پیام های مخفی شده در اینستاگرام کجا میروند

شبکه اجتماعی اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین پلتفرم ها امروزه توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی اوقات کاربران هنگام استفاده از این شبکه اجتماعی مشاهده می‌کنند که برخی از پیام ها به صورت مخفی شده در بخشی از این اپلیکیشن قرار می گیرند. اغلب این پیام ها حاوی محتواهایی هستند که توسط کاربر یا اینستاگرام مسدود شده اند. گاهی اوقات کاربر نیاز دارد که این پیام ها را بخواند و آنها را تایید کند.

در واقع پیام های مخفی شده در اینستاگرام را می توان پیام های خاص نامید که توسط سرور مسدود شده‌اند. اینستاگرام به صورت اتوماتیک این پیام ها را از صندوق ورودی پنهان می کند. با توجه به اینکه یکی از بخش های اصلی اپلیکیشن اینستاگرام، قسمت پیام رسانی آن است، کاربران به دنبال بررسی تمام پیام های دریافت شده هستند. در این میان اینستاگرام تلاش کرده است که به صورت مداوم دستورالعمل های خود را تغییر دهد تا کاربر را از دریافت پیام های توهین آمیز یا هرز نامه دور نگه دارد.

علت مخفی شدن پیام ها در اینستاگرام چیست؟

همانگونه که عنوان کردیم گاهی اوقات پیام های مخفی در اینستاگرام مشاهده می شوند. برخی مواقع پیام ها و درخواست هایی که دریافت می‌کنید توسط اینستاگرام پنهان می شود. در واقع اینستاگرام لیستی از ایموجی، عبارات و کلمات توهین آمیز را دارد که اگر پیامی شامل این مجموعه باشد را در دایرکت مخفی قرار می دهد. با این حال کاربر می‌تواند با مراجعه به بخش تنظیمات و قسمت Privacy Settings، عبارات و کلماتی که می‌خواهد، را فیلتر کند. این پیام ها از جانب هر فردی ممکن است ارسال شده باشند.

در این میان دلایل دیگری نیز وجود دارند که موجب مخفی شدن پیام های دایرکت اینستاگرام می شوند. به عنوان مثال اگر حافظه گوشی شما پر باشد یا از اینستاگرام ورژن قدیمی استفاده می کنید نیز پیام هایی که دریافت می‌کنید مخفی می شوند. در عین حال سرعت پایین اینترنت و همچنین تنظیمات موقتی که کاربر بر روی اینستاگرام اعمال می‌کند نیز موجب مخفی شدن پیام ها در اینستاگرام می شوند.

علت مخفی شدن پیام ها در اینستاگرام چیست؟

چگونه پیام های ریکوئست اینستاگرام را برگردانیم

مسیج های ریکوئست از جانب کاربران مختلف به صفحه کاربری شما ارسال می‌شوند. تفاوتی ندارد که شما کاربر مورد نظر را دنبال کرده باشید یا خیر؛ گاهی اوقات افرادی که در اینستاگرام شما را دنبال نکرده اند، اقدام به ارسال مسیج ریکوئست خواهند نمود. اگر به دنبال بازگرداندن پیام های ریکوئست در اینستاگرام هستید، می توانید فرآیند زیر را طی کنید.

  • در ابتدا باید به صفحه خانه این اپلیکیشن وارد شوید.
  • سپس بر روی علامت فلش که در قسمت بالا و سمت راست قرار گرفته است کلیک کرده تا به بخش دایرکت وارد شوید.
  • اکنون می توانید در بخش سمت راست دایرکت، مسیج ریکوئست اینستاگرام را دقیقا در زیر کادر جستجو مشاهده کنید.
  • در گام بعدی پس از اینکه مسیج ریکوئست را پیدا کردید، بر روی Requests که نوشته ای آبی رنگ است، کلیک نمایید.
  • اکنون می توانید پیام هایی که توسط کاربران مختلف به شما ارسال شده اند را مشاهده کنید.
  • اگر تمایل به دریافت پیام دارید باید بر روی گزینه Accept بزنید.
  • در این میان با انتخاب گزینه Delete قادر به حذف درخواست ارسال شده خواهید بود. علاوه بر این اگر به دنبال مسدود سازی کاربر هستید نیز باید گزینه Block را انتخاب کنید.

یک نکته مهم در هنگام استفاده از زبان فارسی در اپلیکیشن اینستاگرام این است که جای آیکون های مختلف تغییر خواهد کرد. به عنوان مثال اگر از اینستاگرام فارسی استفاده می کنید، علامت فلش که نشانگر پیام های دایرکت است در قسمت سمت چپ و بالا قرار دارد.

چگونه پیام های ریکوئست اینستاگرام را برگردانیم

دیدن پیام های حذف شده اینستاگرام

از روش های مختلف می توانید برای بازیابی پیام های حذف شده از اینستاگرام استفاده کنید. یکی از این روش‌ها، بازیابی پیام های حذف شده از طریق تلفن همراه است. در این روش باید پس از مراجعه به صفحه کاربری خود به بخش تنظیمات بروید. با مراجعه به این اپلیکیشن، گزینه SETTINGS را انتخاب نمایید. در گام بعدی وارد بخش دانلودها شوید. این بخش در قسمت Security قرار داشته و با نام Download Data مشاهده می شود.

اینستاگرام به محض انتخاب این قسمت از شما یک آدرس ایمیل درخواست می کند. پس از تایید آن توسط کاربر به مدت ۴۸ ساعت باید منتظر بمانید تا پیام های پاک شده بازیابی شوند. در گام بعدی ایمیلی که از طرف اینستاگرام دریافت کرده‌اید را باز کنید و گزینه Download Data را انتخاب نمایید. پیام هایی که در دایرکت اینستاگرام شما حذف شده اند اکنون با فرمت json و در قالب یک فایل Zip مشاهده می شوند. برای خواندن این پیام ها لازم است که با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی، نرم افزار Josn Genie را دانلود کنید.

روش های دیگری نیز برای بازیابی پیام های حذف شده در اینستاگرام وجود دارند. امروزه چندین نرم افزار در دسترس کاربران قرار گرفته است که می توانند با استفاده از آنها، می توانند پیام های حذف شده را بازیابی کنند. به عنوان مثال نرم افزار FONELAB برای کاربران اندرویدی و نرم افزار U. FONE برای کاربرانی که از گوشی‌های آیفون استفاده می کنند، می توانند کاربردی باشند. ما در مجموعه فالو با ما تلاش کرده ایم اطلاعات کافی را در خصوص ترفندهای اینستاگرام در اختیار شما قرار دهیم.

 

نوشتن دیدگاه