لایک کردن استوری اینستاگرام


اینستاگرام برای حفظ و ارتقاء جذابیت خود در نزد مخاطبان، از به روز رسانی مستمر و افزودن قابلیت ها جدید به پلتفرم خود بهره می گیرد. لایک کردن استوری در اینستاگرام، یکی از جدیدترین امکاناتی است که به این اپلیکیشن پر طرفدار افزوده شده است تا تعاملات بین کاربران با سرعت بیشتری قابل انجام باشد. با استفاده از این شیوه، هم ارسال ری اکشن در مواجهه با استوری های جذاب و پر مخاطب سهولت می یابد و هم دایرکت کاربران منظم می شود. به عبارت دقیق تر می توان گفت که با اضافه شدن این قابلیت، دیگر مخاطبان برای ارسال پیغامی برای نشان دادن علاقه خود به یک استوری، نیازمند مراجعه به دایرکت نیستند. همچنین فردی که استوری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته نیز برای بررسی نظرات مثبت ارسالی، ناچار به بررسی تمام پیغام های موجود در دایرکت نخواهد بود.
این قابلیت سرگردانی پس از اتمام زمان 24 ساعته نمایش استوری را نیز مرتفع می نماید. چرا که پیش از ظهور این قابلیت، با حذف استوری و سپری شدن زمان اندکی بعد از آن، ایجاد تمایز بین پیغام های موجود در دایرکت دشوار بود و مشخص نبود که هر پیغام، در واکنش به کدام استوری ارسال شده است. لذا با ایجاد این فرصت برای کاربران، مشکل فوق الذکر نیز حل شده و دایرکت از شلوغی و بی نظمی رهایی می یابد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سرور اصلی اینستاگرام کجاست

لایک کردن استوری اینستاگرام

اینستاگرام امکان لایک کردن استوری اینستاگرام را ایجاد کرد

در ایامی نه چندان دور امکان لایک کردن در پلتفرم اینستاگرام، صرفا مختص پست های منتشر شده بود و چنانچه کاربری تمایل به ارسال پیغام علاقه مندی به یک استوری اینستاگرام داشت، باید حتما به دایرکت مراجعه می کرد. اینستاگرام تحت کنترل و نظارت متا، اقدام به افزودن قابلیتی سودمند به این اپلیکیشن نموده است تا با حذف مراحل طولانی و بی ثمر ارسال پیغام، در رابطه با مورد توجه بودن یک استوری به انتشار دهنده آن بازتاب ارسال شود.
اینستاگرام در بخش نوار ارسال، یک آیکون قلب برای انجام این پروسه در نظر گرفته است که مخاطب در صورت علاقه مندی به استوری تنها با یک کلیک بر روی آن، شاهد تغییر رنگ آن از بی رنگ به قرمز خواهد بود. آیکون قلب قرمز به معنی لایک شدن استوری توسط مخاطب می باشد. لازم به ذکر است که تعداد لایک های دریافتی با استفاده از این شیوه مورد شمارش قرار نمی گیرد و تنها فردی که استوری را در اینستاگرام بارگذاری نموده است، قادر به دیدن نام افرادی است که استوری را لایک نموده اند. در حقیقت این قابلیت یک ویژگی خصوصی برای کاربران به شمار می آید.
چنانچه کاربری با انجام کلیک ناخواسته اقدام به لایک یک استوری نموده باشد، با کلیک دوباره بر روی آیکون قلب، قادر به حذف آن خواهد بود. سهولت استفاده از این روش جهت ابراز علاقه مندی به استوری های بارگذاری شده، موجب توجه کاربران به این قابلیت نوین شده و رضایت مندی ایشان را در پی داشته است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چرا آواتار اینستاگرام بالا نمیاد

لایک کردن استوری اینستاگرام

چگونه استوری اینستاگرام را لایک کنیم؟

همانند تمام تکنولوژی های نوین و قابلیت های جدیدی که در دنیا عرضه می شوند، نحوه استفاده از امکان لایک استوری اینستاگرام نیز برای کاربران با ابهاماتی همراه است. بسیاری از کاربران علی رغم دیدن آیکون قلب در نظر گرفته شده، نسبت به آن بی توجه هستند و از بهره گیری از این قابلیت جدید، بی نصیب می مانند. اما برخی دیگر به محض روبه رو شده با هر نکته جدیدی، آن را پیگیری می کنند و نحوه استفاده از آن را یاد می گیرند.
برای لایک کردن استوری در اینستاگرام، در مرحله نخست باید جدیدترین نسخه Instagram دانلود و نصب گردد. با انجام این کار، در صورتیکه امکان لایک استوری برای کاربر فعال شده باشد، آیکون قلب در نوار انتهایی صفحه دیده خواهد شد. در غیر این صورت کاربر باید در انتظار به روز رسانی کامل اپلیکیشن بماند.
اگر انجام به روز رسانی اینستاگرام به درستی صورت گرفته باشد، کاربر برای استفاده از قابلیت مورد نظر، باید استوری یکی از کاربران را برای لایک کردن انتخاب نموده و بر روی نشان قلب موجود در حد فاصل بین آیکون هواپیما و Send Message کلیک نماید.
حال چنانچه کاربر قصد بررسی لایک های دریافت شده برای یک استوری خود را داشته باشد باید پس از به روز رسانی اپلیکیشن خویش، با لمس و یا کلیک بر روی تصویر پروفایل خود، به بخش مربوط به استوری وارد شود. در این مرحله پروفایل کاربرانی که استوری را لایک نموده اند قابل مشاهده است. برای بررسی افرادی که استوری مورد بازدید آنها واقع شده است، باید برروی بخش مربوطه که در گوشه صفحه قرار دارد کلیلک شود. کاربرانی که در کنار تصویر پروفایل آنها، یک آیکون قلب قرمز به چشم می خورد، استوری را دیده و لایک نموده اند.
بکار گیری این متد در مورد انجام نظرسنجی در رابطه با یک موضوع خاص بسیار مطلوب و سود بخش بوده است. نتایج حاصل شده با این شیوه به راحتی قابل تحلیل و بررسی هستند. این ویژگی امتیاز مثبت دیگری برای اینستاگرام به وجود آورده است.

نوشتن دیدگاه