چگونه استوری پربازدید داشته باشیم

هر فردی با هر انگیزه ای که پیج اینستاگرام دارد به طور حتم دوست دارد استوری هایش پر بازدید باشد. با افزایش بازدید استوری اینستاگرام افراد دلگرمی پیدا می کنند و انرژی برای ادامه فعالیت پیدا می کنند. اما افرادی که با استفاده از اینستاگرام کسب درآمد می کنند یا تبلیغات برای کسب کارهای خود انجام می دهند بیشتر خواهان پر بازدید کردن پیج خود هستند. در ادامه فالو با ما چگونه استوری پر بازدید داشته باشیم را بررسی خواهد کرد.

راهکارهای افزایش بازدید استوری واقعی اینستاگرام

افزایش بازید استوری واقعی اینستاگرام نیاز به تجربه، دقت و مهم تر از همه وقت گذاشتن برای خلق یک استوری جذاب است. البته شما می توانید از بسته های بازدید فالو با ما برای نتیجه ی بهتر و افزایش بازدید استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. به طور کلی راهکارهای افزایش بازدید استوری واقعی اینستاگرام را می توان به ۱۴ روش زیر تقسیم بندی کرد:

  • خرید بازدید استوری اینستاگرام از فالو با ما: با مراجعه به سایت فالو با ما می توانید از بسته های متعدد بازدید استوری اینستاگرام آن استفاده کنید. بسته های بازدید استوری اینستاگرام فالو با ما با قیمت مناسب ارائه می گردد. خرید بازدید استوری از فالو با ما باعث می شود در همان دقایق اولیه استوری شما بازدید داشته باشد.

راهکارهای افزایش بازدید استوری واقعی اینستاگرام

  • استفاده از هشتگ های مناسب در استوری های اینستاگرام: برای معرفی پیج خود می توانید از هشتک های آماده ای که قبلاً کاربران ساخته اند استفاده کنید. استفاده از هشتک ها باعث افزایش تصاعدی استوری شما خواهد شد. هشتک باعث می شود حتی افرادی که شما را فالو نکرده اند هم استوری شما را مشاهده کنند. البته برای استفاده از هشتک باید توجه کنید که هشتک انتخابی مرتبط با موضوع استوری شما باشد. با استفاده از هشتک در استوری همه ی افرادی که آن هشتک را دنبال می کنند یا جستجو می کنند استوری شما را ببینند.
  • استفاده از لوکیشن در استوری اینستاگرام: لوکیشن Locationیا همان موقعیت مکانی تک شده روی آن هم مانند هشتک باعث می شود کلیه افرادی که آن لوکیشن را دنبال می کنند یا جستجو می کنند استوری شما را ببینند.
  • منشن کردن دوستان و افراد مختلف در استوری اینستاگرام: با منشن کردن یا تگ کردن دیگران و دوستانتان آنها را وادار می کنید تا استوری شما را ببیند حتی اگر از فالوورهای شما نباشند. تگ کردن را حتی می توان به عنوان تبادل با کاربرانی که تعداد فالوور یکسانی دارید معرفی کرد.
  • استفاده از استوری های با موضوعات متنوع و جذاب: استوری ها می تواند یکسان یا متنوع باشد. استفاده از استوری های یکسان لازمه هر فعالیتی است و از آشفتگی و پیچ جلوگیری می کند. از طرفی استوری های متنوع باعث افزایش بازدید استوری اینستاگرام خواهد شد. البته استوری ها باید مرتبط با موضوع پیج باشد. اینستاگرام به شما اجازه می دهد در هر ۱۲ ساعت تا ۱۰۰ استوری داشته باشید. استوری ها می تواند انواع عکس، فیلم، بوم رنگ و.. باشید. استوری ها هر چقدر ترندتر، جذاب تر باشند مخاطب بیشتر ترغیب برای دیدن مابقی استوری ها می شود.

راهکارهای افزایش بازدید استوری واقعی اینستاگرام

  • استفاده از ابزارها و امکانات اینستاگرام در استوری اینستاگرام: اینستاگرام امکانات فوق العاده برای استوری ها دارد. با این قابلیت ها مخاطبان بیشتری به دیدن استوری ها جذب می شوند. این امکانات در موارد زیر خلاصه می شود:
        • تایمر استوری بعد از آپلود استوری
        • نظر سنجی ها
        • سؤال و جواب مخاطبان به روش های مختلف
        • شمارش معکوس برای پست، استوری، یا حتی برای رسیدن یک روز خاص و...
        • استفاده از ایموجی های جذاب و خلاقانه
  • هایلایت کردن بهترین استوری های جذاب اینستاگرام: با هایلایت کردن استوری های جذاب آن استوری برای همیشه در پیچ شما خواهد ماند. کاربران جدید با مراجعه به پیج شما استوری های قبلی در قسمت هایلایت شما را خواهند دید. حتی ترغیب به دیدن استوری های جدید و فالو کردن پیج شما می شوند.
  • تجربه و تحلیلی، آزمایش و مقایسه استوری ها اینستاگرام: با بررسی استوری های می تواند تشخیص دهد که کدام استوری، کدام روش و کدام موضوع بیشتر بازدید داشته است. در نتیجه استوری های بعدی را هم بر همان اساس می توانید ایجاد کند. البته تجزیه و تحلیل استوری نیاز به صبر و حوصله دارد و زمان بر خواهد بود.
  • تکرار استوری های جذاب: شما می توانید با تکرار استوری های که بازدید بیشتری داشته آمار خود را بالاتری ببرید.

