چرا روبیکا شماره را قبول نمیکند

 پیام‌رسان داخلی روبیکا از زمان معرفی خود تاکنون کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. شما می‌توانید در این اپلیکیشن به تماشای فیلم و سریال پرداخته و از سایر خدمات آن بهره‌مند شوند. اما اگر قصد نصب Rubika برای اولین بار را داشته باشید، شاید با کدهای آن آشنا نبوده و نتوانید از امکانات آن استفاده کنید. همچنین بسیاری از افراد سوال می‌کنند که چرا روبیکا شماره آن‌ها را قبول نمی‌کند؟ اگر شما نیز با این مشکل روبرو هستید و کد 6 رقمی فعال‌سازی برای ورود به این برنامه برایتان ارسال نمی‌گردد، در این مطلب با ما همراه باشید. زیرا در ادامه می‌خواهیم چند روش رایگان و بدون دردسر برای ورود به این پیام‌رسان را به شما آموزش دهیم.

چگونه شماره خود را وارد روبیکا کنیم

 برای ثبت‌نام و ورود به اپلیکیشن روبیکا، پس از اجرای این برنامه باید روی گزینه ثبت‌نام کلیک کرده و یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. برای عضویت در این برنامه باید اطلاعاتی مانند شماره تلفن همراه و کد تایید را در فیلدهای مربوطه وارد نمایید. در صورت ثبت‌نام موفقیت‌آمیز، می‌توانید از طریق این اطلاعات به حساب کاربری خود وارد شده و از امکانات این پیام‌رسان بهره‌مند شوید. با نصب و ورود به Rubika می‌توانید محتواهای مختلف را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک گذاشته و از تماشای فیلم و سریال‌های گوناگون لذت ببرید.

چگونه شماره خود را وارد روبیکا کنیم

حل مشکل ارسال نشدن کد فعال سازی روبیکا

 اپلیکیشن Rubika را می‌توان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در ایران دانست. با کمک این برنامه می‌توانید با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار کرده و تماس متنی و تصویری داشته باشید. اما در هنگام نصب و استفاده از این اپلیکیشن ممکن است که با مشکلاتی مانند ارسال نشدن کد فعال‌سازی روبیکا مواجه شوید. روش‌های زیر به شما در رفع این مشکل کمک خواهند کرد.

بررسی پیامک‌های اسپم

 پیام‌های اسپم خود را برای اطمینان از نبودن کد فعال‌سازی در میان آن‌ها بررسی کنید. ممکن است که Rubika کد فعال‌سازی را به عنوان پیامک اسپم شناسایی کرده باشد. با انجام مراحل زیر می‌توانید پیامک‌های اسپم را بررسی نمایید:

  وارد بخش پیامک‌ها در گوشی موبایل خود شوید.

 روی گزینه اسپم یا پیام‌های ناخواسته کلیک کنید.

 با جستجو در میان پیامک‌های موجود، آن‌ها را به پوشه پیامک‌های عمومی یا ورودی‌های اصلی انتقال دهید.

آپدیت نرم افزار به آخرین نسخه خود

 اپلیکیشن Rubika را به آخرین نسخه خود ارتقاء دهید؛ این امر امکان دریافت کد فعال‌سازی را فراهم می‌سازد. برای به‌روزرسانی این برنامه وارد فروشگاه گوگل پلی یا اپ استور شده و با جستجوی کلمه روبیکا، نسخه جدید آن را نصب کنید.

پاک کردن کش برنامه Rubika

 در صورتی که اقدامات بالا مشکل عدم دریافت کد فعال‌سازی را رفع نکرد، کش برنامه Rubika ممکن است که باعث مشکلات موقتی شده باشد. برای پاک کردن کش برنامه، پس از رفتن به تنظیمات تلفن همراه خود به بخش مدیریت برنامه‌ها یا اپلیکیشن‌ها مراجعه کرده و کش برنامه مورد بحث را پاک کنید.

اطمینان از برقراری اتصال اینترنت

 از فعال بودن اتصال اینترنت دستگاه خود مطمئن شوید. همچنین برای ورود به اپلیکیشن Rubika از هیچ فیلترشکنی استفاده نکنید، زیرا این ابزارها در ارسال و دریافت پیامک اختلال به وجود می‌آورند.

عدم رعایت مقررات روبیکا

 روبیکا در وبسایت خود ذکر کرده است که در صورت عدم رعایت قوانینش مانند استفاده از روبیکا برای اهداف غیرقانونی حساب شما را مسدود می‌کند، در این حالت برای شما کد ورود ارسال نمی‌شود و لازم است بعداً تلاش کنید.

تماس با پشتیبانی روبیکا

 اگر با انجام فعالیت‌های مطرح شده و اطمینان از مسدود نشدن حسابتان، هنوز کد فعال‌سازی برنامه Rubika برای شما ارسال نشده است، به سایت روبیکا مراجعه کنید و از طریق صفحه تماس با ما با شماره تماس تیم پشتیبانی این پیام‌رسان ارتباط بگیرید. کارشناسان این مجموعه کمک خواهند کرد که مشکل خود را رفع کنید.

حل مشکل ارسال نشدن کد فعال سازی روبیکا

آموزش ورود به روبیکا بدون شماره

 لازم به ذکر است که ورود به Rubika و ایجاد حساب کاربری در آن بدون شماره تلفن میسر نیست. اگر روبیکا شماره را قبول نمی‌کند، برای وارد شدن به این پیام‌رسان بدون وارد کردن شماره تلفن می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید.

ورود به روبیکا با شماره مجازی

 در گذشته برای ورود به این برنامه استفاده از شماره‌های مجازی ممکن بود؛ اما در حال حاضر ثبت‌نام در این پیام‌رسان تنها با سیم‌کارت‌های ایران ممکن است. لازم است بدانید اپراتورهای ایرانی به دلیل قوانین موجود در حوزه مخابراتی در ایران تاکنون شماره مجازی ارائه نکرده‌اند. بنابراین شما نمی‌توانید با استفاده از شماره مجازی در روبیکا ثبت‌نام کنید.

ورود به روبیکا با آیدی

 در حال حاضر تنها راه ورود به روبیکا، استفاده از شماره همراه است و امکان ورد از طریق آیدی تاکنون در این سوپر اپلیکیشن فراهم نشده است.

نوشتن دیدگاه