افکت متن در استوری اینستاگرام

این روزها با این که برنامه اینستاگرام فیلتر شده است اما هنوز هم افراد زیادی هستند که از این پلتفرم برای کسب و کار خود، به اشتراک گذاشتن روزمرگیشان با دیگران و سرگرمی استفاده می کنند. یکی از قسمت های مهم برای اشتراک گزاری عکس یا ویدئو در اینستاگرام برای دیگران، آپلود استوری است، در این قسمت شما عکس یا فیلمی را انتخاب کرده و آن را برای دنبال کنندگان صفحه خود به مدت 24 ساعت اشتراک می گذارید. شما می توانید قبل از آپلود استوری در پیجتان، بر روی عکس یا فیلم مورد نظرتان متنی مرتبط با محتوای خود بنویسید و همراه عکس یا فیلم خود آپلود کنید. همانطور که گفتیم در قسمت استوری اینستاگرام، نوشتن متن امکان پذیر است.

برای متن نوشته شده امکاناتی وجود دارد که به زیبایی آن کمک می کند. یکی از این امکانات وجود یک سری افکت مختلف در قسمت فونت استوری است. با استفاده از این افکت ها برای متن استوری، در قسمت تایپ استوری متن شما قابلیت سه بعدی شدن، به طور دستنویس شده، عادی در می آید. انتخاب هر کدام از این فونت و افکت ها بنا بر سلیقه شما و نوع محتوا شما  صورت می گیرد. علاوه بر وجود این افکت ها برای زیباسازی استوری، ترفندهای دیگری هم وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

 چگونه متن استوری را زیبا کنیم

 چگونه متن استوری را زیبا کنیم

برای تنوع و زیبایی متن استوری، پلتفرم اینستاگرام چند فونت آماده برای متن ها قرار داده است که هر کسی با توجه به سلیقه و نوع محتوا متن خود، فونت را برای متن استوری انتخاب می کند. فونت های آماده اینستاگرام عبارتند است:

  • Modern:

این فونت به متن شما یک ظاهر جدید، مناسب و خوانا می دهد. استفاده از این فونت برای متون انگلیسی باعث نمایان شدن کلمات انگلیسی با حروف بزرگ می شود.

  • Neon:

استفاده از این فونت در استوری، متن استوری را به صورت یکی از فونت های نستعلیق و در واقع کشیده تر در می آورد. استفاده از این فونت توسط افراد خاص پسند صورت می گیرد.

  • Strong:

که یکی از فونت های متن استوری است، به متن ظاهری کلاسیک و قدرتمند می دهد تا بتواند مخاطب را به خوبی جذب خود کند. استفاده از این فونت بیشتر برای متن های تجاری و تبلیغاتی است.

متن در حال تایپ در استوری اینستاگرام

  • Typewriter:

برای ساده نویسی متن استوری، می توانید از این فونت استفاده کنید. همانطور که گفتیم شما می توانید برای ایجاد تنوع در متن های استوری خود از این فونت های آماده استفاده کنید. علاوه بر این شما می توانید از طریق راه های دیگر متن استوری خود را زیبا کنید. یکی از این راه ها استفاده از برنامه های ادیت متن استوری است که پلی استور، بازار، مایکت و ... وجود دارد. با دانلود و نصب این برنامه ها می توانید متن خود را با انواع بسیاری از فونت فارسی و انگلیسی زیبا کنید و سپس آن را در گالری خود ذخیره کنید و در آخر در استوری اینستاگرام خود آپلود کنید.

یکی دیگر از روش های زیبا کردن متن استوری چند بعدی کردن آن ها است؛ در این روش شما باید از متن یا کلمه مورد نظر خود چند کپی روی صفحه تایپ استوری بگیرید، سپس این چند متن یا کلمه شبیه به هم را با رنگ های مکمل طوری که خوانا باشد، پشت سر هم قرار دهید. زیبا سازی متن استوری اینستاگرام فقط محدود به نوع فونت آن نمی شود و معیار های دیگر هم دارد که در ادامه به یکی از آن ها می پردازیم.

متن در حال تایپ در استوری اینستاگرام

متن در حال تایپ در استوری اینستاگرام

یکی از قابلیت های زیباسازی و تنوع در متن استوری اینستاگرام، قابلیتی است که با فعال کردن آن متنی که شما در قسمت استوری نوشته اید به صورتی برای مخاطبین شما نشان داده می شود که انگار متن در حال تایپ است. در این صورت متن شما از همان ابتدا کامل نشان داده نمی شود و به مرور طی چندثانیه برای مخاطبین به صورت کامل نشان داده می شود. برای فعال کردن این قابلیت ابتدا به قسمت تایپ در استوری بروید و پس از آماده کردن متن خود، یک گزینه با نشان  A و چند خط در کنارش وجود دارد که با فعال کردن آن، این قابلیت برای متن استوری شما فعال می شود. اکثرا برای استوری های روزمرگی و سرگرمی از این قابلیت استفاده می کنند.

این قابلیت باعث می شود که استوری شما حالت ویدیویی به خود بگیرد و از حالت عکس خارج شود، بنابراین ممکن است آپلود آن به نسبت آپلود یک عکس ساده، مقداری طول بکشد. برای زیباسازی و ایجاد تنوع در استوری اینستاگرام راهکارهای متعددی وجود دارد که در این مقاله سعی کردیم به مهم ترین و جدیدترین آن ها بپردازیم. امیدواریم این اطلاعات برای شما عزیزان مفید و کاربردی باشد. وب سایت فالو با ما بهترین پکیج های فالوور را با عالی ترین قیمت ممکن در مراکز فروش برای مشتری قرار داده است. در صورت نیاز به مشاوره نیز کارشناسان ما به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره به شما هستند.

نوشتن دیدگاه