ایده برای استوری پست جدید

استوری کردن پست جدید روشی است که می تواند بازخورد ها و تعامل با پیج شما را بالا ببرد و باعث بیشتر دیده شدن شود. از ایده های جالب برای استوری پست جدید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بهترین ایده این است که زمانی که پستتان را استوری می کنید. بخش اصلی آن را به وسیله قلم های رنگی یا استیکر های متحرک بپوشانید تا مخاطبان شما نتوانند محتوای آن را ببینند. با این کار شما فقط به آن ها اطلاع می دهید که پست جدید قرار داده اید و آن ها نیز برای دیدن محتوای پست شما به صفحه اصلی شما می روند.
  • بخشی از پست را با استیکر بپوشانید و اجازه دهید مخاطب بخشی از آن را ببیند و این سوال در ذهن او ایجاد شود که بقیه این محتوا چیست.
  • از استیکر های متحرک استفاده کنید و به فالوورهایتان خبر دهید که پست جدید را منتشر کرده اید.
  • یک عکس از صفحه کلی پیجتان بگیرید و آن را به عنوان بک گراند استوری انتخاب کنید. رنگ آن را تیره و وضوح آن را کم کنید سپس پست جدید را با اندازه کوچک روی این بک گراند قرار دهید.
  • بک گراند را با رنگ دلخواه انتخاب کنید و پست را در یک گوشه قرار دهید. از گزینه drawing فلش را انتخاب کنید. با دست یک فلش بکشید و به پست مورد نظر اشاره کنید.

وقتی پست جدید می گذارید آن را استوری کنید

وقتی پست جدید می گذارید آن را استوری کنید

یکی از ویژگی هایی که در بروز رسانی های جدید اینستاگرام اضافه شده ، این است که این امکان را برای کاربران فراهم می کند که پست ها و استوری های دیگران یا خودشان را استوری کنند. این ویژگی باعث بالا رفتن تعامل پیج شما می شود. اینستاگرام فضایی است که در آن افراد قبل از اینکه سراغ پست ها بروند، استوری ها را چک می کنند. در واقع استقبال از استوری در این فضا بسیار بیشتر است. همین موضوع باعث می شود که شما اگر پست جدیدی را منتشر کنید کمتر دیده شود. مخصوصا که اگر مخاطبان شما تعداد فالوور های بالایی داشته باشند، زیرا در این صورت پست شما با توجه به زمانی که آن را قرار می دهید ممکن است زیر پست بقیه قرار بگیرد.

خوشبختانه این مشکل توسط اینستا برطرف شده است و به راحتی می توانید فالوور های خودتان را از پست جدیدتان آگاه کنید. با استوری کردن پستتان می توانید بازدید، لایک و کامنت پست خود را بالا ببرید. افرادی که فقط استوری ها را دنبال می کنند یا متوجه پست شما نشده اند با دیدن استوری شما می توانند با یک کلیک ساده بر روی استوری شما به صفحه پست مورد نظر هدایت شوند.

ایده هایی برای استوری کردن پست جدید در اینستاگرام

برای اینکه بخواهید پست جدیدی را در اینستاگرام استوری کنید به طور کلی سه روش وجود دارد:

  • استوری پست اینستاگرام از طریق اسکرین شات

بعد از اینکه پست یا استوری مورد نظرتان را باز کردید می توانید از طریق گوشیتان از آن اسکرین شات بگیرید. اسکرین شات ها در گوشی شما ذخیره می شوند. حال می توانید از برنامه اینستاگرام و ضربه روی آیکون دوربین، اسکرین شات مورد نظر را انتخاب کنید. افکت های اینستا می توانند عکس یا ویدئو مورد نظرتان را به دلخواه شما تغییر دهند. در نهایت می توانید نام منتشر کننده پست را نیز تگ کنید.

ایده هایی برای استوری کردن پست جدید در اینستاگرام

  • استوری پست اینستاگرام از طریق دانلود

در این روش می توانید پست های زیبا و جذاب را ابتدا دانلود کنید. دانلود های پست های اینستاگرامی را می توانید از طریق نرم افزار های متفاوتی انجام دهید. در مرحله بعد می توانید فیلم یا عکس مورد نظر را از طریق استوری به اشتراک بگذارید.

  • استوری پست اینستاگرام از طریق آین اشتراک گذاری

با استفاده از این روش می توانید علاوه بر پست جدید، پست های قدیمی نیز که دارید را دوباره برای مخاطبانتان استوری کنید. استفاده از این روش برای برند ها و اینفلوئنسرها از این جهت مهم است که باعث جلب توجه مخاطبان می شود. برای این روش ابتدا باید پست یا استوری مورد نظر را انتخاب کنید. در زیر پست شما آیکون اشتراک گذاری یا فلش وجود دارد. بعد از انتخاب این آیکون گزینه share post to your story  را انتخاب کنید تا پست شما در استوری پیش نمایش داده شوند. هر پستی که به صورت استوری منتشر می شوند دارای لینک پست اصلی و نام کاربری منتشر کننده اصلی در زیر پست هستند.

سایت فالو با ما کامل ترین و به روزترین خدمات فالوور، استوری، لایک را ارائه می دهد. شما می توانید کلیه ترفندها، آموزش ها و مشاوره های مربوط به اینستاگرام و شبکه های اجتماعی را در فالو با ما تهیه کنید.

نوشتن دیدگاه