تزیین استوری اینستاگرام | معرفی برنامه طراحی استوری اینستاگرام

برای جذاب کردن محتواهایی که قصد دارید در استوری اینستاگرام نمایش دهید، می توانید از ابزارهای کارآمد کمک بگیرید. امروزه انواع اپلیکیشن های ساخت استوری اینستاگرام این امکان را به شما می‌ دهند تا بتوانید از جلوه‌ های بصری بیشتر و جذاب تری استفاده کنید. با تزیین استوری اینستاگرام قادر هستید در زمینه جذب بیشتر مخاطب نیز قدم بردارید. انواع اپلیکیشن های کاربردی برای ساخت استوری اینستاگرام و تزیین آن به شما کمک می‌کنند تا بتوانید فعالیت خود را به صورت حرفه ای در این زمینه انجام دهید. علاوه بر این اینستاگرام به صورت پیش فرض نیز امکاناتی در اختیار کاربران قرار داده است تا با استفاده از آنها بتوانند برای تزیین استوری عمل کنند. با ما در مجموعه فالو با ما همراه باشید تا به شما اطلاعات کافی در این زمینه ارائه دهیم.

استفاده از امکانات اینستاگرام برای تزیین استوری

اگر از جمله کاربرانی به شمار می روید که فعالیت گسترده‌ ای در اینستاگرام انجام می دهید باید نسبت به انتشار استوری های خود دقت کافی داشته باشید. امروزه با توجه به رقابتی که در این زمینه به وجود آمده است، کاربران به صورت حرفه ای تلاش می کنند که از ابزارهای کاربردی برای جذاب کردن استوری های خود کمک بگیرند. در کنار اپلیکیشن های کاربردی که برای حرفه ای نشان دادن شما می‌ توانند مورد استفاده قرار گیرند، امکانات اینستاگرام نیز پاسخگوی نیازهای کاربران خواهند بود. سعی کنید از ترفندهای مختلف برای جذاب کردن استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. اگر به دنبال بهره گیری از امکانات اینستاگرام برای تزیین استوری هستید، سعی کنید موارد زیر را در نظر داشته باشید.

استفاده از امکانات اینستاگرام برای تزیین استوری

  • استفاده از رنگ فونت خاص

چنانچه به دنبال افزودن متن به استوری اینستاگرام هستید، می توانید در گوشه بالا سمت راست پس از بارگذاری عکس یا ویدیو، روی به انتخاب رنگ فونت بیاورید. انواع رنگ ها به صورت پیش فرض در استوری اینستاگرام وجود دارند. انتخاب یک رنگ خاص این امکان را می دهد که بتوانید محتوایی جذاب و کاربر پسند را به نمایش بگذارید. نکته ای که در این زمینه وجود دارد، امکان شخصی سازی رنگ است. کاربر می تواند با ضربه زدن و نگه داشتن گزینه های موجود، امکان انتخاب رنگ از هر طیف رنگی را در اختیار داشته باشد.

  • اندازه قلم و فونت استوری

یکی دیگر از امکانات اینستاگرام برای تزیین استوری، تغییر اندازه قلم یا فونت متن خواهد بود. هنگامی که قصد دارید به استوری خود، متن اضافه کنید، ابزارهایی به صورت پیش فرض در دسترس شما قرار می گیرند که ضخامت و اندازه آن را افزایش یا کاهش دهید. اندازه قلم را متناسب با سلیقه و سطح هنری خود انتخاب کنید.استفاده از امکانات اینستاگرام برای تزیین استوری

  • انتخاب پس زمینه جذاب رنگی

گاهی مواقع کاربران تصویر مناسب یا ویدیویی قابل توجه برای اشتراک گذاشتن در استوری اینستاگرام ندارند. به همین علت می توانند تمرکز خود را روی نوشتن پیام و متن بگذارند. در این شرایط دقت داشته باشید که یک راه حل مناسب یعنی انتخاب پس زمینه رنگی پیش روی شما قرار می گیرد. هر اندازه که خلاقیت بیشتری به خرج دهید، در جذب مخاطب بهتر عمل خواهید کرد. پس از انتخاب پس زمینه باید متن جذاب را با استفاده از فونت های منحصر به فرد نیز بر روی آن درج کنید.

  • بخشی از تصویر خود را در پس زمینه رنگی نشان دهید.

