چگونه ریلز را از آرشیو خارج کنیم

سری جدید ویدیوهای اینستاگرامی تحت عنوان ریلز، امروزه برای کاربران به خصوص افرادی که در حوزه موزیک و موارد این چنینی فعالیت می‌کنند به موضوعی جذاب و مورد توجه تبدیل شده است. با توجه به اینکه برای اکانت‌‌های بیزینسی، ریلزها می‌‌توانند بازدید بسیار زیادی به وجود بیاورند، از این طریق می‌توان به اهداف خود رسید. گاهی اوقات شرایطی به وجود می‌آید که کاربر تصمیم می‌گیرد ریلز خود را به قسمت آرشیو انتقال دهد. علاوه بر اینکه امکان آرشیو کردن پست و استوری اینستاگرام برای کاربران فراهم شده است، می‌ توان ویدیوهای ریلز را نیز در حالت بایگانی قرار داد.

خارج کردن ریلز از آرشیو یکی از سوالاتی به شمار می‌ رود که کاربران به دنبال رسیدن به پاسخ آن هستند. علاوه بر اینکه ریلزهای حذف شده نیز به مدت ۳۰ روز قابلیت بازگردانی دارند، در هر زمان کاربر این امکان را خواهد داشت تا بتواند ویدیوها را بایگانی کرده و سپس مجددا آن ها را انتشار دهد.

چگونه ریلز را به پست تبدیل کنیم

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است به ذهن کاربران برسد این است که تفاوت ریلز با پست اینستاگرامی در چیست؟ در عین حال بسیاری از کاربران به دنبال این هستند که ریلزهای اینستاگرام خود را به پست تبدیل کنند. آپدیت‌‌هایی که اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ برای کاربران عرضه کرد به گونه‌ای بود که تمام ویدیوهای زیر ۱۵ دقیقه در آن به شکل ریلز انتشار داده می‌شد. این فرصت بازاریابی عالی، شرایطی را برای کاربران به خصوص افرادی که دارای اکانت‌‌های بیزینسی بودند به وجود آورد تا بتوانند از یک روش بازاریابی عالی کمک گیرند.

واقعیت امر این است که هم از پست اینستاگرامی و هم از قابلیت ریلز، کاربر می‌‌تواند برای ویدیوهای خود بازدید کننده دریافت نماید. شانس کاربرانی که ویدیوهای سرگرم کننده و بامزه به صورت ریلز درج می‌کنند جهت رفتن به اکسپلور بیشتر است. اینستاگرام به کاربران امکان ویرایش ویدیوها را نیز جهت درج در قسمت ریلز خواهد داد.

اگر به عنوان یک فرد معمولی و یا به عنوان صاحب کسب و کار یا فرد تاثیرگذار قصد انتشار ویدیوهای اینستاگرام را دارید باید از محتوای با کیفیت جهت افزایش بازدید کننده کمک بگیرید. اگر به دنبال ویرایش ویدیوهای خود جهت انتشار در اینستاگرام هستید، توصیه ما به شما بهره‌ گیری از قابلیت ریلز است. این امکان را خواهید داشت که از ابزارهای ویرایش انحصاری برای ویرایش ویدیوهای خود جهت درج در ریلز استفاده کنید.

چگونه ریلز را به پست تبدیل کنیم

یکی از سوالاتی که ممکن است به ذهن شما برسد این است که تفاوت ریلز با ویدیو پست‌‌های اینستاگرام در چیست؟ بدون تردید مهم‌ترین تفاوت ریلز و پست ریلز اینستاگرام به مدت زمان هر کدام برمی‌گردد. با توجه به اینکه پست‌های اینستاگرام حداکثر دارای زمان ۶۰ ثانیه‌ای یا یک دقیقه‌ای هستند، ریلزها می‌‌توانند برای کاربرانی که قصد انتشار ویدیوهای طولانی مدت را دارند، انتخابی مناسب باشد.

نکته مهم دیگر که در بررسی تفاوت ریلز با ویدیو به آن برخورد می‌کنیم، بهره‌مندی از ابزارهای ویرایش گسترده است. اینستاگرام قابلیتی را برای کاربران فعال کرده که بتوانند برای بارگذاری ریلز ویدیو از جلوه‌‌های ویدیویی، موسیقی و ویژگی‌های دیگر نیز استفاده کرده تا ویدیوهای خود را انتشار دهند.

مورد بعدی که می‌تواند به عنوان تفاوت ریلز با ویدیو در اینستاگرام معرفی شود، ایجاد تعامل با سایر کاربران است. این ویژگی شرایطی را فراهم می‌کند که کاربر بتواند بازدیدهای بیشتری دریافت نماید. بد نیست بدانید که الگوریتم‌‌های اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ویدیوهای افراد را بر اساس سلایق و علاقه‌ای که دارند دریافت کنند. این ویژگی سبب شده است که کاربران به خصوص افرادی که به صورت تجاری از اینستاگرام استفاده می‌کنند به خواسته‌های خود دسترسی داشته باشند.

چگونه ریلز را به پست تبدیل کنیم

برگرداندن ریلز آرشیو شده

کاربران بسته به نیازی که دارند، می‌ توانند پست و استوری و همچنین ریلز را آرشیو یا بایگانی کرده و مجددا در صورت نیاز آنها را بازگردانی کنند. نحوه برگرداندن ریلز آرشیو شده بسیار ساده است.

برای اینکه ریلز آرشیو شده را مجددا بازگردانی کنید، کافیست که ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید سپس بر روی آیکون سه نقطه که در قسمت بالای صفحه نمایش قرار گرفته است کلیک نمایید. اکنون می‌توانید گزینه آرشیو را مشاهده کنید. با فشار دادن گزینه وارد صفحه پست، استوری و ریلزهای آرشیو شده خواهید شد. اگر به دنبال بازگرداندن ریلز آرشیو شده هستید، گزینه Show In Profile را می‌توانید انتخاب نمایید. یادآور می‌شویم با انتخاب گزینه Delete پست مورد نظر به کلی حذف می‌شود.

 

نوشتن دیدگاه