چه محتوایی در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارند

اینستاگرام، یک نوع شبکه اجتماعی بر پایه ارسال عکس و ویدئو با میلیون ها فالوور است. امروزه، تعداد زیادی از کسب و کارها در حوزه فعالیت های اینستاگرامی انجام می گیرد. شما می توانید انواع محتواها را در این شبکه اجتماعی با بقیه افراد در سراسر دنیا به اشتراک گذاشته و نظر خواهی کنین. برای افزایش فالوور اینستاگرام، استانداردهای جهانی تائید شده ای وجود ندارد و طراحی اینستاگرام بر طبق الگوریتم های خاصی صورت گرفته است که کاربران با پیروی از این الگوریتم ها می توانند درصد زیادی از فالوور را در مدت زمان کوتاهی کسب کنند. روش های اشتراک محتوا شامل موارد زیر است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سایت بازدید لایو

چه محتوایی در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارند

پست(Post)
محتوای ویدئو یا عکس به همراه کپشن که در صفحه اصلی اینستاگرام درج می گردند. مدت زمانی ویدئوهای اشتراکی باید یک دقیقه باشد.
استوری(Story)
نوعی محتوا که تنها قابلیت 24 ساعت نمایش در صفحه شخصی فرد داشته و به کمک نرم افزارهای کمکی اینستاگرام می توان افکت های جالبی به عکس و ویدئو اشتراکی اضافه کرد. مدت زمانی اشتراکی استوری ها 15 ثانیه است.
لایو(Live)
پخش محتوای ویدئویی به صورت زنده و قابلیت ذخیره در صفحه شخصی به مدت 24 ساعت
آی جی تی وی(IGTV)
ویدئو های اشتراکی در پست و استوری محدودیت زمانی داشته ولی در این قابلیت اینستاگرام ویدئو ها را با مدت زمانی حداکثر یک ساعت می توان آپلود کرد.
اما برای اشتراک گذاری ویدئو و عکس ها با این سوال مواجه می شوید که چه محتوایی در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارند؟ برای پاسخ به این سوال به چند نمونه تکنیک برای نشر محتوای پر طرفدار اینستاگرام می پردازیم. تا پایان این مقاله با فالوباما همراه باشید.

نقل قول کردن

پست های نقل قول در اینستاگرام، یکی از استراتژی های تولید محتوا پر طرفدار است. امروزه، کسب و کارهای متفاوت در اینستاگرام با ساخت کلیپ های نقل و قول کردن همراه با تم مخصوص، فالوور خود را افزایش می دهند. یکی از مزیت های مهم نقل قول کردن در اینستاگرام، ایجاد تعامل بیشتر با کاربران و رابطه عمیق با فالووران است. شرکت های تجاری و برندهای متفاوت با ساخت و طراحی خاص کلیپ های انگیزشی به روش نقل قول کردن، هدف و رسالت کاری خود را به کاربران می رسانند. صحت نقل قول در روش تولید محتوا، نکته ای مهم است. پایه و اساس اینستاگرام، تصویری بوده و به همین جهت برای جلب مخاطب بیشتر، بهتر است نقل قول در قالب تصاویر جذاب و تم های ویژه طراحی شود. تصویر سازی مناسب برای نقل قول، زیبایی بصری خاصی را به صفحه شخصی تان منتقل می کند.

طراحی سوال و CTA

CTA مخفف عبارت Call To Actionبه معنای اقدام به عمل ترجمه کرد. طراحی سوال و CTA یک نوع ایده تولید محتوا جدید بوده که در بین کاربران و طرفداران اینستاگرام محبوبیت زیادی دارد. مزیت استفاده از این روش تولید محتوا، افزایش درصد بازدید کنندگان است. به هر میزان که طراحی سوال و CTA بهتر طراحی شود، درصد کسانی که به صورت منفعل بوده و در صفحه شخصی افراد فعالیتی ندارند، کمتر می شود. محدودیت در پلتفرم های پیش فرض از سوی اینستاگرام برای تولید محتوا به روش طراحی سوال و CTA یکی از معایب این روش است. برای بازدید بیشتر فالووران، سعی کنید پرسش و پاسخ در زمینه فعالیت و حوزه کاری شما باشد. ارائه سوالات از دید مخاطبان، کمک زیادی در روند پرسش و پاسخ کاربران دارد.

