بهترین سایت خرید فالوور ایرانی

امروزه خیلی از افراد، اوقات بیکاری خودشان را در انواع شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند و خیلی از آنها محل کسب درآمدشان همین شبکه‌های اجتماعی است. این قبیل افراد معمولاً برای آن‌که به کسب درآمد خوبی در یک شبکه اجتماعی مثلاً اینستاگرام برسند؛ باید تعداد فالوورهای پیج خودشان را به تعداد مطلوبی برسانند؛ و برای افراد تازه کار همیشه سوال است که چگونه فالوورهای پیج کاری یا شخصی خودم را افزایش دهم؟ اگر شما هم در شبکه اجتماعی اینستاگرام و ... وقت گذرانده باشید حتماً بارها با پیج هایی که اقدام به فروش انواع فالوور به سایر پیج‌ها می‌کنند برخورد کردید. معمولاً برای خیلی از صاحبان کسب و کارهای مجازی در اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی جای سوال است که آیا این سایت‌ها و پیج‌ها برای کسب و کار نوپای آنها مفیدند یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم برای شما همراهان همیشگی بهترین سایت خرید فالوور ایرانی را بیاوریم.

معرفی 10 سایت خرید فالوور ایرانی و مقایسه قیمت

معمولاً صاحبان کسب و کارهای مجازی دنبال سایت‌ها و پیج‌های اینستاگرامی مطرحی هستند که بتوانند فالوورهای مورد نیازشان را به قیمت ایده آلی بخرند. برخی از این افراد به پیج‌ها و سایت‌هایی که بدون نمادهای الکترونیکی و ... هستند هیچ واکنش نشان نمی‌دهند و مستقیم به سراغ سایت‌ها و پیج‌های معتبر و قانونی در این زمینه می‌روند؛ البته برای خیلی از صاحبان تجارت‌های مجازی سوال است که کدام سایت‌ها و پیج‌های فروش فالوور بهترین سایت خرید فالوور به خصوص فالوور ایرانی هستند؟ شاید برایتان سوال باشد چه تفاوتی بین ایرانی و خارجی بودن فالورها است؟ این‌که فالوورهای خارجی نسبت به برخی از مسائل ما ایرانی‌ها شاید واکنش خاصی نشان نمی‌دهند یک واقعیت است. بر فرض مثال ما تعطیلات خاصی مانند عید نوروز، سیزده بدر، ایام تاسوا و عاشورا... در سال داریم و برایمان برخی از روزهای سال مهم هستند ولی برای فالوورهای خارجی‌ این ایام به هیچ عنوان معنا و مفهومی ندارد و فالووری که نسبت به اتفاقات پیج شما هیچ واکنشی ندارد یا خیلی کم واکنش نشان می‌دهد، عملاً فالوور غیرفعال برای آن پیج است. فالوورها باید به اتفاقات پیج شما واکنش نشان دهند تا پیج شما بیشتر دیده شود. از مهمترین سایت‌هایی که در راستای فروش فالوور فعال هستند به سایتهای زیر می‌توانیم اشاره کنیم.

  • فالو با ما
  • ایران فالوور
  • کافه فالوور
  • دکتر مجیک
  • دیجی فالوور
  • فالوور اینستاگرام کام
  • پارس اینستا
  • گولد فالوور
  • شیراز سوشال
  • مای ممبر

معرفی 10 سایت خرید فالوور ایرانی و مقایسه قیمت

آیا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام منطقی است؟

شاید برایتان سوال باشد که آیا خرید فالوور از سایت‌ها و پیج‌های اینستاگرامی برای پیج کاری یک کار منطقی محسوب می‌شود؟ شاید هم بگویید بهتر نیست که به جای خرید فالوور از سایت‌ها و پیج‌های گوناگون، یک پیج با تعداد فالوور بالا را از صاحب آن خریداری کنم؟ برای افزایش فالوور یا خرید یک پیج از صاحب یک پیج در شبکه اجتماعی اینستاگرام و مانند آن، شما باید ابتدا به هدف نهایی خودتان در زمینه فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی فکر کنید.

اگر فقط قصد برندسازی دارید و می‌خواهید محصولتان را در سایت یا جای دیگری به فروش برسانید؛ شما می‌توانید یک پیج با کاربری محصول خودتان در اینستاگرام پیدا کنید که تعداد فالوور بالایی داشته باشد و آن را از صاحب پیج بخرید؛ ولی اگر قصد دارید که خودتان در پیج خودتان فروش هم داشته باشید، بهتر آن است که به جای خرید یک پیج دیگر از صاحب آن، اقدام به تهیه فالوور ایرانی از پیج‌ها و سایت‌های فروشنده فالوور ایرانی کنید. این گونه شما راحت‌تر می‌توانید محصول خودتان را از طریق پیج کاری اینستاگرامتان به فروش برسانید و دغدغه خاطر این موضوع را نداشته باشید که پیجی مرده خریده باشید یا آنکه برخی از افراد شما را در این پیج جدید نشناسند و با صاحب قبلی آن ارتباط داشته باشند.

آیا خرید فالوور برای پیج اینستاگرام منطقی است؟

نکات مهم برای خرید فالوور

برخی از نکات مهم برای خرید فالوور برای شبکه‌های اجتماعی عبارتند از:

  • آماده سازی پیج قبل از خرید: حداقل بیست تا سی پست برای پیج مورد نظر به فواصل زمانی مناسبی از همدیگر منتشر کنید. در صورتی که در پیج مذکور مدت زیادی کاری صورت نگرفته باشد؛ از نظر اینستاگرام یک پیج اسپم شناسایی می‌شود.
  • به هیچ عنوان در یک روز کاری تعداد فالوور زیادی را وارد پیجتان نکنید؛ این کارتان موجب غیر فعال کردن پیج می‌شود.
  • پست‌های شما حدود 30% تعداد فالوورتان باید لایک داشته باشند.
  • بعد از خرید، رفتار فالوورها را در پیجتان رصد کنید.
  • برای خرید از سایت‌ها و پیج‌های معتبر خرید کنید. (براساس تجربه‌های کاری و قیمت‌هایی که برای فروش ارائه می‌کنند؛ شما به راحتی سایت و پیج‌های معتبر را می‌توانید شناسایی کنید.)

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید فالوور واقعی ایرانی با کارشناسان ما در فالوو با ما در ارتباط باشید.

 

نوشتن دیدگاه