بهترین موضوع برای کانال روبیکا

زمزمه‌هایی که از درآمدهای بالای تولید محتوا در شبکه پیام‌رسان داخلی روبیکا به گوش می‌رسد، باعث افزایش تمایل بسیاری از کسب‌وکارها به فعالیت در این پلتفرم شده است. اما سوال اینجا است که بهترین موضوع برای کانال روبیکا کدام است؟ چه محتوایی مورد پسند مخاطبان قرار می‌گیرند. شناسایی جامعه هدف، سلیقه، علاقه و نیازهای آن‌ها را می‌توان گام نخست در مسیر تولید محتوا به حساب آورد. شما باید از همان ابتدا و همچنین در هنگام انتخاب موضوع و برنامه‌ریزی برای شروع از خود بپرسید که قصد تولید محتوا برای چه کسانی را دارید.

کاربران زیادی با علایق و خواسته‌های مختلف در روبیکا وجود دارند که برخی از آن‌ها فعال‌تر از دیگران هستند. پتانسیل‌های بیشتری در تولید محتوا برای این افراد وجود دارد. برای مثال، بر طبق آمار هشتگ‌های محبوب، جوانان و نوجوانان از فعال‌ترین مخاطبان اپلیکیشن Rubika هستند و زمینه‌های کاری بسیاری در رابطه با آن‌ها وجود دارد. در این مطلب از فالوو با ما شما را با 5 موضوع پرمخاطب در این اپلیکیشن آشنا می‌کنیم.

5 موضوع پرمخاطب برای تولید محتوا در روبیکا

به طور کلی انتخاب موضوع برای تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مختلف به سلیقه شخصی فرد، تجربه، قابلیت ها و امکانات فردی و همچنین گروه مخاطبان هدف بستگی دارد. در ادامه با بررسی هشتگ‌های محبوب روبیکا در ماه‌های گذشته چند حوزه را به شما پیشنهاد داده‌ایم.

موضوعات مرتبط با سرگرمی

بسیاری از کاربران به کلیپ‌های طنز، دابسمش، کانال‌های لطیفه‌گویی و سایر موضوعات مرتبط با سرگرمی علاقه دارند. در واقع این حوزه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مختلف مخاطبان زیادی دارند. هشتگ‌هایی همچون #سرگرمی، #چالش، #دابسمش و #کلیپ جزو هشتگ‌هایی هستند که در سال گذشته به دفعات مشاهده شده‌اند. احتمالا، با ایجاد کانال‌ها و صفحات مربوط به این حوزه‌ها خیلی سریع در Rubika طرفدار پیدا خواهید کرد.

5 موضوع پرمخاطب برای تولید محتوا در روبیکا

تولید محتوا در حوزه فیلم و موسیقی

کاربران رسانه‌های اجتماعی همیشه به کلیپ‌های موسیقی، فیلم و انیمیشن علاقه دارند. به همین دلیل هشتگ‌های #فیلم، #موزیک و #هنر از پربیننده‌ترین‌های روبیکا هستند، بنابراین می‌توانید با ساخت محتوا درباره این موضوعات یک کانال یا صفحه پرطرفدار داشته باشید. برای مثال با انتشار فیلم و انیمیشن کودکان در کانال پیام‌رسان روبیکای خود می‌توانید به والدین در سرگرم‌ کردن سالم و امن فرزندانشان کمک کنید. همچنین می‌توانید در کانال یا صفحه روبینوی خود اخبار جدیدترین تولیدات سینمای ایران و جهان یا اخبار سلبریتی‌های دنیای سینما و موسیقی را پوشش دهید. فیلم و موسیقی موضوعاتی هستند که دنیایی از انتخاب‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهند.

موضوعات مرتبط با حوزه جذاب مد و پوشاک

مد و پوشاک از جمله موضوعاتی هستند که برای خانم‌ها و آقایان چه در دنیای مجازی و چه در دنیای واقعی جذابیت دارند. شما می‌توانید به تولید محتوا در زمینه‌هایی مانند پوشش اخبار برندهای معروف لباس در جهان، راهنمای خرید و ست کردن پوشاک، ترندهای دنیای مد و غیره بپردازید. فروشگاه آنلاین لباس نیز حوزه خوبی برای فعالیت در عرصه مد و پوشاک در بستر روبیکا است. صفحه یا کانال فروش آنلاین لباس علاوه بر اینکه درآمد خوبی دارد، باعث درآمدزایی شما از طریق افزایش ترافیک و کاربران فعال نیز می‌شود. در صورتی که در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام نیز به عنوان یک فروشگاه اینترنتی مشغول به فعالیت هستید، می‌توانید از پست‌ها، تصاویر و فیلم‌های همان‌ها در روبیکا استفاده کنید. بدین ترتیب نیازی نیست که برای خلق ایده در این پلتفرم دوباره زحمت بکشید.

صنعت خوشمزه غذا و خوراکی

انواع غذا و خوراکی همیشه از موضوعات جذاب و پرطرفدار در صفحات شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آیند. شما می‌توانید با انتشار تصاویر غذاها و دسرهای خوشمزه مخاطبان زیادی را به صفحه خود جذب کرده و خیلی خوب، دیده شوید. تولید محتوا در زمینه غذا به شاخه‌های گوناگونی از انواع غذا، دسر و نوشیدنی گرفته تا معرفی رستوران‌ها، غذاهای ملل و اقوام تقسیم می‌شود.

در این زمینه می‌توان به افرادی تحت عنوان فودبلاگر اشاره کرد که به تولید محتوا در زمینه غذا در شبکه‌های اجتماعی مختلف مشغول هستند. این افراد به شهرها و مناطق مختلف دنیا سفر کرده و غذاهای آن‌ها را امتحان می‌کنند. همچنین معرفی رستوران‌ها و غذاهای قومیت‌های مختلف نیز از وظایف این افراد محسوب می‌شود.

5 موضوع پرمخاطب برای تولید محتوا در روبیکا

تولید محتوا درباره ورزش پرطرفدار فوتبال

از آنجایی که بسیاری از کاربران فعال Rubika را جوانان تشکیل می‌دهند که به فوتبال علاقه دارند، می‌توان تولید محتوا درباره این ورزش جذاب را جزو بهترین موضوع برای کانال روبیکا دانست. طبق بررسی‌های صورت گرفته، هشتگ‌های ورزشی مانند #فوتبال، #استقلال، #پرسپولیس و همچنین هشتگ نام بازیکنان تیم‌های مختلف همیشه در لیست پربیننده‌ترین هشتگ‌های Rubika قرار دارند. فعالیت در زمینه‌هایی مانند انتشار اخبار تیم‌های فوتبال محبوب، اخبار بازیکنان تیم‌های پرطرفدار، اخبار مسابقات مهم داخلی و خارجی و لیگ‌های مطرح جهان باعث می‌شود که صفحه شما بیشتر دیده شود.

 

نوشتن دیدگاه