اولین پست اینستاگرام

اولین پست در یک صفحه اینستاگرام می تواند نقش تعیین کننده ای در رشد و پیشرفت آتی آن داشته باشد. چرا که اطلاعات مندرج در آن می تواند ذهنیت بازدید کننده را شکل دهد. اغلب افراد در بدو آشنایی با دیگران، ذهنیتی از آنان برای خود می سازند که زمینه ساز قضاوت های بعدی ایشان است. این مسئله در مورد پست های اینستاگرام نیز صادق است و فرد با مواجهه با اولین پست، کلیت تصورات خود در رابطه با پیج را فرم می دهد.

اولین پست اینستاگرام چی باشه

برای انتخاب اولین پست یک پیج باید به نکات خاصی توجه شود. تصاویر اولین المان هایی هستند که در تهیه پست باید به آنها دقت و توجه شود. استفاده از تصاویر با کیفیت مرتبط می تواند زمینه ساز موفقیت پیج و افزایش فالوور آن باشد. رعایت اصول روانشناسی می تواند موجب دیده شدن عکس و پست مربوط به آن شود.
با استفاده از مولفه های اختصاصی کسب و کار در طراحی و ساخت پست می توان علاوه بر معرفی شغلی پیج، شروعی متفاوت و قدرتمند را در فضای اینستاگرام رقم زد که منجر به جذب مخاطبان از لحظه اول می گردد. ارائه اطلاعات ارزشمند از نظر مخاطب و برخوردی نزدیک و صمیمانه می تواند باعث رونق پیج در آینده شود. استفاده به جا و مناسب از ابزارهای اینستاگرام نظیر هشتگ نیز می تواند تاثیر به سزایی در دست یابی به هدف داشته باشد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه تاریخ تولد را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

اولین پست اینستاگرام چی باشه

ایده برای اولین پست اینستاگرام

ایده های زیادی برای انتشار اولین پست در اینستاگرام وجود دارد که کاربران باید با توجه به شرایط و اهداف خود، بهترین و همخوان ترین آنها را انتخاب نمایند.

  • آشنا کردن مخاطب با برند: واضح است که اولین سوالی که در بدو ورود به پیج برای مخاطبان پیش می آید در رابطه با شاخه و زمینه فعالیت برند است. از این رو استفاده از پست هایی که محتوای موجود در پیج را تشریح می نماید می تواند ایده مناسب و مطلوبی قلمداد گردد.
  • استفاده از پست های تشویقی و جایزه دار: پست هایی که دارای جایزه هستند، می تواند بازدید کنندگان را ترغیب به فالوو کردن پیج نمایند و به همین علت می تواند تاثیر مثبت و خوبی را برای انتشار به عنوان اولین پست داشته باشند.
  • استفاده از پست های مناسبتی: انتشار اولین پست در یک بازه زمانی خاص و با استفاده از یک مناسبت ویژه، مختص مخاطبان، می تواند گزینه بسیار مطلوبی برای آغاز به کار یک پیج در اینستاگرام باشد.
  • بهره گیری از رزومه اعضای تیم: معرفی اعضای تیم فعال در هر کسب و کاری می تواند موجب جلب اعتماد بازدید کنندگان آن پیج شود. مخصوصا اگر تیم از همکاری افراد خبره و نام آشنا بهره مند باشد.
  • بهره گرفتن از رزومه برند: ارائه توضیحات شفاف و صمیمانه در رابطه با نحوه شکل گیری یک برند و کسب و کار موجب ایجاد حس نزدیکی در بازدید کننده می شود. این امر در موفقیت و دست یابی به هدف بسیار موثر و تاثیر گذار خواهد بود. به علاوه موسس می تواند با انتشار اطلاعاتی در رابطه با خود، حس صمیمیت با بازدید کننده را افزایش داده و تعداد دنبال کنندگان پیج خود را بالا ببرد. استفاده کردن از فیلم های ضبط شده در این مورد، می تواند اثر بخشی پست را دو چندان نماید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بیو آماده اینستاگرام

ایده برای اولین پست اینستاگرام

  • نمایش پشت صحنه: انتشار تصاویری از پشت صحنه و محل کار اغلب از دید بازدید کنندگان جذاب ارزیابی می شود. البته استفاده از این آیتم تنها در صورتی مناسب است که گروه شاد و فعال بوده و به مخاطب انرژی مثبت انتقال دهد.
  • استفاده از اسلایدها: اسلایدها می توانند حامل پیغام های کوتاه و جذاب برای مخاطبان باشند و کارایی بالایی در رشد پیج خواهند داشت.
  • نمایش خلاقانه در معرفی محصولات و خدمات: بکار گیری از ایده های نوین و خلاقانه در معرفی محصولات و یا خدمات ارائه شده توسط کسب و کار از نظر مخاطبان بسیار پر اهمیت جلوه می کند و حس کنجکاوی افراد را بر می انگیزد.
  • استفاده از کاراکترها: بکار گیری کاراکترهای خاص و آشنا می تواند پیوند قوی بین مخاطب و محصول ایجاد نماید که سال ها در ذهن ماندگار شده و باقی بماند.

اولین پست برای پیج کاری

استفاده از تمام ایده های فوق در همه انواع پیج ها موثر و سازنده خواهد بود و فرقی میان پیج کاری و یا پیج های تجاری وجود ندارد. تنها نکته قابل توجه در این رابطه، بکارگیری از بهترین ایده که تناسب بیشتری با زمینه فعالیت پیج را دارد، است. به عبارت دقیق تر می توان گفت که استفاده از پستی که برای یک پیج برگ برنده محسوب می شود، برای پیج دیگر می تواند عامل شکست تلقی گردد. لذا در این مورد باید دقت و تامل کافی صورت گیرد تا ایده ای که بیشترین تاثیر گذاری بر مخاطب را دارد، گزینش شود. همخوان بودن پست با فضای جاری بر کسب و کار، می تواند ضامن موفقیت آن حرفه و پیج مربوط به آن گردد.

 

نوشتن دیدگاه