موضوعات جامعه به زبان طنز و مسابقه

برای اینکه در اینستاگرام بازاریابی خوبی داشته باشید، بهتر است شیوه های تولید محتوا را به روش صحیح به کار ببرید. یکی از تکنیک های تولید محتوا، بیان موضوعات جامعه به زبان طنز و مسابقه است. در این روش پیج هایی برای افزایش فالوور با یک پلتفرم خاص و طراحی ویژه، با توجه به موضوعات مهم جامعه، کلیپ هایی به زبان طنز و یا حالت مسابقه بین کاربران قرار داده و ذهن کاربر را مشغول کرده است. کیفیت بالای طنز پردازی سبب ایجاد همدلی بیشتر بین مخاطبان و کاربران می شود؛ البته لازم بذکر است که طنزپردازی افراطی، عملکرد صفحه شخصی شما را عکس خواهد کرد و افراد تمایلی به دیدن این نوع پست ها ندارند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه فالوور فیک بزنیم


what content has most instagram followers 2

دیگر راه ها

طراحی پست های پیشنهادی: یکی دیگر از تکنیک های محتوایی با بیشترین فالوور طراحی پست های پیشنهادی است. شما می توانید پست های کاری و محصولات خود را با پیشنهادهای مناسبتی و یا حتی به عنوان پیشنهاد مختص فالووران همکار طراحی کنید و این رو فالووران هم صنف خود را جذب کرده و در نهایت با رشد کسب و کار و صفحه کاری خود مواجه شوید.
ارائه محتوای آموزشی با طرح سوال چگونه؟: دیگر پلتفرم محبوب کاربران اینستاگرام، محتوای آموزشی است. به عنوان مثال صفحات کاری و خرید و فروش لوازم می توانند کلیپ هایی از نوع کاربرد و حتی کاربری های وسایل خود در صفحه منتشر کرده و با عنوان آموزش وسایل و چگونگی کاربرد آنان در جذب مخاطب به طور مستقیم تلاش کنند. این روش نه تنها جنبه آموزشی داشته بلکه با افزایش تعداد فالووران، نرخ خرید و فروش اینترنتی نیز بالا می رود.
چالش: روزانه، چالش های زیادی را در بستر اینستاگرام مشاهده می کنید که به اصطلاح ترند شده و همه با الگو گیری یکسانی سعی در افزایش فالوور از این طریق دارند. حتی برخی از صفحات مختص کلیپ های چالش طراحی شده و فقط در این حوزه کارکرد دارند. شما می توانید با پیگیری این الگوریتم و طراحی چالش های ترند، آمار بازدید پست های خود را بالا برده و فالوورهای زیادی را کسب کنید.
طراحی هشتگ اختصاصی: این نوع تکنیک نیز برای تولید محتوا با بیشترین فالوور تاثیر داشته و فرد با هشتگ های اختصاصی خود مطرح می شود. لازم بذکر است؛ محتوا و هشتگ گذاری نیز باید طبق ضوابط و الگوریتم اینستاگرام باشد.
به طور کلی، محتوایی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارد؛ باید بر روی شخصیت مخاطب تاثیر مستقیم زیادی داشته باشد. نوع مطالب و قالب گذاری محتوایی، یک امر تخصصی بوده که امروزه بیشتر برنامه نویسان و طراحان وب در این زمینه مهارت دارند. از جمله دیگر محتواهایی که در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارند، می توان به مصاحبه ها، پست های مناسبتی و نشان دادن پشت صحنه های کلیپ اشاره کرد که هر کدام به نوعی برای افراد جذابیت خاصی دارند.

دیگر راه ها


برای به دست آوردن اطلاعات در رابطه با اینکه چه محتوایی در اینستاگرام بیشترین فالور را دارد بدون شک سوالات متعددی برای کاربران وجود دارد. ما در مجموعه فالو با ما با ارائه اطلاعات جامع در رابطه با اینستاگرام به شما کمک می کنیم که دانش خود را در زمینه های مختلف افزایش دهید. با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه