چگونه از سایت فالوور بگیریم

شاید برای شما هم جای سوال باشد که چگونه و از چه پیج یا سایتی برای پیج کاری یا پیج شخصی خودتان می‌توانید فالوور تهیه کنید و آیا فالوورهایی که از سایت یا پیج‌های فروش فالوور می‌خرید، فالوور حقیقی هستند یا فالوور فیک؟ برخی از سایت‌هایی که در این راستا فعالیت دارند فقط فالوور واقعی یا فقط فالوور فیک را به متقاضیان می‌فروشند. در این مقاله قصد داریم برای شما همراهان همیشگی به این موضوع اشاره کنیم که چگونه از سایت فالوور بگیرید تا اگر قصد خرید فالوور برای پیج شخصی یا پیج کاری خودتان دارید؛ بهترین نتیجه را از خرید فالوور بدست آورید.

هدایت کاربران از سمت سایت به پیج اینستاگرام

امروزه خیلی از افرادی که کسب و کارهای مجازی در شبکه‌های اجتماعی متنوعی دارند، علاوه بر داشتن پیج‌ مخصوص کسب و کارشان در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ کسب و کارشان را هم دارند؛ و با همدیگر آنها را هدایت می‌کنند. این افراد اغلب تمایل دارند سایت و پیج کاری خودشان را به همدیگر متصل کنند؛ تا اگر مشتری وارد یکی از آنها شد به آن یکی هم دسترسی داشته باشد. برای این افراد همیشه سوال است که چطوری این‌کار را انجام دهند؟ برای اتصال پیج کاریتان به سایت کاری، اگر سایت شما از نوع وردپرسی است مراحل زیر را انجام دهید.

ابتدا افزونه Social Feed Gallery را تهیه و در سایت وردپرسی نصب کنید. بعد از نصب و طی کردن مراحل آماده‌سازی شما باید آدرس پیج کسب و کارتان را به آن اضافه کنید. بدین ترتیب پیج شما به سایت متصل می‌شود.

در صورتی که قصد اضافه کردن لینک سایت شخصی یا لینک سایت کسب و کارتان در بیو پیج اینستاگرام خودتان را دارید باید این‌گونه عمل کنید. ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و وارد حساب کاربری خودتان شوید و به کمک گزینه Edit Profile اقدام به ویرایش پروفایلتان کنید. در انتهای کادر پروفایل جای خاصی برای وارد کردن آدرس سایت وجود دارد؛ که شما می‌توانید با وارد کردن آدرس یا از طریق Copy و Paste کردن، آن را وارد پروفایل پیج اینستاگرام کنید؛ حضور ذهن داشته باشید بعد از تایید مراحل و نهایی کردن آن، لینک سایت به بیو پیج اینستاگرامتان اضافه می‌شود؛ و تمام فالوورهای پیج شما به آدرس سایت دسترسی پیدا می‌کنند.

هدایت کاربران از سمت سایت به پیج اینستاگرام

خرید فالوور از سایت فالو با ما

شاید برایتان جای سوال باشد که چگونه می‌توانم از سایت فالو با ما، فالوور واقعی مورد نیازم را خریداری کنم. برای این کار ابتدا لازم است که وارد سایت شوید و فرم عضویت سایت را پر کنید. بعد از آن‌که در سایت ثبت نام کردید شما می‌توانید قیمت‌ها را مقایسه کنید و بر اساس نیاز پیج اینستاگرام یا پیج روبیکای مورد نظرتان از سایت فالو با ما اقدام به خرید تعداد فالوور مورد نیازتان کنید؛ و پس از واریز وجه به حساب سایت، فالوورهای شما به پیج کاری یا پیج شخصی شما در پلتفرم اینستاگرام یا روبیکا اضافه می‌شود.

حتماً حضور ذهن داشته باشید که علاوه بر خرید فالوور شما می‌توانید در سایت فالو با ما لایک واقعی هم بخرید؛ معمولاً افرادی که برای پیج کاری یا شخصی‌شان اقدام به خرید فالوور می‌کنند؛ اقدام به خرید لایک واقعی هم می‌کنند؛ معمولاً ۳۰ درصد از فالوورهای شما باید پست‌های شما را لایک کرده باشند، تا از نظر پلتفرم اینستاگرام همه چیز عادی به نظر بیاید. در صورتی که بر فرض مثال شما هزارتا فالوور داشته باشید ولی هیچ کدام از آنها پست‌های شما را لایک نکرده باشند از نظر اینستاگرام اشکال ایجاد می‌شود و ممکن است پیج شما را یک پیج مرده محسوب کند.

خرید فالوور از سایت فالو با ما

بهترین زمان انتشار پست

برای خیلی از صاحبان پیج‌های کسب و کار در فضای اینستاگرام جای سوال است که در چه زمانی از روز اقدام به انتشار پست یا استوری کنم که بهترین و بیشترین بازخورد را از فالوورهای خودم داشته باشم؟ اگر به دنبال یافتن جواب این سوال هستید بهتر است بدانید که افراد بر اساس شرایطی که دارند در ساعات خاصی از شبانه روز تمایل بیشتری به چک کردن پیج‌های اینستاگرامی دارند. بر فرض مثال افرادی که روزه دارند در بازه‌های زمانی خاصی مثلاً هنگام سحری، میان روز و افطاری و آخر شب تمایل به چک کردن اینستاگرام دارند؛ البته این شرایط در زمان‌های غیر از ماه رمضان متفاوتند؛ و معمولاً در مشاغل مختلف با همدیگر متفاوتند. اگر می‌خواهید بهترین زمان انتشار پست و ... را برای پیج خودتان پیدا کنید بهتر است به رصد پیج‌های همکارانتان بپردازید تا به راحتی متوجه بهترین زمان انتشار بشوید

به یاد داشته باشید که فقط خرید فالوور یا لایک برای پیج مفید نیست؛ و برای پیشرفت باید برنامه دقیقی برای انتشار پست و ... داشته باشید.

 

نوشتن دیدگاه