کسب درآمد از اینستاگرام معرفی 5 منبع بدون سرمایه

اینستاگرام رفته رفته جای خودش را در زندگی همه ایرانی ها به خوبی باز کرده است. به حدی که امروزه این شبکه، به محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایران بدل شده است که میلیون ها ایرانی در آن فعالیت دارند. از این رو این شبکه به یکی از بهترین منابع برای کسب درآمد افراد بدل شده است. شما این شانس را دارید تا با داشتن حداقل سرمایه ممکن و یا حتی بدون سرمایه نیز از اینستاگرام درآمد داشته باشید. تنها کافی است تا در ابتدا با بهترین و سریع ترین راه های کسب درآمد از این شبکه آشنا شوید و مناسب ترین آن ها را با توجه به شرایط و نیازهای خود، انتخاب کنید. اگر شما هم می خواهید بدانید که چگونه از اینستاگرام درآمد داشته باشید، ما در ادامه 5 راه درآمدزایی از این پلتفرم بدون نیاز به داشتن سرمایه را به شما معرفی خواهیم کرد.

روش های کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

یکی از مهمترین مزایای اینستاگرام، ورود بسیار ساده افراد به این پلتفرم است. به نحوی که فرد برای ساخت یک پیج و یا صفحه در این شبکه اجتماعی، تنها به یک گوشی موبایل و اینترنت نیاز خواهد داشت. چیزهایی که به سادگی در اختیار حتی دور افتاده ترین شهرها و روستاهای ایران نیز قرار دارد. همین امر باعث شده تا امروزه اقشار بسیار مختلفی از جامعه ایرانی در اینستاگرام فعالیت داشته باشند. تمامی این عوامل دست به دست هم داده اند که اینستاگرام بستری مناسب برای کسب درآمد شناخته شود.

در ابتدا باید اشاره داشت که کسب درآمد از اینستاگرام، نه تنها ممکن و شدنی است، بلکه بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکرش را می کنید. کافی است تا نگاهی به پیج های مختلف بیاندازید تا متوجه شوید که چرا برخی از افراد، تمام تمرکز خودشان را بر روی رشد پیج و جذب فالوور در اینستاگرام قرار داده اند. اما این که این افراد چگونه از اینستاگرام درآمد دارند، خود به سوال دیگری بدل شده است.

همانطور که شاید شما هم بدانید اینستاگرام برخلاف یوتیوب، در ازای ساخت پیج و فعالیت در این بستر، دستمزدی را به صاحبان پیج، پرداخت نخواهد کرد. پس این افراد، چگونه از اینستاگرام، درآمد دارند؟ روش های کسب درآمد از اینستاگرام، به دو دسته کلی، روش های مستقیم و غیرمستقیم تقسیم می شوند. در روش مستقیم، خود فرد با ایجاد پیج به صورت مستقیم درآمد کسب کرده و در روش غیرمستقیم، شما برای کسی که دارای پیج است، کار کرده و در ازای خدمات خود، دستمزدی را دریافت می کنید.

از جمله روش های کسب درآمد مستقیم در اینستاگرام، می توان به افتتاح فروشگاه آنلاین اشاره کرد. شما در این روش می توانید محصولات، کالاها و یا اجناس خودتان را به سایر افراد فروخته و در ازای فروش، درآمد کسب کنید. اما این روش، نیازمند داشتن سرمایه اولیه برای تهیه کالا و جنس است. اما آیا در روش های کسب درآمد از اینستاگرام، روشی وجود دارد که بدون نیاز به سرمایه اولیه باشد؟ پاسخ مثبت است!

روش های کسب درآمد از اینستاگرام چیست؟

منابع بدون نیاز به سرمایه در اینستاگرام

همانطور که تا این جا نیز متوجه شدید، اینستاگرام، بستر بسیار مناسبی برای کسب درآمد را در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که با روش های کسب درآمد بدون نیاز به سرمایه از اینستاگرام آشنا باشید، می توانید به سادگی شروع به درآمدزایی کنید. اما این روش ها، چه هستند؟ اجازه دهید تا در این قسمت، 5 مورد از بهترین روش های کسب درآمد از اینستا بدون نیاز به سرمایه را به شما معرفی کنیم:

  • ادمین اینستاگرام

امروزه پیج های بسیار زیادی در اینستاگرام وجود دارند که تعداد فالوور بسیار زیادی دارند. این پیج ها به فردی نیاز دارند تا به تمامی فعالیت های پیج مانند جواب دادن به کامنت ها و دایرکت ها، ارسال پست و استوری و ... رسیدگی کند. فردی که این کار را انجام می دهد، به نام ادمین اینستاگرام، شناخته می شود. این شغل، امروزه به یکی از بهترین و مناسب ترین مشاغل در حوزه دیجیتال مارکتینگ بدل شده است. در واقع شما به کمک این موقعیت شغلی می توانید از اینستا، بدون داشتن هیچ گونه سرمایه اولیه درآمد کسب کنید.

در واقع برای تبدیل شدن به یک ادمین اینستاگرامی، حتی نیازی به دفتر و یا محل کار نیز ندارید! شما می توانید در خانه، در حالی که روی مبل نشسته اید و چای میل می کنید به فعالیت های پیج ها رسیدگی کرده و درآمد کسب کنید. البته برای اینکه بتوانید در این حوزه فعالیت کنید، لازم است تا کمی تخصص و توانایی داشته باشید که آن هم به سرعت یاد می گیرید. تنها نیاز است تا با الگوریتم های اینستاگرام آشنا شده و بدانید که چگونه از برخی نرم افزارهای تولید محتوا استفاده کنید. تنها با داشتن همین اطلاعات اولیه، می توانید به ادمین اینستاگرام بدل شوید.

  • انجام تبلیغات

روش دیگری برای کسب درآمد از اینستا بدون نیاز به سرمایه، انجام تبلیغات برای سایر پیج ها است. امروزه پیج های بسیار زیادی حاضر به پرداخت وجه هستند تا تبلیغات خودشان را در استوری ها و پست های سایر پیج ها قرار دهند. حتی فروشندگان محصول، برندها و سایر افراد نیز می توانند تبلیغات خود را در اینستاگرام انجام دهند. از این رو شما با افتتاح یک پیج در اینستاگرام و فعالیت در آن می توانید تبلیغات کرده و بدین صورت برای خود درآمد کسب کنید.

البته این امر نیاز به داشتن یک پیج با تعداد مخاطب بالا است. از طرف دیگر مخاطبین شما باید تعامل خوبی با پیج شما داشته باشند. به بیان دیگر، فالوورهای شما نباید فالوورهای فیک و جعلی باشند. از سوی دیگر به خاطر داشته باشید که نرخ تعرفه های تبلیغات رابطه مستقیمی با تعداد فالوور دارد. به بیان دیگر، هرچه فالوورهای شما بیشتر باشد، نرخ تبلیغات شما افزایش داشته و می توانید درآمد بیشتری کسب کنید.

منابع بدون نیاز به سرمایه در اینستاگرام

  • تولید محتوا و طراحی گرافیک

در فضای رقابتی اینستاگرام، تنها برندها و پیج هایی رشد خواهند کرد که بهترین و مناسب ترین محتواها را تولید کنند. اما این امر تنها زمانی محقق خواهد شد که از یک طراح گرافیک خبره و کاربلد استفاده کنند. افرادی که آشنایی مناسبی با نرم افزارهای طراحی و تولید محتوا مانند فتوشاپ، این شات و ... دارند، می توانند محتواها، عکس ها و فیلم های جذاب تری را برای مخاطبین ایجاد کنند. محتوای باکیفیت تر به معنای جذب بیشتر مخاطب و در نتیجه کسب درآمد بیشتر برای پیج های مختلف است.

از این رو صاحبین پیج های اینستاگرامی بدون شک به یک تولید کننده محتوا و طراح گرافیک نیاز خواهند داشت. افرادی که درک خوبی از ترکیب رنگ ها، ساخت کاور، کار با نرم افزارهای گرافیکی و ... دارند، می توانند بدون نیاز به سرمایه از طریق ساخت محتوا برای پیج های مختلف، کسب درآمد کنند.

  • تبدیل شدن به یک بلاگر

اما اگر می خواهید خودتان به صورت مستقیم از اینستاگرام درآمد داشته باشید، چه راهی بهتر از تبدیل شدن به بلاگر! افراد زیادی علاقه مند هستند تا با سبک زندگی و افکار دیگران آشنا شود. بلاگر به فردی گفته می شود که در یک زمینه به خصوص دارای توانایی ها و مهارت های بالایی است. از این رو می تواند در آن زمینه و سبک زندگی خود، تولید محتوا کند. تبدیل شدن به بلاگر، یکی از ساده ترین و راحت ترین راه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام است. این دسته از افراد نه تنها می توانند از جذب مخاطب و فالوور و دریافت تبلیغات کسب درآمد کنند، بلکه قادر هستند تا با جذب اسپانسر و حامی مالی در حوزه تخصص نیز درآمد به دست بیاورند.

  • فروش غیر مستقیم کالا

همانطور که پیش از این اشاره شد، فروش کالا راهی برای کسب درآمد از اینستاگرام است. اما این روش به سرمایه اولیه نیاز دارد. با این حال، شما می توانید از فروش محصولات سایر افراد در اینستاگرام درآمد کسب کنید. در واقع در این روش، تهیه و جمع آوری محصول با فرد دیگری است و فروش آن به عهده شما. اما سود حاصل از فروش بین شما تقسیم خواهد شد. برای این کار، تنها کافی است تا پیجی را در اینستاگرام تاسیس کرده و با فعالیت و تولید محتوا، فالوور جذب کنید.

منابع بدون نیاز به سرمایه در اینستاگرام

سریع ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام

برای کسب درامد از هر کدام از روش های بالا، نیاز به زمان و وقت است. با این حال، ممکن است بخواهید بدانید که کدام یک از روش های کسب درآمد از اینستاگرام، شما را سریع تر به نتیجه می رساند؟ بدون شک اگر شما از طریق غیرمستقیم از اینستاگرام درآمد داشته باشید، زودتر درآمد کسب می کنید. به بیان دیگر، اگر شما برای فردی که اکنون در اینستاگرام درآمد دارد فعالیت کنید، می توانید در کوتاه ترین زمان، از او حقوق بگیرید. با این وجود، مشکل اصلی در مسیر کسب درآمد سریع به صورت مستقیم از اینستاگرام، جمع کردن فالوور است. اگر شما دست به خرید فالوور اینستاگرام به کمک فالوباما بزنید، می توانید در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن، تبلیغات کرده و درآمد کسب کنید.

بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام

اگر بهترین روش را امکان کسب بیشترین سود و درآمد از اینستاگرام بدانیم، بدون شک، فروش محصول بهترین روش کسب درآمد خواهد بود. با این وجود، اگر می خواهید نتیجه ایده آل و مناسبی را دریافت کنید، لازم است تا تعداد فالوور شما به حدی رسیده باشد که میزان درآمد شما از میزان هزینه های انجام شده، بیشتر شود. بدین منظور می توانید به کمک فالوباما دست به خرید فالوور زده و به سرعت درآمدهای بالایی را برای خود کسب کنید. با فالوباما، ارزان ترین قیمت ها را با بالاترین کیفیت تجریه کنید.

 

نوشتن دیدگاه