دی اکتیو اینستاگرام

با توجه به اینکه یکی از محبوب ‌ترین سرویس ‌ها یا شبکه ‌های اجتماعی در میان کاربران، اینستاگرام است، بسیاری از افراد فعالیت خود را بر این پلتفرم به منظور گسترش کسب و کار خود انجام می دهند. با این حال اینستاگرام دارای قابلیت‌ هایی است که آگاهی شما از آن ها می ‌تواند کمک کند تا به شکل حرفه ‌ای به فعالیت در آن بپردازید. حذف موقت اکانت یا دی اکتیو اینستاگرام از جمله مباحثی به شمار می رود که توسط کاربران فضای مجازی، به شدت در مورد تحقیق قرار می گیرد. با وجود اینکه برخی از کاربران تصور می ‌کنند با غیر فعال کردن یا دی اکتیو اینستاگرام، تمام اطلاعات و داده های آن ها حذف می شود، ولی بد نیست بدانید که این قابلیت به شما کمک می کند تا برای مدتی کوتاه، پیج خود را غیر فعال کنید و بدون نیاز به حذف دائمی اکانت، در صورت نیاز مجددا اقدام به فعال سازی پیج نمایید. در ادامه مباحث آموزشی که متخصصین مجموعه فالو با ما برای شما بیان کرده‌ اند، در این مطلب قصد داریم شما را به طور کلی با دی اکتیو اینستاگرام و همچنین نحوه انجام آن آشنا کنیم.

دی اکتیو اینستاگرام

دی اکتیو اینستاگرام یعنی چه؟

برای معرفی و شفاف سازی در مورد دی اکتیو اینستاگرام می توانیم بیان کنیم که قابلیت غیر فعال کردن موقت اینستاگرام، دی اکتیو نامیده می شود. در واقع اینستاگرام به کاربران خود قابلیت هایی داده است که به دو روش بتوانند برای عدم فعالیت در این شبکه اقدام کنند. پاک کردن اکانت و دی اکتیو یا غیر فعال کردن موقت، هرکدام با ساز و کارهای مختلف می توانند مورد استفاده قرار گیرند. بین این دو قابلیت، تفاوت‌ های فراوانی وجود دارد. پاک کردن اینستاگرام و حذف حساب کاربری موجب می شود که تمام اطلاعات و داده های شما بر روی این پلتفرم برای همیشه از بین بروند. با این حال گاهی اوقات کاربران قصد دارند برای مدت زمانی کوتاه و یک دوره زمانی مشخص، فعالیت خود را در اینستاگرام قطع کنند. در این حال می توانید با دی اکتیو کردن پیج، به راحتی به خواسته خود دست پیدا کنید.

دی اکتیو اینستاگرام یعنی چه

دی اکتیو اینستاگرام چیست؟

اگر از فعالیت در پلتفرم اینستاگرام خسته شده اید، یا بنابر دلایل خاص قصد دارید برای دوره زمانی معین فعالیت خود را بر این بستر قطع کنید، دی اکتیو اینستاگرام بهترین راهکار شناخته می شود. از آنجایی که حذف اکانت اینستاگرام به صورت دائمی موجب پاک کردن اطلاعات و داده‌های کاربران می ‌شود، اینستاگرام همواره توصیه می کند به منظور بازگشت به این پلتفرم، سعی کنید از قابلیت دی اکتیو استفاده کرده تا بتوانید مجدداً فعالیت خود را بر این بستر انجام دهید. هنگامی که پیج اینستاگرام خود را غیر فعال می کنید به صورت موقت تمام پست ها، لایک ها، کامنت ها و همچنین پروفایل شما از دید فالوورها و سایر حساب‌ های کاربری پنهان می شود. با این حال این قابلیت به شکلی است که در هر زمان که تصمیم به فعال سازی مجدد آن داشته باشید، به راحتی می توانید تمام اطلاعات را بازگردانده و مجدداً آن ها را در معرض دید مخاطبان قرار دهید. با توجه به نوع قابلیت دی اکتیو و غیر فعال سازی اینستاگرام، زمانی که اقدام به غیرفعال کردن حساب اینستاگرام خود می کنید، تمام فالوورها و فالووینگ ها را کماکان در اختیار دارید و به محض بازگشت می توانید با آن ها به تبادل نظر بپردازید. پس از دی اکتیو کردن اینستاگرام تا هر زمان که مایل باشید، می توانید حساب خود را غیر فعال نگه دارید و به محض ورود مجدد تمام اطلاعات و داده های حساب کاربری خود را مشاهده کنید. فراموش نکنید که در حال حاضر می توانید در هر هفته تنها یک بار حساب کاربری خود را غیر فعال کنید. بنابراین هر زمانی که حساب اکانت خود را دی اکتیو کنید و مجدداً به آن وارد شوید، برای غیرفعال کردن دوباره آن باید یک هفته منتظر بمانید.

