پشتیبانی روبیکا برای رفع ریپورت

روبیکا اپلیکیشنی است که توانسته در مدت زمان کوتاهی طرفداران بسیاری در میان کاربران به دست بیاورد. امکان تماشای فیلم و سریال، پرداخت قبوض خدماتی، ارسال و دریافت پیام و غیره از جمله دلایل محبوبیت این پلتفرم هستند. همانطور که می‌دانید، هیچ اپلیکیشنی بدون عیب و نقص نیست و ایرادات خاص خود را دارد. اگر جزو کاربرانی هستند که در این برنامه نرم‌افزاری ریپورت شده‌اید، در این مقاله با ما همراه باشید. چرا که در ادامه می‌خواهیم درباره پشتیبانی روبیکا برای رفع ریپورت صحبت کنیم.

چگونه از ریپ چتی روبیکا خارج شویم

اگر سابقه عضویت و فعالیت در پیام‌رسان تلگرام را داشته باشید، احتمالا تاکنون با مشکل عدم توانایی ارسال در گروه‌های عضو شده خود مواجه شده‌اید. این مشکل دقیقا در اپلیکیشن روبیکا نیز اتفاق می‌افتد و اصطلاحا به آن ریپ چت شدن می‌گویند. اگر بخواهیم ساده‌تر توضیح دهیم، ریپ چت به معنای محدودیت در ارسال پیام در گروه‌ها است.

در روبیکا این مشکل زمانی رخ می‌دهد که عضو تعداد زیادی گروه بوده و به صورت پشت سر هم و به تعداد زیاد در این گروه‌ها پیام بگذارید. اینجا است که اپلیکیشن شما را اسپمر شناخته و به شما اجازه پیام گذاشتن در آن‌ها را نمی‌دهد. در واقع هدف برنامه مذکور از انجام این کار، جلوگیری از شلوغی و مزاحمت در گروه‌ها است. به یاد داشته باشید که در حالت ریپ چت شدن همچنان قادر به ارسال پیام به مخاطبان خود به صورت خصوصی هستید و در این بخش محدودیتی ندارید.

پروسه رفع ریپ چتی دشوار نیست و برای این کار تنها باید وارد صفحه چت خود شوید. با کلیک روی گزینه خروج از ریپ چت موجود در قسمت بالای صفحه پیامی به شما نشان داده خواهد شد. در این پیام از شما سوال می‌گردد که آیا مطمئن هستید که می‌خواهید از ریپورت خارج شوید؟ برای خروج از این حالت باید گزینه بله، خروج را انتخاب کنید.

چگونه از ریپ چتی روبیکا خارج شویم

رفع ریپورت روبیکا در هشت دقیقه

کاربران در اپلیکیشن مورد بحث به دلایل مختلف مانند ارسال مکرر یک پست یا نقض قوانین ریپورت می‌شوند. اگر به دلایل زیر ریپورت شده باشید، تقریبا امکان رفع مشکلتان وجود ندارد؛ در غیر این صورت با انجام چند کار ساده می‌توانید از این حالت خارج گردید.

  • ارسال مکرر و بدون وقفه پیام و پست.
  • ارسال متن حاوی ناسزا یا توهین به اعتقادات و قومیت‌ها.
  • انتشار تصویر یا اطلاعات خصوصی کاربران.
  • انتشار محتوای مستهجن یا خشونت‌آمیز.
  • عدم رعایت کپی‌رایت فیلم‌ها و سریال‌ها.

اگر در روبیکا به صورت موقت ریپورت شده باشید، پروفایل کاربریتان قابل مشاهده است و با گذشت چند روز یا چند هفته به صورت خودکار از این حالت خارج خواهید شد. در ادامه برخی از روش‌های موثر خارج شدن از ریپورت روبیکا را شرح داده‌ایم.

  • ارتباط با پشتیبانی روبیکا

پشتیبانی روبیکا برای رفع ریپورت یکی از موثرترین روش‌ها در این زمینه محسوب می‌شود. برای تماس با پشتیبانی این برنامه مراحل زیر را انجام دهید:

پس از ورود به اپلیکیشن مورد بحث، در کادر جستجو کلمه supportbot را بنویسید. برای وارد شدن به صفحه چت با بخش پشتیبانی گزینه اول را انتخاب کنید.

در این صفحه برای فعال کردن ربات روی گزینه شروع کلیک کنید.

روی گزینه "سوال دارم" کلیک کرده تا فهرست موضوعات مرتبط با سوال به شما نمایش داده شود.

در این بخش باید موضوع سوال را مشخص کرده و برای ورود به مرحله بعد، گزینه پیام‌رسان را انتخاب کنید.

در میان گزینه‌های نمایش داده شده، روی گزینه سوال از پشتیبانی بزنید.

در مرحله پایانی باید درخواست خود را به صورت واضح و دقیق به پشتیبان مطرح کنید. در نهایت روی دکمه تایید بزنید تا پیام برای پشتیبان ارسال شود.

برای مشاهده پاسخ کارشناس مربوطه کافی است که روی دکمه بازگشت بزنید تا وارد صفحه اول شوید. در این صفحه با انتخاب گزینه سوالات من، وضعیت درخواست خود را خواهید دید. در این قسمت، سوال به همراه پاسخ و وضعیت درخواست قابل مشاهده است.

  • مهم جلوه دادن حساب کاربری

روش دوم برای خارج شدن از حالت ریپورت روبیکا این است که حساب کاربری خود را برای این سیستم، مهم جلوه دهید. برای این منظور می‌توانید از دوستان یا آشنایان خود بخواهید که تعداد زیادی پیام برای شما ارسال کنند. بدین ترتیب برنامه متوجه اسپم نبودن یا ربات نبودن حساب شما خواهد شد.

رفع ریپورت روبیکا در هشت دقیقه

ریپ چتی روبیکا چقدر طول میکشد

اینکه مدت زمان ماندن در حالت ریپ چتی چقدر است، به تعداد دفعات ریپ چت شدن شما بستگی دارد. اگر برای بار اول محدود شده‌اید، رفع این مشکل در روبیکا تقریبا 1 الی 5 روز طول می‌کشد. برداشتن محدودیت در برنامه برای بار دوم حتی تا 2 هفته نیز زمان می‌برد. هر چقدر تعداد دفعات ریپ چت شدن بیشتر شود، به صورت تصاعدی به مدت زمان محدودیت اضافه می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه