استوری متفاوت در اینستاگرام

رقابت در دنیای اینستاگرام روز به روز سخت تر می شود. افراد زیادی به طور روزانه فعالیت در این اپلیکیشن پرکاربرد را آغاز می کنند. قطعا هر یک از این اشخاص افکار زیادی در سر دارد. یکی از جالب ترین قابلیت های اینستاگرام استوری گذاشتن است. استوری می تواند تاثیر قابل توجهی در رشد پیج اینستاگرامی شما داشته باشد. اما چگونه می توان در میان رقبا اول بود؟ آیا امکان پیروزی در این رقابت تنگاتنگ وجود دارد؟ نگران نباشید. راه حل شما پیش ما است. در این مقاله شما را با نحوه گذاشتن استوری متفاوت در اینستاگرام آشنا می کنیم. اگر می خواهید در میان رقبای خود بدرخشید تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ایده هایی برای گذاشتن استوری های متفاوت در اینستاگرام

مخاطبان اپلیکیشن اینستاگرام روز به روز در حال گسترش هستند. قطعا با ورود افراد جدید تمایل برای فعالیت در این برنامه افزایش می یابد. به همان اندازه پیروزی و موفقیت در این برنامه سخت و دشوار می شود. چراکه تعداد رقبا گسترش پیدا می کند. اگر پست ها و استوری ها را بررسی نمایید، می توانید به وضوح به شباهت میان آن ها پی ببرید. افرادی که در زمینه اینستاگرام فعالیت دارند معمولا پیج خود را با رقبای موفق مقایسه می کنند. افرادی که موفق به کسب یک میلیون فالور شده اند وقت کمتری برای استوری خود می گذارند. چراکه مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده اند.

ایده هایی برای گذاشتن استوری های متفاوت در اینستاگرام

افراد مبتدی یا کسانی که هنوز قصد رشد بیش تری دارند باید بتوانند متفاوت باشند. این تفاوت و خاص بودن تاثیر زیادی بر جذب مخاطب خواهد گذاشت. شک نداشته باشید که مردم از استوری های یکنواخت و تکراری خسته شده اند. شما می توانید با اجرای ترفندهایی چشمان مخاطب را به صفحه خود خیره کنید. در این مقاله تفاوت را به شما خواهیم آموخت. برای داشتن استوری متفاوت در اینستاگرام ترفندهای زیر را به کار ببرید.

  • ترفند مجله تصویری

تصاویر می توانند هر فردی را به خود جذب کنند. به خصوص اگر این تصاویر گیرا و جذاب باشند. استفاده از متن و نوشته خالی برای مخاطب کسل کننده است. به همین علت پس از دیدن یک یا دو استوری از صفحه شما خارج می شود. برای نگه داشتن مخاطب عکس می تواند بسیار مفید باشد. عکس ها را با نوشته های خود تلفیق نمایید. سعی کنید استوری ها همانند یک مجله تصویری به هم مرتبط باشند. در این صورت بیننده برای دیدن استوری بعدی ترغیب می شود. متن و عکس با هم می توانند معجزه کنند. متن یکنواخت نباشد. می توانید مخاطب را به فعالیت وادار کنید.

با پرسش سوالاتی جذاب یا درخواست پیشنهادهایشان می توانید باعث جذب توجه آن ها شوید. ترکیب عکس و متن روشی ساده و در عین حال کاربردی برای داشتن استوری متفاوت در اینستاگرام به حساب می آید.

ایده هایی برای گذاشتن استوری های متفاوت در اینستاگرام

  • ترفند متون رنگین کمانی

معمولا متن هایی که در استوری ها می بینیم ساده و یک شکل هستند. برای تنوع می توان از ترفند متون رنگین کمانی استفاده کرد. همان طور که از اسم آن مشخص است متن شما با این روش رنگارنگ می شود. انجام این کار دشواری چندانی ندارد. رنگی کردن متن با ابزار تکست امکان پذیر است. برای داشتن استوری متفاوت در اینستاگرام از طریق متن رنگین کمانی مراحل زیر را دنبال کنید:

      • ابزار تکست را انتخاب نمایید.
      • متن مورد نظر خود را بنویسید.
      • کل متن را انتخاب کنید.
      • دست خود را روی نوار رنگ نگه دارید.
      • اسلاید رنگ ظاهر می شود.
      • دست راست خود را بر اسلاید و دست چپ را روی نشانگر متن حرکت دهید‌.
      • متن رنگی شما آماده است.