راهکارهای افزایش بازدید استوری واقعی اینستاگرام

  • نمایش استعدادها و طرح های جذاب خود در استوری های اینستاگرام: با نمایش استعدادهای خود کاربران را مجاب به مشاهده استوری های خود کنید. استعدادهای مانند طراحی، قطعه های کوتاه از تدوین های شما، بازی ها، سازهای که می زنید و... باعث افزایش بازدید و واکنش های مثبت و صمیمانه به استوری های شما می شود.
  • استفاده از استوری های سریالی در اینستاگرام: استوری های دنباله دار یا سریالی هم می تواند برای مخاطب جذاب باشد و باعث شود استوری های شما بازدید بیشتری داشته باشد. استوری دنباله دار به این صورت که شما یک خاطره داستان، مطلب علمی یا هر چیز دیگر را به زبان ساده و پشت سر هم تعریف می کنید. اما کل مطلب را یکجا تعریف نمی کنید و مابقی را به ساعاتی دیگر موکول کنید و به اطلاع مخاطبین برسانید که مابقی مطالب مثلاً یک ساعت دیگر استوری می شود. کاربران و فالوورهای شما مشتاقانه منتظر ادامه ی مطلب خواهند بود. اگر چاشنی شوخ طبعی را در استوری های خود اضافه کنید تعامل مخاطبان با شما بیشتر خواهد شد.
  • استفاده از محتوای با کیفیت و کاربردی در استوری اینستاگرام: محتوای استوری های شما باید بالاترین کیفیت را داشته باشد. عکس و فیلم استوری اگر با کیفیت بالا گرفته شود مخاطب بیشتر ترغیب به دیدن مابقی استوری ها می شود.

راهکارهای افزایش بازدید استوری واقعی اینستاگرام

  • انتشار منظم و مستمر استوری و فعال و بدن استوری اینستاگرام: به طور مداوم استوری برای پیج خود ایجاد کنید. روزانه حداقل دو استوری قرار دهید تا کاربران شما را فراموش نکنند. البته افراط در انتشار استوری باعث خسته شدن کاربران خواهد شد. حفظ تعادل در انتشار استوری ها باعث ایجاد صمیمیت با کاربرانتان خواهد شد.
  • کپشن نویسی در استوری های اینستاگرام: اضافه کردن کپشن یا متن به استوری مانند جملات عاشقانه، فلسفی، توضیحی برای درک بهتر عکس و فیلم می توانند بازدید استوری شما را افزایش دهد.

افزایش بازدید استوری اینستاگرام رایگان       

در قسمت قبل راهکارهای افزایش بازدید استوری واقعی اینستاگرام را در ۱۴ سر فصل تقسیم بندی کردیم. اگر در ابتدای فعالیت هستید و نمی توانید از بسته های افزایش بازدید استوری فالو با ما استفاده کنید، می توانید از روش های ساده تر استفاده کنید. شما می توانید از ۱۳ روش دیگر برای افزایش بازدید استوری اینستاگرام رایگان استفاده کنید. البته باید گفت روش های دیگر هم با تجربه و تخصص بالاتر عملکرد و بازدهی بیشتر و بهتری خواهد داشت. البته استفاده هم زمان این روش های افزایش بازدید استوری با هم تداخلی ندارد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن ندارد. استفاده از چند روش برای افزایش بهتر استوری اینستاگرام خود باعث عملکرد و بازدهی بهتر خواهد بود حتی اگر هر ۱۴ مورد باهم استفاده شود.

ربات افزایش بازدید استوری رایگان 

ربات افزایش بازدید استوری رایگان 

یکی از راه های افزایش بازدید استوری ربات ها هستید. فالو با ما برای کاربران و مخاطبین خود ربات افزایش بازدید استوری رایگان قرار داده است. خدمتی نو از این سایت است و بدون نیاز به یوزر نیم و پسورد فالوور با ما این خدمت را به شما ارائه خواهد داد.

برنامه بالا بردن بازدید استوری

از برنامه بالا بردن بازدید استوری هم می توانید استفاده کنید. برنامه بالا بردن بازدید استوری به این نحو است که شما از استوری دیگر فالوورها بازدید می کنید. بازدید هر استوری به شما سکه داده می شود و می توانید و در ازای سکه ها می توانید بازدید استوری برای خود بگیرید. البته در همین برنامه می توانید بدون بازدید از استوری دیگران استوری خریداری کنید.

سخن آخر

سایت فالو با ما کامل ترین و به روزترین خدمات فالوور، استوری، لایک را ارائه می دهد. همچنین کلیه ترفندها، آموزش ها و مشاوره های مربوط به اینستاگرام و شبکه های اجتماعی را می توانید در فالو با ما تهیه کنید.

نوشتن دیدگاه