ادیت استوری اینستاگرام | چطور استوری را برای اینستا ادیت کنیم

گذاشتن استوری یکی از مهم ترین شیوه ها برای جذب مخاطب است. وقتی فردی به تماشای پست شما ترغیب می گردد قطعا نگاهی به استوری پیج می اندازد. سطح هنر و مهارت شما می تواند باعث جذب مخاطب یا رفتن او شود. یک استوری بی نظیر به راحتی قادر است بیننده را به فالور دائمی شما تبدیل کند. برای رسیدن به این مقصود باید بتوانید در ادیت استوری اینستاگرام مهارت داشته باشید. انجام این کار نیاز به دانش اولیه دارد. نگران نباشید. در این مقاله از وب سایت فالو با ما شما را با نحوه ادیت استوری آشنا می کنیم. برای رشد پیج خود تا پایان مقاله با ما باشید.

منظور از ادیت استوری اینستاگرام، تغییرات قبل از بارگذاری آن است

اگر به تازگی پیج زده اید، شاید ندانید که امکان ویرایش استوری پس از بارگذاری وجود ندارد. خیلی وقت ها از استوری کردن یک ویدیو یا تصویر پشیمان می شوید. در این زمان تنها کاری که باید کرد حذف آن است. اما گاهی اوقات فقط قصد تغییر یا ویرایش استوری را دارید. شاید ادیت مورد نظر شما کاملا جزئی باشد. برای مثال قصد دارید رنگ پس زمینه را تغییر دهید یا سایه ای به متن اضافه کنید. گاهی نیز به تغییر اساسی ویدیو یا تصویر تصمیم می گیرید. برای نمونه شاید بخواهید عکس شخصی را از تصویر برش بزنید یا متن خود را ویرایش نمایید. لازم است بگوییم که پس از ثبت استوری و بارگذاری آن امکان ویرایش وجود ندارد.

منظور از ادیت استوری اینستاگرام، تغییرات قبل از بارگذاری آن است

متاسفانه در صورتی که پس از استوری گذاشتن تصمیم گرفتید آن را ادیت کنید باید استوری مورد نظر را حذف نمایید. پس از پاک کردن مجددا می توانید برای ادیت استوری اینستاگرام وقت بگذارید. یعنی پس از ویرایش دوباره، آن را بارگذاری کنید. پس همان طور که می بینید ادیت استوری مربوط به کارهایی است که قبل از آپلود ویدیو یا تصویر انجام می شوند. در ادامه نحوه انجام ادیت فوق العاده و استثنایی را به شما خواهیم آموخت.

برنامه ادیت استوری اینستاگرام      

برنامه های ادیت قابلیت های زیادی دارند. برای انتخاب برنامه ادیت حتما نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید. برای مثال اگر معمولا ویدیوها یا عکس های خود را برش می زنید باید برنامه ای انتخاب نمایید که قابلیت کات و کراپ را داشته باشد. در ادامه شما را با برترین برنامه های ادیت استوری آشنا می کنیم. به طور کلی می توان گفت نرم افزارهای ویرایش به قابلیت های زیر مجهز هستند.

  • ویرایش رنگ
  • برش عکس
  • برش ویدیو
  • کراپ کردن
  • تنظیم متن
  • افزودن افکت

برنامه اینشات - Inshot

اینشات یکی از معروف ترین و در عین حال ساده ترین برنامه های ادیت به شمار می رود. این برنامه بر روی گوشی های اندروید قابل نصب است. به دلیل امکانات بی شمار و شگفت انگیز اینشات روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود.

برنامه ادیت استوری اینستاگرام      

اگر تا به حال ویدیوهای آموزشی ادیت را دیده اید، قطعا نام اینشات به گوشتان خورده است. با استفاده از این برنامه می توان تصاویر و ویدیوها را به آسانی ویرایش کرد. اگر زمان ویدیوی شما طولانی است با استفاده از اینشات می توانید آن را کوتاه نمایید. شما همچنین قادر هستید چندین ویدیو را در قالب یک استوری کنار هم جای دهید. جدا کردن قسمت های مختلف ویدیو، حذف و جابجایی آن ها امکان پذیر است. با اینشات به راحتی می توانید پس زمینه را تغییر دهید. امکان استفاده از فیلترهای آماده و اضافه نمودن افکت های مختلف با استفاده از این برنامه مقدور است.

اینشات به عنوان یکی از بهترین برنامه های ادیت استوری اینستاگرام شناخته می شود. با این برنامه قادرید صدای ویدیو را حذف کنید یا به آن موسیقی اضافه نمایید. اگر به دنبال استوری شیک و جذاب هستید می توانید از آپشن اسلوموشن اینشات استفاده فرمایید. شما همچنین می توانید سرعت ویدیو را چند برابر کنید.

برنامه استوری آرت - StoryArt

اگر به دنبال برنامه ای مخصوص برای ادیت استوری اینستاگرام هستید، استوری آرت انتخاب فوق العاده ای خواهد بود. این برنامه امتیاز ۴.۷ را در فروشگاه به دست آورده است. کار با این برنامه سخت و دشوار نیست. صفحه کاربری استوری آرت پیچیدگی خاصی ندارد.

آموزش ادیت استوری برای اینستاگرام

آرت استوری به دلیل قابلیت های فراوان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. امکان انتخاب قالب آماده یکی از مزایای استفاده از این برنامه به حساب می آید. به عبارت بهتر فایل شما دیگر نیاز به ویرایش نخواهد داشت. با انتخاب قالب دلخواه به سرعت ظاهر ویدیوی خود را تغییر دهید. با برنامه استوری آرت قادر هستید جلوه های ویژه و مخصوصی به استوری خود اضافه نمایید. تنظیم فونت و تغییر رنگ از قابلیت های دیگر این برنامه ویرایش است. استوری آرت فیلترهای متنوعی دارد. تم های گوناگون این برنامه جلوه زیبایی به استوری شما خواهند بخشید. لازم به ذکر است که استفاده از این برنامه برای گوشی های اندروید و ios امکان پذیر به حساب می آید.

آموزش ادیت استوری برای اینستاگرام

برای ادیت استوری اینستاگرام به اندکی خلاقیت و مهارت نیاز دارید. با دنبال کردن ایده ها و ترفندهای جدید و به کارگیری آن ها می توانید شاهد رشد بی نظیر پیج خود باشید. برای ادیت استوری می توانید از برنامه های مخصوص ویرایش استفاده نمایید. دو مورد از برترین نرم افزارها را به شما معرفی کردیم. شما همچنین قادر هستید از طریق اینستاگرام فایل خود را ادیت نمایید. در ادامه شما را با نحوه ویرایش استوری آشنا می کنیم.

استفاده از آیکون creat Aa

این قابلیت برای افزودن متن ساخته شده است. نحوه کار کردن با آن دشوار نیست. به بخش Aa بروید. کافی است یک بار صفحه نمایش را لمس کنید تا بتوانید متن دلخواه خود را بنویسید. می توانید رنگ متن را تغییر داده یا به آن سایه اضافه نمایید. شما همچنین قادر هستید برای جذاب شدن متن از افکت ها استفاده کنید.

آموزش ادیت استوری برای اینستاگرام

معروف ترین افکت های این بخش به شرح زیر هستند:

  • افکت کویز: یکی از جذاب ترین ها برای ایجاد تعامل است. کویز برای پرسش و پاسخ طراحی شده است. با طرح سوالاتی جذاب می توانید مخاطب را وادار به خواندن استوری های خود کنید.
  • کات داون: اگر می خواهید برای ادیت استوری اینستاگرام از شمارش معکوس استفاده کنید، کات داون انتخابی شایسته خواهد بود.
  • پرسش یا کویسشن: این افکت با کویز تفاوت دارد. در این جا پرسش از سوی مخاطبان صورت می گیرد. شما به عنوان صاحب پیج باید پاسخ سوالات مخاطبان خود را بدهید.
  • پل یا رای گیری: افکت پل برای نظرسنجی مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از multi-capture

گاهی برای ادیت استوری اینستاگرام لازم است چند عکس را در کنار هم قرار داد. برای این کار می توانید عکس ها را به طور جداگانه بگیرید. سپس با استفاده از برنامه های ادیت آن ها را کنار هم قرار دهید. روش آسان تری برای انجام این کار وجود دارد. استفاده از multi-capture این امکان را برای شما فراهم می کند. با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود حداکثر هشت عکس را یکجا بگیرید. شما همچنین می توانید قبل از افزودن عکس به استوری آن را ادیت کنید. برای استفاده از این قابلیت گزینه multi-capture را انتخاب نمایید. از آیکون ضبط برای گرفتن عکس ها استفاده کنید.

ادیت استوری خفن

اضافه کردن Location

یکی از ایده های جالب اینستاگرام استفاده از قابلیت لوکیشن است. شما می توانید موقعیت مکانی خود را در پست ها و استوری ها نشان دهید. برای اشتراک موقعیت مکانی می توانید از location استفاده نمایید. افزودن لوکیشن کاری آسان و بی دردسر است. برای انجام این کار مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • به بخش استوری وارد شوید.
  • عکس مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید یا از طریق دوربین عکس بگیرید.
  • برای افزودن موقعیت مکانی بر آیکون استیکر ضربه بزنید. این آیکون در بالای صفحه گوشی قرار می گیرد‌.
  • با انتخاب گزینه لوکیشن موقعیت مکانی را اضافه نمایید.
  • محل نمایش لوکیشن را مشخص کنید.
  • برای انتشار گزینه Your story را انتخاب نمایید.

ادیت استوری خفن

ادیت استوری خفن

استفاده از بومرنگ یکی از جذاب ترین روش ها برای ادیت استوری اینستاگرام به شمار می رود. این ترفند با استقبال زیادی روبرو شده است. برای استفاده از این قابلیت به ویدیو کوتاه نیاز دارید. شما همچنین می توانید از گیف استفاده نمایید. به منظور استفاده از قابلیت بومرنگ مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید:

  • پس از ورود به استوری از طریق نوار زیرین صفحه Boomerang را برگزینید.
  • افکت مورد علاقه خود را انتخاب نمایید.
  • با استفاده از آیکون ضبط فیلم بگیرید.
  • کار شما پایان یافت و استوری بومرنگ شما آماده است.

کلام آخر

استوری یکی از قابلیت های پرکاربرد اینستاگرام برای موفقیت در عرصه اینترنت به حساب می آید. به منظور کسب بهترین نتیجه از این قابلیت باید با نحوه ادیت زدن استوری آشنا شوید. در این مقاله به معرفی برنامه هایی کاربردی برای ادیت حرفه ای پرداختیم. علاوه بر آن چند ترفند اساسی و جذاب برای ادیت استوری اینستاگرام را مورد بررسی قرار دادیم. با استفاده از این اطلاعات جدید می توانید رشد پیج خود را رونق بخشید. اگر در دنیای اینستاگرام فعالیت دارید، باید بتوانید دائما اطلاعات روز و جدید به دست آورید. در وب سایت فالو با ما قادر هستید دانش خود را در زمینه رشد پیج افزایش دهید. کافی است از سایر مقالات سایت دیدن فرمایید.

نوشتن دیدگاه