رفع محدودیت عضویت در کانال روبیکا

روبیکا یک پیام رسان محبوب داخلی است و از زمان فیلتر شدن اینستاگرام، تعداد زیادی از پیج‌های کاری و سرگرمی به این اپلیکیشن منتقل شدند. صفحه روبینو در روبیکا فضایی مشابه به اینستاگرام را شبیه سازی می‌کند و در کنار آن، کاربران از مزیت تاسیس کانال نیز برخوردار هستند.

همین مزیت باعث شده است تا بسیاری از کاربران به روبیکا وارد شوند و برای کسب درآمد فعالیت گسترده‌ای در آن داشته باشند. در همین راستا وقتی که مدیر یک کانال تعداد اعضای خود را در کانال به صورت تصاعدی بالا ببرد، ممکن است روبیکا او را یک ربات شناسایی کرده و فعالیت او را در روبیکا محدود کند و در نتیجه شخص با پیغامی با نام محدودیت عضویت روبرو شود. اما آیا راهی برای رفع محدودیت عضویت در کانال روبیکا وجود دارد یا خیر؟

ما در ادامه مقاله در مورد رفع محدودیت افزودن مخاطب به کانال روبیکا راهکارهایی را به شما ارائه می‌دهیم. اگر شما هم به دنبال راهکار عملی برای حل این مشکل هستید ما را همراهی کنید.

رفع محدودیت افزودن مخاطب به کانال روبیکا چگونه امکان پذیر است؟

شما به راحتی می‌توانید با عضو کردن مخاطب‌ها به کانال خود، اعضای آن را افزایش دهید. اما این کار برای شما محدودیت دارد و وقتی که تعداد اعضای عضو شده توسط شما به سقف مشخصی رسید، دست شما برای عضو کردن افراد بیشتر بسته می‌شود. به همین جهت اگر به فکر افزایش اعضای کانال خود در روبیکا هستید باید به فکر راه چاره باشید.

احتمالا اولین فکری که به ذهنتان خطور می‌کند، تبادل کردن با کانال‌های دیگر و درج لینک کانالتان در صفحه‌ها و کانال های تبلیغاتی در روبیکا است. اگرچه که این روش تا حدودی باعث افزایش فالوورها و مخاطب‌های شما خواهد شد، اما در واقع تاثیر چشمگیری در افزایش مخاطبین شما نخواهد داشت.

شاید هم سعی کنید با فرستادن لینک کانالتان به صفحات خصوصی دیگران برای خود مخاطب جمع کنید. که در این صورت ممکن است با پیام محدودیت در روبیکا مواجه شوید و دیگر نتوانید به صفحه خصوصی دیگران پیام بفرستید.

اگر با پیام محدودیت در روبیکا مواجه شدید و صفحه شما مسدود شد، می‌توانید به قسمت پشتیبانی روبیکا رفته و از طریق ربات روبیکا سوال خود را مطرح کنید. وقتی که درخواست باز کردن صفحه را بدهید تا حدود ۳ الی ۴ روز کاری صفحه شما باز می‌شود. اما فعالیت‌های شما باید محدود بماند و در صورت افزایش مجدد فعالیت و مسدود شدن مجدد کاربریتان، باید مدت زمان بیشتری برای رفع مسدودی خود صبر کنید. البته روش‌های دیگری نیز برای افزایش مخاطب وجود دارد، که در ادامه بیشتر در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

رفع محدودیت افزودن مخاطب به کانال روبیکا چگونه امکان پذیر است؟

اد رایگان در کانال روبیکا

یکی از روش‌هایی که روبیکا برای افزایش مخاطب، به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد، انواع اپلیکیشن‌های افزایش فالوور و عضویت کانال هستند. برای افزایش فالوور روبیکا می‌توانید از طریق کافه بازار و یا سایت‌های مختلف این اپلیکیشن‌ها را دانلود کنید و با پیوستن به کانال‌های مختلف برای خود ستاره جمع کنید. سپس از طریق همان اپلیکیشن، ستاره‌های خود را تبدیل به عضو کنید.

راه دیگر دریافت ستاره در این اپلیکیشن ها این است که، برای خود لینک دعوت بسازید و با دعوت کردن دوستان خود به اپلیکیشن‌، تعداد مشخصی ستاره به عنوان هدیه دریافت کنید. البته این روش نیز معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال اگر شما بیش از حد در کانال های روبیکا عضو شوید، ممکن است روبیکا شما را ربات تشخیص دهد و برای شما محدودیت ایجاد کند، بنابراین برای عضو شدن در کانال‌ها نیز باید حد و اندازه نگه دارید تا دچار محدودیت عضویت در کانال نشوید.

اد رایگان در کانال روبیکا

روش دیگر برای افزایش عضو کانال در پیام رسان روبیکا مراجعه به سایت‌های معتبر است. شما می توانید از طریق سایت ها و درگاه های معتبر عضو و فالوور روبیکا خریداری کنید، که البته یکی از این سایت های معتبر سایت فالو با ما است.

بنابراین شما می‌توانید از طریق روش‌های ارائه شده اعضای خود را در کانال روبیکا افزایش دهید و کسب و کارتان را راه‌اندازی کنید. سپس به سرعت به تعداد مخاطبین خود بیافزایید تا کسب و کارتان رونق بگیرد. خبر خوب اینکه شما نه تنها می‌توانید از طریق ارائه کسب و کار خود در روبیکا کسب درآمد کنید، بلکه وقتی تعداد مخاطبین شما به سقف مشخصی برسند، خود اپلیکیشن روبیکا نیز برای شما دستمزد در نظر می‌گیرد.

 

نوشتن دیدگاه