چرا بعضی پست ‌ها آرشیو نمی ‌شه

اپلیکیشن اینستاگرام دارای قابلیت‌هایی است که می‌تواند برای کاربران جذابیت استفاده از آن را افزایش دهد. یکی از قابلیت‌هایی که اینستاگرام در آپدیت‌های خود به این اپلیکیشن اضافه کرده است، ویژگی آرشیو کردن پست یا مخفی کردن آنها است. گاهی اوقات کاربر ترجیح می‌دهد برخی از پست‌های خود را از دید سایر کاربران مخفی کند. به جای حذف کردن پست اینستاگرام، کاربر می‌تواند با این ویژگی آن را از دید سایر فالوورها مخفی کند. کاربر با دسترسی به عکس و ویدیوهای بایگانی شده قادر است که مجددا آنها را در معرض دید سایر افراد نیز بگذارد. یادآور می‌شویم که امکان آرشیو کردن، علاوه بر اینکه برای پست‌های اینستاگرامی وجود دارد برای استوری‌ها نیز فراهم شده است. در عین حال گاهی اوقات کاربر با شرایطی مواجه می‌شوند که امکان آرشیو کردن برخی از پست‌ها برای وی وجود ندارد. رفع مشکل آرشیو نشدن پست‌های اینستاگرام به سادگی امکان‌پذیر است.

پست‌های بایگانی شده در اینستا کجا میرود

یکی از سوالاتی که بخش زیادی از کاربران پس از آرشیو کردن پست‌ها در اینستاگرام با آن مواجه می‌شوند این است که پست‌های مخفی شده در کجا قرار می‌گیرند؟ برای اینکه لیست پست‌های آرشیو شده اینستاگرام را مشاهده کنید، ابتدا باید به این اپلیکیشن وارد شوید. پس از آن می‌توانید در قسمت بالا و سمت راست آیکون سه خطی را لمس نمایید. اکنون می‌توانید گزینه Archive را انتخاب کنید.

همانگونه که عنوان کردیم علاوه بر اینکه امکان آرشیو کردن پست‌های اینستاگرام را خواهید داشت، قابلیتی در دسترس شما قرار گرفته است که استوری‌های خود را در این اپلیکیشن نیز از دید سایر کاربران مخفی کرده و در واقع آرشیو نمایید.

پس از مرحله فوق می‌توانید دو گزینه Post Archive و Story Archive را مشاهده نمایید. اگر هدف شما مشاهده و بازگرداندن پست آرشیو شده است، گزینه Post Archive را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید تمام پست‌های بایگانی شده و تمام تصاویری که از دید سایر فالوورها مخفی کرده‌اید را ببینید.

پست‌های بایگانی شده در اینستا کجا میرود

برگرداندن پست بایگانی شده در اینستاگرام فارسی

گاهی اوقات کاربر پس از اینکه پست مورد نظر خود را بایگانی می‌کند، مجددا تصمیم می‌گیرد که آن را بازگردانی کرده و در معرض دید سایر کاربران بگذارد. در واقع پس از آرشیو کردن پست در اینستاگرام، همچنان در اکانت خود می‌توانید آن را مشاهده کنید. پست مورد نظر تنها در معرض دید کاربران دیگر قرار نمی‌گیرد. اگر به دنبال برگرداندن پست بایگانی شده در اینستاگرام فارسی هستید، می‌توانید به مانند آرشیو کردن آنها به راحتی عمل کنید.

کافیست که ابتدا وارد حساب کاربری اینستاگرام خود شوید.

اکنون بر روی نماد سه خط که در قسمت بالای صفحه قرار گرفته است ضربه بزنید.

در نیم صفحه‌ای که باز می‌شود، می‌توانید نماد Archive را انتخاب کنید.

اگر قصد بازگرداندن پست آرشیو شده را دارید، در بالای صفحه باید Archive Post را انتخاب نمایید.

تا اینجا امکان مشاهده تمام پست‌هایی که بایگانی شده‌اند را خواهید داشت.

اکنون اگر قصد انتخاب پست بایگانی شده را دارید، بر روی آیکون سه نقطه باید کلیک کنید.

حال در کادری که بر روی صفحه نمایش باز شده است گزینه Show On Profile را انتخاب کنید.

برگرداندن پست بایگانی شده در اینستاگرام فارسی

بررسی دلایل آرشیو نشدن برخی از پست ‌ها

گاهی اوقات کاربران هنگامی که قصد بایگانی کردن پست‌های اینستاگرامی را دارند، با یک اخطار مواجه می‌شوند که امکان آرشیو کردن پست مورد نظر وجود ندارد. این مشکل معمولا برای کاربرانی به وجود می‌آید که قصد دارند محتواهای خود در قسمت igtv اینستاگرام را بایگانی کنند. این قابلیت که توسط اینستاگرام فعال شده است به شما این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی تمامی پست‌ها، استوری‌ها و ویدیوهای موجود در قسمت IGTV را از معرض دید سایر کاربران مخفی کنید.

شاید تنها عده کمی از کاربران هنگام بایگانی کردن پست‌های خود در اینستاگرام با این مشکل مواجه شوند. تنها دلیلی که می‌تواند سبب بروز این مشکل شود، عدم بروز بودن نسخه اپلیکیشن اینستاگرام است. هر کاربر می‌تواند با بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام به راحتی تمام محتواهای خود را بایگانی کرده و سپس مجددا در صورت لزوم آنها را در معرض دید سایر کاربران بگذارد.

بایگانی یا آرشیو کردن پست‌های اینستاگرام به عنوان یکی از روش‌های جذب مخاطب شناخته می‌شود. گاهی اوقات کاربران ترجیح می‌دهند برخی از پست‌های خود را مخفی کرده و سپس با گذشت مدت زمانی مجددا آنها را در معرض دید دیگران قرار دهند. انجام این کار سبب جلب توجه کاربران می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه