ایده بازی در استوری اینستاگرام | چالش استوری اینستاگرام

راه های زیادی برای ریپلای گرفتن در استوری اینستاگرام وجود دارد و یکی از آنها ایده بازی در استوری است. هنگامی که شما یک تعامل دو طرفه با فالوورهای خود داشته باشید قطعا ماندگاری آنها در صفحه شما بیشتر خواهد شد و آمار بازدید از صفحه شما نیز بالاتر خواهد رفت. بنابراین حتما به فکر افزایش تعامل با مخاطبین خود باشید. یکی از این راه های افزایش تعامل ایده بازی در استوری اینستاگرام است. شما می توانید انواع مختلف چالش‌ها، سوال های چند گزینه ای، نظرسنجی ها و سوال های جذاب را در استوری خود جای دهید و از مخاطبین و فالوورهای خود درخواست تعامل کنید. به عنوان مثال یکی از این ایده ها می تواند یک سوال چند گزینه ای باشد.

ما در ادامه این مقاله در مورد ایده برای کوییز اینستاگرام و همچنین انواع مختلف استوری های تعاملی بیشتر توضیح داده ایم اگر شما نیز به دنبال دو برابر کردن بازدید صفحه اینستاگرام خود هستید بهتر است که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید. شما می‌توانید با به کارگیری راهکارهای ارائه شده در این مقاله بازدید استوری خود را به حداقل دو برابر برسانید.

ایده برای کوییز اینستاگرام

ایده برای کوییز اینستاگرام

همه شما با واژه کوییز آشنا هستید. واژه کوییز به معنی یک امتحان کوچک چند گزینه ای است. حال این امتحان در اینستاگرام می تواند سرگرمی باشد یا اینکه جنبه آموزشی داشته باشد. شما اگر یک صفحه تجاری را مدیریت می کنید باید حتما به فکر یک ایده جالب برای کوییز اینستاگرام خود باشید تا مخاطبین شما در اثر تعامل با شما هم سرگرم شوند وهم با محصولات شما بیشتر آشنا شوند. در صورتی که شما یک صفحه آموزشی داشته باشید بهتر است کوییز های استوری شما بیشتر جنبه آموزشی داشته باشند و پیرامون محتوای صفحه اینستاگرام شما اطلاعات بیشتری را در قالب کوییز به مخاطب ارائه کنند.

در برخی مواقع نیز ممکن است که شما صاحب یک پیج اینستاگرام با محتوای سرگرمی باشید، در این صورت دست شما برای ایجاد کوییز در استوری بسیار بازتر خواهد بود. زیرا شما می‌ توانید اغلب موضوعات جالب و جذاب را برای کوییز کردن انتخاب کنید. ما در اینجا چند گزینه تحت عنوان ایده برای کوییز اینستاگرام برای شما ارائه کرده ایم.

  • سوال های چالشی

شما با سوال های چالشی می‌ توانید مخاطب خود را به چالش بکشید و آن را درگیر کنید. به عنوان مثال از او بپرسید فردا صبح که از خواب بیدار می شوی دوست داری چه چیزی را ببینی؟ و در جواب گزینه های متعدد از جمله دریای آبی، جنگل سبز، یک کیف پر از پول یا عشق قدیمی را قرار بدهید. سوال های این چنینی می توانند برای مخاطب بسیار چالش برانگیز باشند. انواع سوال های چالشی دیکری نیز وجود دارند، که شما در هر کدام از زمینه های تجاری، سرگرمی، آموزشی و … که مشغول به فعالیت باشید می توانید از آنها استفاده کنید.

سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

  • سوال های چیستان و معما

این سوال ها نیز از قبیل سوال هایی هستند که ذهن مخاطب شما را بسیار درگیر می کنند. به خصوص ان دسته از فالوورهای که علاقمند به حل معما و چیستان باشند بیشتر با شما در تعامل خواهند بود. شما به راحتی می توانید با یک سرچ سرانگستی در گوگل انواع مختلف سوال های معما دار را پیدا کرده و به راحتی از آنها در کوییز استوری اینستاگرام خود استفاده کنید.

  • سوالات نظرسنجی در اینستاگرام

شما می توانید از انواع نظرسنجی ها نیز استفاده کنید. به عنوان مثال از فالوورهای تان بپرسید که به ماشین چینی علاقه مند هستند یا ماشین ایرانی یا اینکه از آنها بپرسید تمایل دارند فعالیت بعدی شما در چه زمینه ای باشد؟ تصور کنید که شما یک پیج فروشگاهی برای محصولات آرایشی و بهداشتی دارید. برای اینکه با فالوور های خود تعامل داشته باشید می‌ توانید از آن‌ ها در نظر سنجی بپرسید که تمایل دارند محصول جدید شما از چه برند یا از چه شرکتی باشد. سپس چند برند قابل دسترس خود را در نظر سنجی درج کنید تا مخاطب گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کند و بدین صورت شما متوجه شوید مخاطبان و فالوورهای شما بیشتر تمایل به مصرف چه برندی دارند.

این مسئله در مورد انواع مختلف صفحه های تجاری، صفحه های آموزشی یا صفحه های سرگرمی صدق میکند و شما می‌ توانید با استفاده از نظرسنجی علایق فالوورهای خود را جویا شده و مطابق با نظر و درخواست آنها فعالیت خود را ادامه دهید.

سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

یکی از قابلیت‌های استوری اینستاگرام قابلیت سوال پرسیدن است. شما می توانید با گزینه ask me a question فالوور های خود را به چالش بکشید. به عنوان مثال شما می توانید در مورد کسب و کارتان در استوری اینستاگرام سوال بپرسید. ما در ادامه چند نمونه از سوال هایی که شما در این زمینه می توانید با فالوور های خود به اشتراک بگذارید را بیان کرده ایم‌؛

  • کدام خدمات یا کدام محصولات ما بیشتر مورد پسند شما واقع شده است؟
  • کدام یک از این مانتوها (یا هرمحصول دیگری) را ترجیح می دهید؟
  • نظرتان در مورد این محصول چیست؟
  • و…

علاوه بر آن شما می توانید در مورد موضوعات مختلف از فالوورهای خود سوال بپرسید. در ادامه به چند نمونه از سوالات چالش برانگیز که میتوانند ذهن مخاطب شما را درگیر کرده و او را به بازدید و ریپلای استوری شما تشویق کنند اشاره کرده ایم؛

  • محکم ترین اعتقاد و باور نوجوانیت چه بوده؟
  • بزرگترین اشتباه زندگیت چه بوده؟
  • خنده دار ترین اسمی که تا حالا به گوشت خورده چی بوده؟
  • به نظرت ثروت واقعی تو این دنیا چی میتونه باشه؟
  • بهترین کتابی که تا حالا خوندی چیه؟
  • خنده دار ترین جوکی که تا حالا شنیدی را تعریف کن؟
  • چند بار تو زندگی تقلب کردی؟
  • و…

ایده استوری تعاملی

این سوال ها تنها چند مورد از پرسش هایی هستند که شما می توانید در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. وقتی که از فالوورهای خود سوال می پرسید و آنها استوری شما را ریپلای می کنند، قطعا بازدید استوری شما در اینستاگرام بیشتر خواهد شد و صفحه شما به افراد بیشتری نشان داده خواهد شد. اینستاگرام قابلیت های زیادی را برای افزایش بازدید و تعامل فراهم آورده است که یکی از آنها قابلیت سوال پرسیدن است. پس شما می توانید در بهترین نحو ممکن و با جالب ترین و چالش برانگیز ترین پرسش ها با فالوور های خود ارتباط برقرار کنید.

بازی برای اینستاگرام

یکی از گزینه‌های بسیار عالی برای تعامل در اینستاگرام گزینه بازی است. شما می توانید از بازی های مختلف در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید و با استفاده از آن مخاطبین خود را درگیر کنید. همچنین شما میتوانید برای برنده بازی جایزه نیز تعیین کنید. تعیین جایزه باعث می ‌شود تا افراد بیشتری به استوری شما پاسخ دهند و افراد بیشتری در حل بازی و معما علاقه نشان دهند. شما می‌توانید از بازی های مختلف همچون بازی پازل، بازی های تصویری مثل حدس زدن تفاوت تصویر یا پیدا کردن جواب معما در تصویر و … در استوری خود استفاده کنید.

سوال پرسیدن در استوری اینستاگرام

یکی دیگر از بازی های قابل استفاده در اینستاگرام نیز با نام maze است که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. توصیه ما به شما این است که هر چند وقت یکبار برای بازی های خود جایزه ای نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال بسته به بودجه خود می‌ توانید جایزه نقدی، بن خرید کالا، بسته اینترنت یا یک بسته آموزشی رایگان را برای بازی در نظر بگیرید. اگر استوری های شما همیشه جذاب و جالب باشند، قطعا فالوورها برای باز کردن آنها نیز استیاق خواهند داشت و هنگام باز کردن صفحه اینستاگرام خود در ابتدا به سراغ استوری شما خواهند آمد. بنابراین بهتر است که گزینه بازی اینستاگرام را نادیده نگیرید و حتما برای تعامل با فالوور های خود از آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

ایده استوری تعاملی

ما در مطالب فوق به چند مورد از استوری های تعاملی از جمله استوری کوییز، استوری سوال و استوری بازی اشاره کرده ایم و برای برخی از آنها مثال هایی را هم ارائه نموده ایم تا شما بتوانید با ایده گرفتن از آنها بهترین تعامل با مخاطبان خود داشته باشید. علاوه بر موارد ذکر شده ایده های دیگری نیز وجود دارند که باعث می شوند شما یک استوری تعاملی و کاربردی بسازید.

بازی برای اینستاگرام

به عنوان مثال شما می‌ توانید از تجربه‌ های خود، پروسه کاری خود، نحوه آماده کردن آموزش ها، نحوه دوخت لباس ها، نحوه چیدمان کالا یا هر چیز دیگری که به کسب و کار شما ربط دارد را با مخاطبان خود در قالب استوری در اشتراک بگذارید. یک ایده بسیار جذاب دیگر این است که شما نظرات کاربران را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال یک سوال مطرح کنید و سپس نظرات مختلف را در قالب اسکرین شات به اشتراک بگذارید. یا اینکه می توانید برخی از سوال های مشابه و مشترک را در استوری خود پاسخ بدهید. این مسئله می‌ تواند باعث تبادل و تعامل بیشتر شما با فالوور ها شود و در نهایت صفحه شما را پربازدیدتر کند.

به اشتراک گذاشتن نظرات مخالف و موافق فالوورهای شما در قالب استوری می‌ تواند باعث تعامل بیشتر آنها با استوری های بعدی شما نیز شود یا اینکه افراد دیگر با ریپلای کردن استوری شما جواب آنها را بدهند. این مسئله باعث ایجاد حس صمیمیت بیشتر بین شما و فالوورهایتان شده و در نهایت تعامل شما را بالاتر خواهد برد. در وب سایت فالو با ما قادر هستید دانش خود را در زمینه رشد پیج افزایش دهید. کافی است از سایر مقالات سایت دیدن فرمایید.

نوشتن دیدگاه