ایده استوری اینستا تولد | استوری تولد اینستاگرام

شما می توانید به روش های متفاوتی استوری های مربوط به تولد را بسازید که زیبا و چشم نواز تر به نظر بیایند. از ایده های جذاب برای استوری تولد اینستاگرام می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای تایپ متن از حروف جداگانه استفاده کنید.

یک بک گراند زیبا بسازید، سپس متنی که می خواهید را تایپ کنید. هر حرف از این متن را جداگانه و در محلی مشخص قرار دهید. ممکن است این کار کمی زمان بر به نظر برسد اما جلوه بسیار زیبایی دارد.

  • از فونت های ترکیبی برای ساخت استوری جذاب تولد استفاده کنید.

یکی از روش های جذاب ساخت استوری استفاده از فونت های ترکیبی است. می توانید تبریک تولد را به زبان انگلیسی و فارسی و هر کدام را با فونت های جداگانه تایپ کرد.

  • به متن خود سایه اضافه کنید.

متن تبریک یا هر متن دیگری را با دو رنگ متفاوت و دوبار تایپ کنید. سپس این دو نوشته را در فاصله های مشخصی از هم قرار دهید تا شبیه سایه هم شوند.

  • با استفاده از عکس، کولاژ بسازید.

برای ساخت کولاژ باید ابتدا یک تصویر زمینه مناسب را انتخاب کنید سپس از گالری چندین عکس انتخاب کنید و با جابه جایی آن ها را در مختصات مناسب خود قرار دهید.

استوری تولد شیک

استوری تولد شیک

اگر قصد دارید که استوری های تولدتان شیک و جذاب باشند می توانید با استفاده از خود برنامه اینستاگرام یا برخی اپلیکیشن ها و نرم افزار های دیگر استوری های خود را بسازید. شما می توانید برای استوری تولد شیک از مجموعه چند عکس یک ویدئو بسازید و یک موزیک زیبا روی آن پلی کنید. فونت های اینستاگرام نیز می توانند نوشته های شما را زیباتر کنند. برنامه اینستاگرام دارای استیکر های متحرک و ثابت زیادی است. برخی از این استیکر ها مشخصا برای تولد و تبریک تولد در نظر گرفته شده اند که می توانید از آن ها استفاده کنید.

برخی از برنامه های دیگر وجود دارند که می توانید از طریق آن ها برای ساخت استوری تولد ایده بگیرید. پینترست از جمله برنامه هایی است که می تواند برای ساخت استوری ایده های زیاد و خلاقانه ای در اختیاز شما قرار دهد. به این ترتیب شما می توانید به راحتی استوری تولد شیک و زیبایی را بسازید. استفاده از عکس و نوشته در کنار هم یکی از ایده های محبوب است به گونه ای که شما عکس مورد نظرتان را در یک کادر کوچک در استوری قرار می دهید و تبریک تولد را با فونت و در رنگ مورد نظر در جای دیگری از عکس قرار می دهید.

برنامه ساخت استوری

برخی برنامه ها وجود دارند که می توان با استفاده از آن ها استوری های جذابی را تولید کرد. این برنامه ها قابلیت ادیت عکس و فیلم را دارند. این اپلیکیشن ها را می توان روی مبایل نصب کرد. بهترین این اپلیکیشن ها عبارتند از:

  • اپلیکیشن اینشات (inshot)

با این اپلیکیشن به راحتی می توانید عکس و فیلم های خود را ادیت کنید. از جمله قابلیت هایی که این برنامه دارد می توان به ادیت عکس و فیلم، برش عکس، ساخت موزیک ویدئو، ساخت کلاژ، اضافه کردن متن به عکس، انواع افکت و فیلتر و ... اشاره کرد.

برنامه ساخت استوری

  • نرم افزار تولد با برنامه story Art

از این برنامه برای ویرایش عکس پروفایل و استوری اینستاگرام استفاده می شود. در این برنامه شما می توانید از عکس های خود کلاژ بسازید، کیفیت ویدئو را کم و زیاد کنید و قالب های متعددی به عکس و فیلم هایتان اضافه کنید.

  • برنامه unfold

این برنامه دارای ایموجی و استیکر های قلب فراوانی است که می توانید آن ها را به سلیقه خود به عکس هایتان اضافه کنید و استوری دلخواه خودتان را ایجاد کنید. برای استفاده از این برنامه نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید.

فالو با ما به شما کمک می کند تا صفحه ای جذاب و شیک داشته باشید.

نوشتن دیدگاه