چطور بفهمیم تو واتساپ کی با کی چت میکنه؟

واتساپ به عنوان یکی از پیام ‌رسان‌های بسیار محبوب و پرمخاطب شناخته شده است. هک کردن واتساپ و اطلاع از حریم خصوصی افراد کار درستی نیست، اما برای پدر و مادرها با هدف کنترل فرزندانشان از آسیب‌های فضاهای مجازی ممکن است کاربردی باشد؛ به همین منظور در این مقاله به ارائه راهکارهایی خواهیم پرداخت تا والدین از راه دور بتوانند فرزندانشان را کنترل کنند. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خواندن و فهمیدن چت دو نفر در واتساپ (نفوذ به واتساپ با شماره)

برای نفوذ به واتساپ فرد مقابل، خواندن و فهمیدن پیام‌های دریافتی و ارسالی او، برنامه‌های بسیاری وجود دارد. برخی از این برنامه‌های کاربردی عبارتند از:

استفاده ازWhatsapp web 

استفاده از واتساپ وب یکی از آسان‌ترین و بهترین راهکارها برای نفوذ به واتساپ فرد مقابل است؛ اما در این روش باید در حد چند دقیقه به موبایل مخاطب دسترسی داشته باشید. برای این کار شما باید در ابتدا در گوگل عبارت Whatsapp web را سرچ کنید یا به آدرس اینترنتی آن یعنی web.whatsapp.com مراجعه کنید و سپس در موبایل مخاطب پلتفرم واتساپ را باز نمایید و در بخش تنظیمات، گزینه واتساپ وب را انتخاب کنید. پس از اسکن صفحه درخواستی با موبایل فرد مورد نظر، می‌توانید از واتساپ وب استفاده کنید. همچنین با دانلود برنامه دسکتاپ آن می‌توانید به اطلاعات واتساپ موبایل طرف مقابل دسترسی داشته باشید.

خواندن و فهمیدن چت دو نفر در واتساپ (نفوذ به واتساپ با شماره)

استفاده از IKEYMONITOR

اگر به هر علتی امکان استفاده از اسکن کد را ندارید، راه‌حل‌های دیگری هم برای انجام این کار وجود دارند؛ یکی از این راهکارها استفاده از برنامه ikeymonitor است. این برنامه برای نظارت و کنترل پیام‌های دریافتی و ارسالی در شبکه‌های اجتماعی همچون واتساپ، وی چت، اسکایپ و فیسبوک کارایی دارد. در حقیقت برنامه IKeyMonitor یک ابزار هک واتساپ بدون نیاز به دسترسی به موبایل فرد مقابل است که مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. با این نرم افزار، شما می‌توانید موبایل فرد مقابل را هک کرده و به آسانی فعالیت‌های او را در واتساپ کنترل کنید. با این روش شما قادر خواهید بود، اطلاعات ضروری موبایل طرف مقابل همچون تماس‌ها و پیام‌های چت و غیره را بدون نیاز به دسترسی مستقیم به گوشی طرف مقابل از راه ایمیل ردیابی کنید. برای استفاده از این برنامه شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • ثبت نام در حساب ikeymonitor
  • دانلود پس از ورود به پنل ابری و نصب بر روی گوشی طرف مقابل
  • نظارت و کنترل از راه دور

نسخه رایگان این برنامه موجود است که می‌توانید از آن استفاده کنید.

استفاده از برنامه ی plc spy

برنامه plc spy از دیگر ابزارهای های کنترل پیام رسان است که برای دستگاه های اندروید و iOSقابل استفاده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار این است که بدون نیاز به دسترسی به موبایل طرف مقابل می‌توانید از آن استفاده کنید و به طور مداوم به فعالیت‌های واتساپ دسترسی داشته باشید. این نرم افزار توسط سازمان کنترل فرزندان با هدف نظارت بر رفتار فرزندان توسعه یافته است و دو نسخه دارد. می‌توانید نسخه اول این برنامه را بر روی موبایل نصب کنید که در همان لحظه آیکون آن پنهان می‌شود. همچنین در نسخه دوم امکان کنترل گوشی را بدون نیاز به دسترسی از راه دور فراهم می‌کند.

خواندن و فهمیدن چت دو نفر در واتساپ (نفوذ به واتساپ با شماره)

استفاده از spoofing

Spoofing یکی از راهکارهای نفوذ واتساپ بدون دسترسی به موبایل فرد مقابل است؛ اما برای انجام این کار ابتدا باید واتساپ را از روی موبایل خود پاک کنید. در مرحله بعد تلاش کنید آدرس مک وای فای موبایل طرف مقابل را پیدا کنید و سپس با توجه به سیستم عاملی که استفاده می‌کند یکی از مراحل زیر را انجام دهید.

برای دستگاه‌های iOS در بخش عمومی رفته و در قسمت درباره به آدرس مک وای فای بروید. برای دستگاه‌های اندرویدی به بخش تنظیمات بروید، سپس در قسمت درباره گوشی به آدرس مک وای فای بروید. بعد از آن اپلیکیشن‌های busy box و terminal emulator را از فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور دانلود و نصب نمایید. سپس آدرس Wi-Fi موبایل فرد موردنظر را با استفاده از این دو برنامه به آدرس Wi-Fi موبایل خود تغییر دهید. در مرحله بعد تنها کافی است واتساپ را نصب نمایید؛ شماره شخص مورد نظر را وارد کنید و کد تاییدیه‌ای که برایتان فرستاده می‌شود را وارد کنید تا بتوانید به واتساپ فرد مورد نظر وارد شوید.

واتساپ از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و هک کردن آن به آسانی قابل انجام نیست؛ حتی اگر در این زمینه تخصص بسیار هم داشته باشید، نمی‌توانید به طور کامل به واتساپ شخص مورد نظر دسترسی داشته باشید. به جای هک کردن باید به دنبال برنامه‌های نظارتی بود. با کمک این برنامه‌ها والدین می‌توانند از راه دور بر فعالیت فرزندان خود در واتساپ کنترل و نظارت داشته باشند.

 

نوشتن دیدگاه