مدت زمان استوری اینستاگرام

نرم افزار اینستاگرام یکی از نرم افزارهای محبوب پیام رسان و شبکه های اجتماعی است، که امروزه افراد زیادی از آن استفاده می کنند. در واقع این نرم افزار با امکان و ویژگی های فوق العاده ای که دارد، توانسته محبوبیتش را به دست آورده و جای خود را در میان اپلیکیشن های بیشتر مردم دنیا باز کند. اکنون کمتر کسی است که این اپلیکیشن را نشناسد یا با آن کار نکرده باشد. اپلیکیشن اینستاگرام که برای انتشار ویدیو ساخته و برنامه نویسی شده، به دو شکل امکان قرار دادن ویدیوها را به کاربرانش میدهد که یکی پست و دیگری استوری است.
هر چند در گذشته از پست ها برای انتشار ویدیوهای مختلف استفاده می شد، اما از آنجا که استوری ها امکان به اشتراک گذاشتن ویدیوهای بیشتری را بدون خستگی، به کاربران می دهد، اغلب پیج ها برای ویدیوهای مختلف از استوری استفاده کرده و فقط برای عکس یا ویدیوهای مهم از پست استفاده می کنند. گفتیم خستگی، اما منظور چیست؟ اگر در روز بیشتر از یک یا دو پست منتشر کنید، ممکن است باعث خستگی کاربر از پیجتان شوید و خیلی زود صفحه شما را ترک کند. این مشکل در استوری وجود ندارد و می توانید تا به هر اندازه که اینستاگرام به شما اجازه می دهد، اقدام به اشتراک گذاشتن عکس و ویدیو کنید.
به شما پیشنهاد می کنیم که اگر نمی خواهید ویدیوهای غیر مهم را در پست ها منتشر کنید، به سراغ استوری ها بروید. استوری ها قابلیت ذخیره شدن را هم دارند. یعنی اگر بخواهید، می توانید آن ها را در بخش هایلایت صفحه شخصی اینستاگرام تان ذخیره کنید تا کاربران به آن ها دسترسی داشته باشند، اینگونه تعداد پست های شما زیاد نخواهد شد و علاوه بر این، ویدیوهایی که می خواهید هم در دسترس کاربران قرار می گیرد در پیج به اشتراک گذاشته می شوند.
استوری با تمام مزیت هایی که دارد، متاسفانه امکان قرار دادن ویدیوهای بالاتر از 1 دقیقه در آن با کمی دردسر است. اپلیکیشن اینستاگرام با تمام محبوبیتی که دارد و هر چند از ابزارهای قدرتمند هم برای جذب کاربرانش استفاده می کند، اما هنوز نتوانسته چنین نواقصی را برطرف کند و نیاز است تا به واسطه ترفندهایی خاص، ما این نقص ها را از بین ببریم. اما چطور می توان اقدام به افزایش مدت زمان استوری اینستاگرام در 60 ثانیه کرد؟ یا به طور کلی چطور می توان اقدام به افزایش مدت زمان استوری اینستاگرام کرد؟

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه کلوز فرند دیگران را ببینیم؟

