چرا لوکیشن اینستا جای دیگه میزنه

استفاده از لوکیشن در بیو اینستاگرام در پست ها و در استوری باعث می ‌شود تا افراد بیشتری پست ها و استوری های شما را ببینند و به احتمال زیاد پست یا استوری شما به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کند، اما گاهی اوقات افراد موفق به درج لوکیشن در اینستاگرام نمی شوند. این مسئله دلایل متفاوتی دارد که در ادامه این مقاله ما به صورت کاملا مفصل در مورد آن ها صحبت کرده‌ ایم. برخی اوقات هم پیش می ‌آید که لوکیشن درج می‌ شود، اما مکان دیگری را به نمایش می گذارد و محل درست شما را نشان نمی دهد. این مسئله می ‌تواند به دلیل ضعیف بودن اینترنت و یا جی پی اس تلفن همراه شما باشد. بنابراین در صورتیکه لوکیشن اینستاگرام شما جای دیگری را نشان می دهد بهتر است که نسبت به قوی بودن اینترنت و اتصال خود و همچنین قوی بودن جی پی اس تلفن همراه خود مطمئن شوید. در ادامه این مقاله ما بیشتر در مورد نحوه ثبت لوکیشن در اینستاگرام و رفع مشکل آن صحبت کرده ایم. پس با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
اولین پست اینستاگرام

چرا لوکیشن اینستا جای دیگه میزنه

رفع مشکل لوکیشن اینستاگرام

اگر شما هم به تازگی قصد دارید که لوکیشن اینستاگرام را به استوری پست و یا بیو خود اضافه کنید، بهتر است بدانید که افزودن لوکیشن به هر کدام از این قسمت ها نیاز به ترفند های خاص خود دارد، به عنوان مثال اگر شما قصد اضافه کردن لوکیشن به استوری را داشته باشید به راحتی می توانید از طریق تک لوکیشن در استیکرهای استوری آن را به استوری خود اضافه کنید، اما اگر قصد داشتید که لوکیشن را به بیو تلگرام خود اضافه کنید در ابتدا باید به ویرایش پروفایل خود در اینستاگرام وارد شوید و سپس بر روی قسمت اطلاعات عمومی کسب و کار یعنی گزینه contact option کلیک کنید، سپس در قسمت business address لوکیشن خود را ایجاد کنید و مجدد به پروفایل خود باز گردید. این روش مخصوص درج لوکیشن در بیو اینستاگرام بود، اما در صورتی که شما قصد درج لوکیشن در پست های خود را داشته باشید باید در درجه اول لوکیشن خود را در فیسبوک فعال کنید. هنگامی که شما یک اکانت در فیسبوک داشته باشید و لوکیشن را در آنجا فعال کرده باشید، با طی کردن چند گام ساده می توانید لوکیشن را در پست های خود نیز فعال کنید، اما در برخی از مواقع مشکلاتی پیش می آید که شما توانایی فعال کردن لوکیشن اینستاگرام در هیچ کدام از این قسمت ها را ندارید، بنابراین اگر جزو این افراد هستید و به این مشکل برخورده اید بهتر است که ادامه این مقاله را دنبال کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
لایک کردن استوری اینستاگرام

رفع مشکل لوکیشن اینستاگرام

یکی از دلایلی که مانع درج لوکیشن در اینستاگرام می‌شود تنظیمات گوشی تلفن است. برخی از اوقات شما نمایش لوکیشن را برای اینستاگرام خود فعال نکرده اید، بنابراین در صورتی که این نمایش را فعال نکرده اید باید به قسمت تنظیمات تلفن همراه خود بروید و در دسترسی به لوکیشن هنگام استفاده از برنامه را برای اینستاگرام فعال کنید، بنابراین در صورتی که این دسترسی برای شما فعال نباشد نمی توانید لوکیشن را در اینستاگرام خود درج کنید.
یکی از دلایل دیگری که ممکن است جلوی درج لوکیشن در اینستاگرام را بگیرد عدم بروز رسانی آن است، بنابراین در صورتی‌که مشکل شما با چک کردن دستور بالا حل نشد، بهتر است که اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و مجدد به حساب خود وارد شوید تا بتواند لوکیشن را به اینستاگرام خود اضافه کنید. در صورتی که تمام راه های بالا را امتحان کرده ولی باز هم با این مشکل روبرو شدید، بهتر است که از طریق یک دستگاه تلفن و یا کامپیوتر دیگر به اینستاگرام خود وارد شوید. در صورتی که با آن دستگاه توانستید لوکیشن را به اینستاگرام اضافه کنید به احتمال زیاد مشکل از تلفن همراه شما است و باید نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

رفع مشکل لوکیشن اینستاگرام

ثبت لوکیشن در اینستاگرام و نحوه رفع مشکل آن

امروزه بسیاری از کسب و کارها و برندهای بزرگ لوکیشن را در اینستاگرام خود را فعال کرده اند. همانطور که قبلا هم گفته ایم عدم فعال سازی لوکیشن ممکن است دلایل متعددی داشته باشد که به چند مورد از اصلی ترین آن ها اشاره کرده ایم، اما این مسئله را نیز به خاطر داشته باشید که برخی از اوقات ممکن است لوکیشن شما به اشتباه مکان دیگری را نزدیک به مکان فعلی شما درج کند. همانطور که در ابتدای این مطلب نیز گفته ایم اگر با این مشکل مواجه شدید حتما قدرت اتصال تلفن همراه خود به اینترنت را بررسی کرده و از اتصال جی پی اس خود نیز مطمئن شوید. در هر صورت اگر شما بتوانید لوکیشن خود را در اینستاگرام ثبت کنید، ابزار بسیار قدرتمندی را برای نشان دادن پیج و محتوای خود به افراد علاقه مند به آن به دست آورده اید. اغلب رقبای شما که دارای پیج های تجاری، فروشگاهی، خدماتی، آموزشی، سرگرمی و... هستند از لوکیشن در کنار هشتگ برای اینستاگرام خود استفاده می کنند. زمانی که شما از این آپشن استفاده کنید، قطعا پست ها و استوری های شما آماده انتشار در اکسپلور خواهند شد. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که صرفا درج لوکیشن و یا درج هشتگ نمی تواند شما را به اکسپلور اینستاگرام برساند، بلکه باید نکات بسیار متعدد دیگری را نیز در نظر بگیرید، اما در صورتی‌که هشتگ گذاری و لوکیشن گذاری را به صورت کاملا اصولی انجام دهید گام بسیار مهمی در این زمینه برداشته اید و می‌توانید در نهایت برای برنده شدن در بین رقبای خود گام‌ های اساسی و موثر دیگری را نیز بر دارید. شاید فکر کنید که درج لوکیشن در پست ها، استوری ها و همچنین بیو اینستاگرام مدت زمان زیادی از وقت شما را بگیرد، اما این تصور کاملا غلط است. شما به راحتی می توانید لوکیشن خود را در فیسبوک فعال کرده و سپس این لوکیشن را در پست های خود درج کنید، همچنین درج لوکیشن در استوری نیز به راحتی و از طریق استیکرهای استوری امکان پذیر است. بنابراین همین چند دقیقه وقت محدود می تواند تاثیر بسیار چشمگیری در پیشرفت شما داشته باشد. پس به هیچ عنوان از آن غافل نشوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان و مشاوران فالو با ما در ارتباط باشید.

نوشتن دیدگاه