چگونه در استوری اینستاگرام کادر بگذاریم

گاهی اوقات قصد دارید یک عکس یا حتی ویدئو را در اینستا استوری کنید و دوست دارید که عکس شما دارای کادر و قاب باشد. گاهی شما برای اینکه قسمتی از یک عکس را برش می دهید نیاز دارید تا عکس ها را کادر بندی کنید. در این مواقع شما می توانید عکس یا استوری مورد نظر را از گالری خود انتخاب کنید و یه صفحه استوری هدایت کنید. در این حالت شما خیلی راحت می توانید سایز عکس یا ویدئو مورد نظر را به اندازه کادر صفحه اینستاگرام دراورید برای این کار کافی است که ویدئو یا عکس را با دو انگشت روی صفحه باز کنید یا ببندید. با این کار استوری شما به دلخواه شما کوچک یا بزرگ می شود و در کادر اینستا جای می گیرد.

روش های کادر گذاشتن استوری اینستاگرام

بسیاری از نرم افزارها و اپلیکیشن ها هستند که با استفاده از آن ها می توان برای عکس ها و فیلم هایی که قصد دارید استوری کنید، کادر بسازید. در کنار این نرم افزار ها برخی اپلیکیشن ها وجود دارند که به صورت تخصصی به کادربندی عکس و ویدئو می پردازند. برخی از برنامه ها قابلیت ها و امکانات بیشتری دارند و می توان به وسیله آن ها به طور تخصصی روی زمینه و کادربندی آن ها دقت داشت.

روش های کادر گذاشتن استوری اینستاگرام

در برنامه اینستاگرام به طور مشخص نمی توان ابزار تخصصی برای کادربندی عکس ها و استوری ها در نظر گرفت به همین دلیل بهترین روش برای کادربندی عکس و فیلم هایی که در استوری قرار می دهید استفاده از برنامه های تخصصی در این زمینه است. معمولا گوشی هایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند در برنامه های پیش فرضی که روی گوشی وجود دارد گزینه ویرایش عکس دارند که می توان با استفاده از آن ها کادر های ساده ای را برای عکس انتخاب کرد. اگر به دنبال یک کادر بندی حرفه ای برای استوری در اینستاگرام هستید باید با برنامه های ویرایش عکس و فیلم حرفه ای آشنا باشید.

برنامه هایی برای کادر گذاشتن در استوری اینستاگرام

  • ساخت کادر با ابزار canva

این برنامه از ابزار های آنلاینی است که مورد استفاده آن اغلب برای طراحی است اما می توان از آن برای افزون قاب و کادر به دور عکس استفاده کرد. برای استفاده از این برنامه ابتدا باید یک حساب کاربری بسازید و سپس از آن استفاده کنید. برای استفاده از فریم های این ابزار ابتدا گزینه  Elements و سپس Frames را انتخاب کنید و قاب مورد نظر را برای عکس انتخاب کنید.

  • ساخت کادر با ابزار befunky

برای استفاده از این برنامه نیازی به ساختن حساب کاربری ندارید. در این سایت شما می توانید تعداد زیادی از کادر ها و فریم های رایگان را در اختیار داشته باشید. برای استفاده از برخی فریم های این سایت باید هزینه پرداخت کنید.

برنامه هایی برای کادر گذاشتن در استوری اینستاگرام

  • ساخت کادر با ابزار pizap

یک برنامه کاربردی راحت که می توان با استفاده از آن برای عکس هایی که دارید کادر بسازید برنامه پیزاپ است. علاوه بر کادر ها و فریم های زیبا این یک برنامه تخصصی برای ساختن انواع کلاژ محسوب می شود. این برنامه پ 13 دسته از انواع کادر و قاب عکس را برای شما فراهم می کنند و به شما اجازه می دهد که قاب هایی را انتخاب کنید که با استوری شما سازگار تر هستند.

  • ساخت کادر با ابزار inshot

اینشات از کاربردی ترین اپلیکیشن هایی است که برای ادیت عکس و ویدئو مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار می گیرد. استفاده از این برنامه بسیار راحت است و به سادگی می توانید عکس ها و ویدئو ها را کادربندی کنید.

شما با کمک سایت فالو با ما می توانید، پیجی زیبا و شیک با مخاطبان زیاد داشته باشید.

نوشتن دیدگاه