ورود به اینستاگرام از طریق وب

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی محبوب در جهان شناخته شده است. به کمک این نرم افزار می‌توانید عکس‌ها و ویدیوها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و برای تبلیغ کسب و کار مشاغل و ایجاد فروشگاه اینترنتی از آن استفاده کنید. با وجود اینکه بیشتر کاربران از نسخه گوشی اینستاگرام استفاده می‌کنند، اما می‌توان از طریق وب نیز به آن دسترسی داشت. در این مقاله به نحوه دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوتر می‌پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوتر

گاهی همیشه نمی‌توان از نسخه گوشی اینستاگرام استفاده کرد. در این مواقع دسترسی داشتن به اینستاگرام لازم و ضروری می‌شود. با استفاده از راهکارهای زیر می‌توانید از طریق وب به اینستاگرام دسترسی داشته باشید. در این مقاله به این روش‌ها اشاره شده است.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق مایکروسافت استور

یکی از راه‌های نصب اینستاگرام روی کامپیوتر، استفاده از مایکروسافت استور است. مایکروسافت استور مختص برنامه‌های سیستم عامل ویندوز است. برای دسترسی به برنامه‌های رایگان و اورجینال ویندوز و همچنین دانلود بهترین نرم افزارها و بازی‌ها، می‌توانید از مایکروسافت استور استفاده کنید. اما برای استفاده از این روش باید مطمئن شوید که مایکروسافت استور بر روی سیستم عامل ویندوز شما فعال باشد. اگر مایکروسافت استور بر روی سیستم شما فعال نیست، می‌توانید با انجام چند مرحله آن را فعال کنید و سپس به طور مستقیم از طریق مایکروسافت استور اینستاگرام را نصب کنید.

دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوتر

دانلود از طریق سایت های داخلی

یکی از روش‌های دیگر برای نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر، کمک گرفتن از وب سایت‌هایی است که این نرم‌افزار را برای دانلود در اختیار مخاطبانشان قرار می‌دهند. این روش برای اشخاصی که به مایکروسافت استور دسترسی ندارند، آسان‌تر است و اجازه می‌دهد تا به راحتی نرم افزار را نصب و استفاده کنند. اما، یکی از معایب این روش‌ها این است که ممکن است آخرین نسخه نرم افزار با تأخیر در اختیار کاربران قرار گیرد. به طور معمول، وب سایت‌هایی که این خدمات را ارائه می‌دهند، خود، نسخه های نرم افزار را دریافت و برای دانلود در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. این روش یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌های نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر است. اگرچه ممکن است به روزرسانی‌های جدید با تأخیر ارائه شوند، اما به طور کلی نصب و اجرای اینستاگرام از این طریق باعث ایجاد مشکل نمی‌شود.

نصب اینستاگرام روی کامپیوتر از طریق شبیه ساز اندروید

یکی از روش‌های دیگر نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر، استفاده از نرم افزارهای شبیه ساز اندروید است. این نرم افزارها به شما اجازه می‌دهند تا اپلیکیشن‌های اندرویدی را بدون نیاز به گوشی هوشمند اندروید در سیستم خود نصب و اجرا کنید. به عنوان مثال، ممکن است شما یک گوشی آیفون داشته باشید و نیاز به استفاده از یک اپلیکیشن اندرویدی پیدا کنید. بدون نیاز به خرید گوشی اندرویدی با هزینه بالا شما می‌توانید یک نرم افزار شبیه ساز اندروید را بر روی سیستم عامل ویندوزتان نصب کنید. این نرم افزارها به شما امکان استفاده از انواع اپلیکیشن ها را در محیط ویندوز می‌دهند.

از آنجایی که نرم افزارهای شبیه ساز اندروید زیادی موجود است، می‌توانید از نرم افزارهایی مانندBlueStacks یا Droid4X استفاده نمایید. با نصب این نرم‌افزارها، می‌توانید اینستاگرام را بدون هیچ مشکلی در محیط ویندوز اجرا کنید. پس از نصب یکی از این نرم‌افزارها، اپلیکیشن Play Store را درون آن نصب کرده و اینستاگرام را جستجو کنید. سپس آن را دانلود و نصب کنید. به راحتی وارد اینستاگرام شده و تصاویر خود را از سیستم خود به اشتراک بگذارید.

دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوتر

استفاده از نرم‌افزار Webbygram

بهترین روش نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر استفاده از نرم افزار Webbygram است. گاهی اوقات ممکن است مشکلات بسیاری برای نصب نرم افزار اصلی اینستاگرام ایجاد شود. در چنین شرایطی، همگی به دنبال نسخه‌های جایگزین و بهتری برای سیستم خود خواهیم گشت. برای چنین مواقعی استفاده از نرم افزار webbygram می‌تواند بهترین گزینه ممکن باشد. چرا که این نرم افزار بسیار شبیه اینستاگرام ساخته شده است. بدین معنی که تقریبا می‌توانید در این نرم افزار از تمام امکانات اینستاگرام برخوردار شوید. با نصب این نرم افزار می‌توانید به راحتی وارد حساب کاربریتان شده و پست های دوستانتان را چک کنید. شما همچنین می‌توانید سایر کارهای دیگر نظیر لایک کردن، کامنت گذاشتن و غیره را هم با استفاده از این نرم افزار انجام دهید. به همین دلیل، این برنامه به عنوان بهترین روش نصب اینستاگرام بر روی کامپیوتر شناخته می‌شود.

در این مقاله به بررسی انواع روش‌های دسترسی به اینستاگرام با کامپیوتر پرداختیم می‌توانید با توجه به نیاز و ترجیح خود از هرکدام که می‌خواهید استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایر مقالات سایت سر بزنید.

 

نوشتن دیدگاه