مدت زمان استوری اینستاگرام

افزایش مدت زمان استوری اینستاگرام تا 60 ثانیه

همانطور که می دانید، نرم افزار اینستاگرام برای بخش استوری مدت زمانی 15 ثانیه ای در نظر گرفته است. یعنی اگر شما بخواهید فیلمی بیشتر از 15 ثانیه در استوری خود منتشر کنید، اینستاگرام آن را تبدیل به چند بخش 15 ثانیه کرده و سپس منتشر می کند. نکته حائز اهمیت این است که اینستاگرام فقط برای ویدیوهایی که تا 60 ثانیه زمان دارند این کار را انجام می دهد و برای استوری های بعدی، خود شما باید اقدام به تبدیل کردن فیلم به قسمت های 15 ثانیه ای باشید.
برای اینکه اقدام به افزایش مدت زمان استوری اینستاگرام تا 60 ثانیه کنید، نیاز به اقدام خاصی نیست چرا که الگوریتم اینستاگرام به شیوه ای است که فیلم های 1 دقیقه ای را تشخیص داده و سپس آن ها را برای استوری، تبدیل به 4 بخش می کند. در واقع اگر شما فیلمی بالاتر از 60 ثانیه داشتید، باید به فکر انجام کاری خاص باشید تا به این شکل بتوانید ویدیو مورد نظر را در استوری اینستاگرام، به شکل کامل و درستی به اشتراک بگذارید.
در ادامه ما در مورد اینکه چطور می توانید اقدام به طولانی کردن استوری اینستاگرام کنید صحبت کرده ایم و آموزش این کار که هر چند ساده و کاربردی است، اما افراد کمی در موردش اطلاع دارند را به اشتراک می گذاریم. همراه ما باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چرا لوکیشن اینستا جای دیگه میزنه

افزایش مدت زمان استوری اینستاگرام تا 60 ثانیه

آموزش کامل طولانی تر کردن استوری اینستاگرام

برای اینکه ویدیوهای بالاتر از 1 دقیقه را به اشتراک بگذارید، نیاز است تا اقدام به دانلود نرم افزارهای ویرایش ویدیو نظیر Story Cutter استفاده کنید و به واسطه این نرم افزارها، ویدیوی مورد نظرتان را به ویدیوهایی کوچکتر با مدت زمان کمتر کنید.
به این نکته توجه کنید که شما جدای از اینکه می توانید ویدیوها را تقسیم به ویدیوهای کوچک 15 ثانیه ای کنید، می توانید آن ها را تبدیل به ویدیوی 1 دقیقه ای هم بکنید چرا که همانطور که گفتیم الگوریتم اینستاگرام قدرت تشخیص ویدیوهای 1 دقیقه ای را دارد و می تواند آن ها را تبدیل به ویدیوهای کوچکتر کند.
با همین روش ساده می توانید ویدیوهای بیشتر از 1 دقیقه را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارید و اقدام به افزایش مدت زمان استوری اینستاگرام تان کنید. نرم افزارهای مختلفی هم به جز Story Cutter به جهت کوتاه کردن ویدیو وجود دارند که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید. از جمله این نرم افزارها می توان به Viva Video، Kine Master یا Inshot اشاره کرد. در این نرم افزارها جدای از برش ویدیو به ویدیوهای کوچکتر، می توان ادیت های خاص و منحصر به فردی انجام داد تا منجر به زیباتر شدن و تاثیرگذارتر شدن ویدیو بشوند.
در این مطلب آموزش افزایش مدت زمان استوری اینستاگرام را به شما دادیم. به واسطه این آموزش، از این پس می توانید ویدیوهای خود را در هر تایم و اندازه ای که هستند، در استوری بدون هیچ دردسری به اشتراک بگذارید. البته دقت کنید که ویدیوهایی که تایم خیلی بالایی دارند اشتراک گذاری شان مشکل است چرا که هر فرد تنها در تعدادی محدود (100 استوری) می تواند در روز استوری بگذارد و بیش از آن، اینستاگرام استوری های قدیمی تر را پاک می کند. پس روی ویدیوهایی که تایم خیلی بالایی دارند هم دقت کنید تا مبادا به چنین مشکلی بر بخورید.
در این بخش از وب سایت فالو با ما، به هر آنچه که نیاز بود در مورد به اشتراک گذاشتن ویدیوی طولانی در استوری اینستاگرام بدانید، پرداختیم. شما می توانید آموزش ها و نکات کلیدی و کاربردی در مورد اپلیکیشن اینستاگرام را در وب سایت ما خوانده و از آن ها به جهت بهبود عملکردتان در این اپلیکیشن استفاده کنید. علاوه بر این، به واسطه آموزش هایی که ما به شما می دهیم می توانید اقدام به افزایش فالوور که برای هر صاحب پیجی در اینستاگرام اهمیت دارد، نمایید.

نوشتن دیدگاه