اینستاگرام مخفی در گوگل

شما با روش های متفاوتی می توانید به اینستاگرام خود وارد شوید. راحت ترین راه برای ورود به پیج اینستاگرام دانلود و داشتن برنامه Instagram بر روی گوشی یا دکستاپ است. با داشتن این برنامه شما می توانید با درج نام کاربری و رمز عبور به پیجتان وارد شوید. بیشتر کاربران برنامه اینستاگرام در جهان از همین روش برای ورود به حساب کاربری خود استفاده می کنند. بنا به دلایلی برخی از افراد مایل نیستند که برنامه اینستاگرام را روی گوشی خود داشته باشند. برای حل این مشکل شما می توانید بدون استفاده از برنامه اینستاگرام و از طریق گوگل اقدام نمایید. برای این منظور می توانید از مرورگرهای متفاوتی مانند گوگل کروم استفاده کنید.

با استفاده از گوگل کروم شما می توانید به صفحه اصلی اینستاگرام دسترسی داشته باشید. در واقع شما اینستاگرام مخفی در گوگل دارید و فقط زمان هایی که خودتان بخواهید می توانید از طریق مرورگر به آن دسترسی پیدا کنید. ورود به پیج اینستاگرام با استفاده از مرورگرها کار سختی نیست و  به راحتی می توانید از این طریق اقدام کنید. در ادامه به روش های ساخت و ورود به اینستاگرام از طریق گوگل کروم می پردازیم.

برای مخفی کردن اینستاگرام از دیگران، از گوگل استفاده کنید

برای مخفی کردن اینستاگرام از دیگران، از گوگل استفاده کنید

برای اینکه بدون نصب برنامه اینستاگرام بخواهید اقدام به باز کردن اینستاگرام کنید باید ابتدا مرورگر را باز کنید و سپس طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • آدرس instagram.com را در صفحه مرورگر خود سرچ کنید.
  • یک صفحه برای شما باز می شود که دارای دو گزینه log in و sign up است. افرادی که از قبل در اینستاگرام حساب کاربری دارند باید گزینهlog in را انتخاب کنند. اگر قصد دارید برای اولین بار ثبت نام کنید گزینه sing up را بزنید.
  • در مرحله بعد یک صفحه جدید برای شما باز می شود که شما باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. امکان ورود به اینستاگرام از طریق شماره تلفن یا ایمیل نیز وجود دارد.
  • روی گزینه log in کلیک کنید.
  • اکنون شما به صفحه اینستاگرام خود دسترسی دارید.

شما می توانید به زبان های دیگر نیز وارد صفحه اینستاگرام شوید برای این منظور زمانی که برای اولین بار در اینستاگرام ثبت نام می کنید باید زبان آن را به به فارسی تغییر دهید. این کار را باید با برنامه ای که روی گوشی نصب می شود انجام دهید. بعد از اعمال تغییرات و تنظیمات می توانید اپلیکیشن اینستاگرام را از روی گوش خود پاک کنید و فقط از طریق گوگل به آن دسترسی داشته باشید. برخی تغییرات در اینستاگرام تنها از طریق گوگل ممکن است. به طور مثال اگر شما قصد داشته باشید که اکانت خود را به طور موقت یا دائم دیلیت کنید حتما باید از طریق مرورگرها وارد شوید. برای این منظور  باید ابتدا به طور کامل از اپلیکیشن اینستاگرامی که روی گوشی دارید log out  کنید و سپس از طریق مرورگر وارد شوید.

اگر اینستاگرام نداری تو گوگل داشته باش

 در مرحله بعد گزینه ویرایش پروفایل و سپس سایر مراحل را برای حذف اکانت طی کنید. با استفاده از این روش ها شما می توانید برنامه اینستاگرام خود را از دیگران مخفی کنید. در واقع حتی با دیدن برنامه هایی که روی گوشی دارید کسی متوجه نمی شوند که شما اینستاگرام دارید و فقط خودتان هر زمانی که نیاز داشته باشید از طریق مرورگر به پیجتان وارد و خارج می شوید.

اگر اینستاگرام نداری تو گوگل داشته باش

افراد زیادی وجود دارند که به دلایل متفاوتی نمی خواهند برنامه اینستا را روی گوشی خود داشته باشند یا می خواهند بدون اطلاع دیگران در اینستاگرام حساب داشته باشند. البته دسترسی به اینستاگرام از طریق اپلیکیشن باعث شده است که افراد تایم زیادی را در اینستاگرام بگذرانند و همین موضوع باعث شده است تا بخواهند این برنامه را از گوشی خود پاک کنند. شما حتی با پاک کردن کردن این برنامه از گوشی می توانید از طریق گوگل و با ورد به سایت اینستاگرام، حساب کاربری خود را بیابید. این روش برای کسانی که نمی خواهند از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده کنند یا افرادی که نمیخواهند دیگران از داشتن حساب اینستاگرام آن ها بر روی گوشی اطلاع داشته باشند، مناسب است.

به این ترتیب اگر قصد ندارید که اینستاگرام داشته باشید می توانید از طریق سایت اینستا  و مرورگر هایی مانند گوگل کروم به حساب کاربریتان دسترسی پیدا کنید. استفاده از این روش برای محدود کردن زمان استفاده از برنامه اینستاگرام نیز بسیار موثر است. فالو با ما به شما کمک می کند تا مخاطبان زیادی را به پیجتان بکشانید.  

نوشتن دیدگاه