برای ترکیب پس زمینه و عکس موجود در گالری می توانید از ابزار پاک کن در امکانات استوری اینستاگرام کمک بگیرید. در واقع کاربر می تواند پس از انتخاب یک پس زمینه جذاب، تصویری که به آن علاقه دارد را بر روی آن قرار دهد. پس از انتخاب عکس پس زمینه و تصویر مورد نظر در گالری باید علامت پاک کن در استوری اینستاگرام را انتخاب کنید. حال قادر به حذف هر نقطه‌ ای از در زمینه هستید. مواردی که عنوان کردیم تنها برخی از امکانات اینستاگرام برای تزیین استوری هستند. از جمله ویژگی‌ های دیگر می‌ توان به افزودن موسیقی به استوری و همچنین اضافه کردن لینک اشاره کرد. با این ترفندها قادر هستید در جذب مخاطب عملکرد بهتری داشته باشید.

instagram story decoration4

استفاده از اپلیکیشن ها برای طراحی استوری اینستاگرام

ابزارهایی که به صورت پیش فرض برای تزیین استوری اینستاگرام در دسترس کاربران قرار می گیرند، نمی توانند کامل باشند. به همین علت این روزها با پیشرفت در زمینه ساخت اپلیکیشن های طراحی استوری اینستاگرام مواجه هستیم. اپلیکیشن هایی که در زمینه طراحی اینستاگرام وجود دارند این امکان را می‌ دهند که به صورت حرفه‌ ای بتوانید فعالیت خود را در این بستر انجام دهید. کاربرانی که قصد دارند در کمترین زمان نتیجه ای مناسب به دست آورند باید در انتخاب بهترین اپلیکیشن برای طراحی استوری اینستاگرام دقت زیادی داشته باشند. انواع نرم افزارهای مخصوص ویندوز و نرم افزارهای ارائه شده برای پلتفرم های گوشی های هوشمند شما را یاری می کنند که محتوای تصویری و ویدیویی بهتر با جلوه بصری جذاب تری را به اشتراک بگذارید. برخی از برنامه‌ های ارائه شده مانند فتوشاپ یا پریمیر به گونه ای هستند که باید آموزش های قبلی را دریافت کنید و سطح مهارت خود برای استفاده از آن ها را افزایش دهید.

معرفی بهترین برنامه ها برای طراحی استوری اینستاگرام

همانگونه که می دانید برای طراحی استوری اینستاگرام چندین برنامه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برخی از اپلیکیشن هایی که برای طراحی ساخت استوری اینستاگرام وجود دارند، نیاز به مهارت کافی خواهند داشت. در عین حال امروزه برای گوشی های هوشمند اندرویدی و ios اپلیکیشن با رابط کاربری ساده نیز طراحی شده اند. از جمله محبوب ترین و بهترین برنامه ها برای طراحی استوری اینستاگرام می توان موارد زیر را نام برد.

معرفی بهترین برنامه ها برای طراحی استوری اینستاگرام

  • اپلیکیشن ساخت استوری InShot

هنگامی که صحبت از اپلیکیشن ساخت استوری می شود، بدون شک نخستین گزینه ای که به ذهن می رسد، نرم افزار اینشات است. این اپلیکیشن با امکانات بی نظیر و افکت های جذاب به شما کمک می کند که از ویرایشگر تصویر و ویدیویی با کیفیت بتوانید کمک بگیرید. اپلیکیشن ساخت استوری InShot یک برنامه کامل با ابزارهای مختلف است که امکان تغییر افکت های گوناگون و همچنین بهره‌ گیری از این طرح های متنوع را به کاربر خواهد داد. اگر به دنبال تغییر پس زمینه تصاویر خود هستید، می توانید از اینشات کمک بگیرید. این پایان کار نیست و برای به اشتراک گذاشتن ویدیو نیز از InShot استفاده کنید. با بهره‌ گیری از این اپلیکیشن می توانید برای ساخت ویدیوهای اسلوموشن و تایم لپس از قابلیت سرعت تغییر پخش این نرم افزار کمک بگیرید. امکان برش ویدیو، تغییر نسبت تصویر و اضافه کردن استیکر، ایموجی و متن دلخواه نیز در برنامه اینشات وجود دارد.