دی اکتیو اینستاگرام چیست؟

دی اکتیو موقت اینستاگرام با لینک مستقیم

برای دی اکتیو کردن حساب کاربری خود به صورت موقت باید به لینک سایت اینستاگرام (www.instagram.com) مراجعه کنید. پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، با ورود به حساب کاربری قادر هستید که در هر زمان این قابلیت را برای خود فعال نمایید. توجه داشته باشید قبل از هرگونه عمل، نکات زیر را به خوبی در نظر بگیرید. قبل از غیرفعال کردن اینستاگرام و حساب کاربری خود سعی کنید یک شماره تلفن معتبر و یا ایمیل به اکانت خود متصل کرده تا با فراموشی رمز عبور بتوانید از طریق آن ها مجدداً رمز عبور خود را دریافت کنید. سعی کنید در مکانی امن، رمز عبور فعلی خود را یادداشت نمایید. یکی از مهمترین نکات که در غیر فعال سازی پیج اینستاگرام باید در نظر بگیرید، ثبت اطلاعات ایمیل و شماره تلفن است. چنانچه پیج اینستاگرام خود را دی اکتیو کرده باشید و قصد فعال ‌سازی مجدد آن را دارید، ولی شماره تلفن و اطلاعات ایمیل را فراموش کرده اید، قادر به بازیابی حساب کاربری خود نخواهید بود. اگر برای دی اکتیو اینستاگرام رمز عبور پیج را فراموش کرده اید، با توجه به اینکه داشتن رمز عبور الزامی است، می توانید از ترفندها و راهکارهای بیان شده استفاده کنید و مجدداً با تغییر پسورد اینستاگرام، رمز عبور جدید را دریافت کنید.

دی اکتیو موقت اینستاگرام با لینک مستقیم

نحوه دی اکتیو موقت اینستاگرام

برای دی اکتیو موقت اینستاگرام ابتدا بر روی لینک سایت اینستاگرام (www.instagram.com) بروید و نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید. پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، به صفحه خود وارد خواهید شد.
در این گام می توانید با رفتن بر روی عکس پروفایل خود که در گوشه سمت راست و بالای صفحه قرار دارد، بر روی گزینه profile edit کلیک نمایید. در گام بعدی با وارد شدن به صفحه جدید، در گوشه سمت چپ پایین صفحه می توانید گزینه Disable My Account را انتخاب کنید و در پاسخ به سوال اینستاگرام که دلیل غیرفعال کردن موقت اینستاگرام را از شما خواهد پرسید، یکی از گزینه های موجود را انتخاب نمایید. در این گام باید رمز عبور خود را مجدداً وارد کنید. در مرحله آخر برای دی اکتیو کردن اینستاگرام، Temporarily Disable My Account را کلیک کنید. پس از طی کردن مراحل فوق، حداقل ۲ ساعت زمان نیاز است که حساب کاربری مد نظر از دسترس خارج شود. فراموش نکنید به محض ورود مجدد به حساب کاربری، تمام پست ها و لایک و کامنت های شما در معرض دید کاربران قرار می گیرند.
مجموعه تخصصی فالو با ما با بهره مندی از اساتید و متخصصین در حوزه اینستاگرام همواره با معرفی قابلیت های موجود در این پلتفرم، اطلاعات کافی به شما ارائه می دهد.

نوشتن دیدگاه