گذاشتن استوری متفاوت در اینستاگرام با افزودن لینک

لینک گذاشتن یکی از قابلیت های جدید در استوری است. با استفاده از این ابزار می توانید مخاطبان خود را به صفحه ای دیگر ارجاع دهید. این لینک می تواند مربوط به یکی از پست های شما باشد. اگر چند صفحه اینستاگرامی دارید، می توانید با استفاده از لینک مخاطب را به پیج دیگر خود هدایت نمایید. وقتی اینستاگرام این قابلیت را اضافه کرد افراد مبتدی قادر به استفاده از آن نبودند. چراکه امکان لینک دهی برای پیج هایی با کم تر از هزار فالور مقدور نبود. اما اکنون این مانع برداشته شده است.

ایده هایی برای گذاشتن استوری های متفاوت در اینستاگرام

مراحل انجام کار به شرح زیر است:

      • به قسمت استوری پیج خود وارد شوید.
      • استوری را اضافه کنید.
      • بر قسمت استیکرها کلیک نمایید.
      • سپس گزینه لینک را انتخاب کنید.
      • اکنون زمان افزودن لینک است.
      • پس از اضافه کردن لینک قادر هستید متنی را به آن بیافزایید. این متن به منظور ترغیب مخاطب برای کلیک کردن بر لینک است.
      • در پایان گزینه Done را انتخاب نمایید.

شما می توانید مکان لینک را تعیین کنید. تغییر رنگ لینک یکی دیگر از کارهایی است که برای گذاشتن استوری متفاوت در اینستاگرام می توانید انجام دهید. استفاده از رنگ های جذاب احتمال ورود مخاطب به لینک را افزایش می دهد.

گذاشتن استوری متفاوت در اینستاگرام با افزودن لینک

  • استفاده از موزیک در استوری

موسیقی گوش نواز می تواند مخاطب را در صفحه شما نگه دارد. موزیک انتخابی باید بر اساس ویدیو، متن یا تصویر مورد نظر شما انتخاب شود. برای مثال اگر از فعالیت ورزشی خود ویدیویی را استوری کرده اید، از آهنگ های پر انرژی و پر هیجان استفاده نمایید. آهنگ های روز می توانند ویو را به طرز قابل توجهی افزایش دهند. حتی اگر استوری شما جذابیت کافی نداشته باشد، موسیقی به تنهایی می تواند مخاطب را به آن جذب کند. برای افزودن موسیقی فیلترشکن خود را روشن نمایید. پس از آپلود ویدیو یا عکس گزینه استیکر را انتخاب فرمایید. آهنگ خود را انتخاب کرده و در صورت لزوم آن را ویرایش نمایید. جذاب شدن استوری با استفاده از متن موسیقی امکان پذیر است. در این صورت می توانید رنگ متن را تغییر دهید.

  • استفاده از گیف های مخصوص

یکی از ساده ترین راه ها برای گذاشتن استوری متفاوت در اینستاگرام استفاده از گیف است. برای این کار از برنامه های کاربردی چون Giphy استفاده نمایید. برنامه اینستاگرام گیف های مختلفی دارد. با این حال تنوع آن ها زیاد نیست. به همین علت بهتر است از برنامه های ساخت گیف استفاده نمایید. برنامه گیفی می تواند گیف مورد نظرتان را به سرعت پیدا کرده و به استوری اضافه کند. پس از ساختن گیف با استفاده از گزینه share قادر خواهید بود گیف را در استوری به اشتراک بگذارید.

تعامل با مخاطب

  • تعامل با مخاطب

مخاطب خود را به چالش بکشید. به منظور گذاشتن استوری متفاوت در اینستاگرام سعی کنید تعامل خود را با مخاطب حفظ نمایید. فالورهای خود را به چشم ربات نبینید. یکی از راه های اصلی برای به چالش کشیدن مخاطب درج پرسش است. با استفاده از سوالات مختلف مخاطب را درگیر کنید. این کار علاوه بر افزایش جذابیت استوری باعث ایجاد صمیمیت بیش تر خواهد شد. حتما پاسخ فالورها را به صفحه استوری اضافه نمایید.

کلام آخر

خلاقیت می تواند باعث تفاوت شما باشد. این تفاوت جذب مخاطبان بیش تری را به همراه خواهد داشت. برای رسیدن به این هدف باید بتوان به خوبی فکر کرد. در کنار آن با تحقیق و کسب ایده های جدید می توان به مقصود خود رسید. در این مقاله از فالو با ما شما را با ترفندهایی نو برای داشتن استوری متفاوت در اینستاگرام آشنا نمودیم. اجرای این ایده ها می تواند به رشد صفحه شما کمک زیادی کند. در صورتی که دوست دارید مقالات دیگری را در زمینه رشد پیج اینستاگرام مطالعه نمایید، حتما به سایر صفحات سایت فالو با ما نگاهی بیندازید.

نوشتن دیدگاه