چگونه تاریخ تولد را در اینستاگرام تغییر دهیم؟

شاید شما هم به هنگام ساخت اکانت اینستاگرام خود متوجه درخواست اینستاگرام برای وارد کردن تاریخ تولد شده باشید. شاید هم به این مسئله بی‌ توجه بوده و یک تاریخ اشتباه را به عنوان تاریخ تولد خود وارد کرده باشید. اما بهتر است بدانید که بسیاری از کاربران پس از وارد کردن تاریخ تولد اشتباه در اینستاگرام دچار مشکل شده اند. در واقع اینستاگرام دسترسی را برای افراد زیر ۱۳ سال محدود کرده و اعلام نموده است که دسترسی افراد زیر ۱۳ سال را به اینستاگرام قطع خواهد نمود.
البته بسیاری از افرادی که تاریخ تولد خود را به اشتباه زیر ۱۳ سال وارد کرده بودند با این مشکل مواجه شدند. اگر شما هم از تاریخ تولد خود را به اشتباه در اینستاگرام وارد کرده اید و یا با بسته شدن اکانت خود روبرو شده اید می توانید در این مقاله چگونگی تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام را آموزش بدهیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تیک آبی فیک | دریافت تیک آبی اینستاگرام غیر واقعی

چرا اینستاگرام تاریخ تولد شما را می پرسد؟

چرا اینستاگرام تاریخ تولد شما را می پرسد؟

همانطور که قبلا هم گفته ایم اینستاگرام به دلیل اعمال محدودیت های سنی و محدودیت های دسترسی، اقدام به ثبت تاریخ تولد افراد در هنگام ورود به اینستاگرام نموده است. از آنجایی که ثبت تاریخ تولد در اینستاگرام به صورت میلادی است، بسیاری از افراد یا دچار اشتباه می شوند و یا دانش و حوصله کافی برای محاسبه تاریخ تولد خود را به سال میلادی ندارند. به همین جهت نیز به منظور سهولت در کار یک تاریخ اشتباه را وارد می ‌کنند و ممکن است این تاریخ را به گونه ای وارد کنند که سن آن ها زیر 13 سال وارد شود.
البته شاید برخی از این افراد تا به حال اخطاری مبنی بر پایین بودن سن را دریافت نکرده باشند، در صورتی که اکانت برخی دیگر محدود شده باشد. اما بسیاری از افرادی که سن خود را به اشتباه و کمتر از ۱۳ سال وارد کرده‌ اند با اخطار مواجه شده اند و کاربری آن ها محدود شده است. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید بهتر است بدانید که ما در ادامه مقاله به صورت تخصصی تر در مورد تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام صحبت کرده ایم.
اگر شما هم قصد دارید که تاریخ تولد خود را به صورت دقیق در این اپلیکیشن وارد کنید می توانید مطابق با راهنمایی های ارائه شده در ادامه این مطلب عمل کنید. همچنین در صورتی که کاربری شما بسته شده است نیز می توانید طبق دستورات وراهنمایی های زیر که در ادامه مطلب برای شما بیان خواهیم نمود عمل کرده و از طریق یک وب سایت مخصوص که در ادامه بیان خواهیم نمود، کاربری خود را بازگردانید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
علت پست نشدن ویدیو در اینستاگرام

تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام

تغییر تاریخ تولد در اینستاگرام

اگر شما پس از مطالعه این مقاله تصمیم گرفته اید که تاریخ تولد خود را در اینستاگرام تغییر دهید به راحتی می توانید از طریق خود اپلیکیشن اقدام کنید. فقط کافی است که به پروفایل خود وارد شده و از قسمت ویرایش پروفایل یا edit profile وارد اطلاعات ثبت شده خود شوید. پس از آن شما گزینه ای را در انتهای صفحه مشاهده خواهید کرد که با نام تنظیمات مشخصات شخصی یا personal information setting نامگذاری شده است.
در این قسمت مشخصات شخصی شما لیست شده اند که یکی از آن ها تاریخ تولد شما یا همان birthday است. پس از وارد شدن به این گزینه شما می توانید تاریخ تولد خود را در اینستاگرام تغییر بدهید. البته همانطور که گفته ایم تاریخ تولد در اینستاگرام با سال میلادی محاسبه می ‌شود، و به همین جهت نیز شما باید در ابتدا تاریخ تولد خود را با سال میلادی معادل سازی کنید. البته تغییر دادن تاریخ تولد در صورتی امکان پذیر است که اینستاگرام اکانت شما را مسدود نکرده باشد. اما در صورتی که دسترسی شما به حسابتان مسدود شده باشد باید در مرحله اول وارد حساب کاربری خود شوید.
پس از آن از طریق پنل تنظیمات گزینه help را انتخاب کنید. پس از انتخاب گزینه help شما به یک پنل دیگر هدایت می شوید که از آنجا باید گزینه report a problem را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه یک باکس خالی برای شما باز می شود که شما در آن باید مشکل خود را برای پشتیبانی اینستاگرام بنویسید. البته این نکته را به خاطر داشته باشید که متن وارد شده توسط شما باید به زبان انگلیسی صریح باشد در غیر اینصورت توسط پشتیبانی اینستاگرام مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.
در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط کامل ندارید می توانید از متن های از پیش آماده موجود در گوگل بدین منظور استفاده کنید. همانطور که دیدید شما دو راه برای تغییر دادن تاریخ تولد در اینستاگرام دارید که در صورت دسترسی به حساب اینستاگرام و عدم محدودیت گزینه یک و در صورت محدودیت در دسترسی به اینستاگرام گزینه دو را میتوانید انتخاب کنید.
در هر صورت توصیه ما به شما این است که قبل از دریافت اخطار توسط اینستاگرام از طریق خود اپلیکیشن تاریخ تولد خود را تغییر بدهید. برای این کار روی کمک کارشناسان فالو با ما نیز می توانید حساب کنید. کارشناسان فالو با ما بصورت کامل شما را راهنمایی خواهند کرد.

نوشتن دیدگاه