  • اپلیکیشن ساخت استوری حرفه ای StoryArt

یکی دیگر از محبوب ترین و بهترین برنامه ها برای طراحی استوری اینستاگرام، اپلیکیشن استوری آرت است. این نرم افزار در میان فروشگاه های مختلف توانسته است امتیاز بالایی کسب کند. از جمله ویژگی‌ های مهم StoryArt می‌ توان به بهره‌ مندی از بیش از ۲۰۰ قالب رایگان اشاره کرد. علاوه بر این اضافه شدن قالب هفتگی را نیز می‌ توان از ویژگی‌ های دیگر این برنامه را نام برد. با کمک گرفتن از استوری آرت می توانید افکت های جذابی را برای طراحی استوری خاص مورد استفاده قرار دهید. از دیگر امکانات StoryArt، ساخت استوری حرفه ای با تغییر فونت متن، تغییر اندازه و همچنین استفاده از فیلترهای جذاب خواهد بود.

معرفی بهترین برنامه ها برای طراحی استوری اینستاگرام

  • اپلیکیشن ساخت استوری Unfold

برای ساخت استوری حرفه ای می‌ توانید به سراغ یک ویرایشگر مطرح بروید. اپلیکیشن آنفولد قابلیت‌ های متعددی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. علاوه بر این اگر قصد دارید به صورت کاملا حرفه ای در زمینه اشتراک گذاری استوری اینستاگرام فعالیت کنید، از نسخه پریمیوم نیز می‌ توانید کمک بگیرید. این اپلیکیشن برای طراحی استوری های تصویری و ویدیویی، انواع افکت ها و طرح های آماده را در اختیار شما قرار می دهد. کاربر بدون نیاز به ساخت حساب کاربری می تواند از ۲۵ قالب آماده استفاده کند. برای افزودن متن به تصویر، تنظیمات فوق العاده و بی‌ نظیری را در دسترس خواهید داشت.

  • اپلیکیشن ساخت استوری Canva

یکی از ویرایشگرهای تصویر محبوب برای طراحی و ساخت استوری اینستاگرام، سرویس Canva است. این سرویس شما را یاری خواهد کرد که از افکت های متنوع و متن های با فونت جذاب بر روی استوری های خود استفاده کنید. با توجه به تعداد بسیار زیاد قالب هایی که در اپلیکیشن کانوا وجود دارند، می توانید در زمینه های متعدد فعالیت خود را انجام دهید. جالب است بدانید که بیش از 100 هزار قالب آماده در این اپلیکیشن در دسترس شما قرار می گیرد.

طراحی استوری اینستاگرام با فتوشاپ

طراحی استوری اینستاگرام با فتوشاپ

نرم افزار فتوشاپ را می توان محبوب ترین و بهترین گزینه برای طراحی تصاویر نامید. این نرم افزار فوق العاده برای ویندوز عرضه می شود. استفاده از تکنیک های طلایی در فتوشاپ این امکان را می دهد که برای طراحی استوری های اینستاگرام بتوانید به ویژگی‌ های جالبی کمک بگیرید. از جمله ویژگی‌ های اپلیکیشن فتوشاپ برای طراحی استوری اینستاگرام می توان به بهره گیری از عناصر متحرک اشاره کرد. علاوه بر این تصاویر جذابی که با استفاده از فتوشاپ طراحی می کنید، به خوبی می توانند شما را نسبت به سایر رقبا برجسته تر نشان دهند. در این باید بدانید برای طراحی استوری اینستاگرام با فتوشاپ باید مهارت کافی داشته باشید. دوره های آموزشی ارائه شده برای افزایش مهارت کار با نرم افزار فتوشاپ به منظور طراحی استوری جذاب در دسترس شما قرار دارند.

آموزش طراحی استوری اینستاگرام با گوشی

آموزش طراحی استوری اینستاگرام با گوشی

بخش زیادی از کاربران به دنبال طراحی استوری اینستاگرام در سریعترین زمان هستند. به همین علت ترجیح می دهند از نرم افزارهای عرضه شده برای پلتفرم اندروید و ios استفاده کنند. گوشی های هوشمند ابزارهای بی‌ نظیری برای طراحی استوری اینستاگرام در دسترس شما قرار می دهند. برای اینکه بتوانید در اینستاگرام فعالیت حرفه‌ ای داشته باشید، علاوه بر امکانات پیش فرض این اپلیکیشن می توانید از برنامه های دیگر استفاده کنید. با استفاده از ویدیوهای آموزشی قادر هستید خلاقیت خود را در طراحی استوری اینستاگرام افزایش دهید. مجموعه فالو با ما تلاش کرده است که در زمینه طراحی استوری اینستاگرام اطلاعات کافی را در اختیار شما بگذارد.

نوشتن دیدگاه