چرا آواتار اینستاگرام بالا نمیاد

آواتار اینستاگرام، ویژگی نسبتا جدیدی که به امکانات این برنامه اضافه شده است. با استفاده از آواتار، می‌توانید تعامل بیشتر و جذاب‌تری با مخاطبان ایجاد کنید. گاهی اوقات مشکلاتی در رابطه با استفاده از آواتار ایسنتاگرام به وجود می‌آید. برای مثال این ویژگی فعال نمی‌شود. یا اینکه آواتار ساخته و ذخیره شده اما نمایش داده نمی‌شود. در مقاله پیش رو، می‌خواهیم بررسی کنیم چرا آواتار اینستاگرام بالا نمیاد. ایرادات احتمالی را بررسی کرده، چند راه حل پیشنهاد می‌کنیم.

چرا آواتار اینستاگرام باز نمیشه؟

در این بخش می‌خواهیم بررسی کنیم چرا آواتار اینستاگرام بالا نمیاد. همان طور که گفتیم آواتار اینستاگرام یکی از قابلیت‌های نسبتا جدید این اپلیکشن است. گاهی اوقات مشکلاتی در نمایش قابلیت آواتار، برای برخی کاربران به وجود می‌آید. در ادامه تعدادی از مهم‌ترین و معمول‌ترین دلایل باز نشدن آواتار اینستاگرام را نام می‌بریم. برنامه اینستاگرام شما به روز نشده است. وقتی اپلیکشن اینستاگرام روی گوشی، تبلت یا دستگاه‌های دیگر آپدیت نشده باشد، احتمالا ویژگی های جدید، نماش داده نمی‌شوند. بنابراین اگر برای شما پرسش پیش آمده چرا آواتار اینستاگرام باز نمیشه بهتر است از آپدیت بودن اپلیکشن بر روی گوشی (یا هر نوع دستگاهی که استفاده می‌کنید)، اطمینان حاصل نمایید.

چرا آواتار اینستاگرام باز نمیشه؟بعد از آپدیت کردن اینستاگرام، برنامه را از لیست برنامه‌های اخیر بیرون بیاندازید. سپس اینستاگرام را دوباره باز کنید و به بخش آواتارها بروید. اغلب به‌روز کردن اینستاگرام، مشکلاتی مانند بالا نیامدن آواتار را حل می‌کند. محدود شدن امکانات اینستاگرام در بعضی کشورها، می‌تواند دلیل دیگری برای بالا نیامدن آواتار باشد. گاهی اوقات بنا بر قراردادهای بین المللی، شرایط منطقه و... ویژگی‌های جدید اینستاگرام برای برخی کاربران در بعضی کشورها، فعال نمی‌شود. در چنین شرایطی، برای استفاده از آواتار ایسنتاگرام باید از نرم افزارهای تحریم شکن کمک بگیرید. توجه داشته باشید که نرم افزارهای تحریم شکن، در همه موارد قادر به حل مشکل نیستند. بنابراین ممکن است حتی با وجود تحریم شکن‌ها موفق به استفاده از آواتار اینستاگرام نشوید.
گاهی اوقات امکانات جدید ایسنتاگرام برای برخی کاربران فعال نمی‌شوند. البته معمولا پس از مدتی این مشکل برطرف می‌شود. مثلا ممکن است ایسنتاگرام بعضی ویژگی‌های جدید را برای برخی کاربران در دسترس قرار دهد، بازخورد این ویژگی‌ را بررسی کند، سپس مورد مذکور را برای تمامی کاربران فعال سازد. بنابراین اگر آواتار اینستاگرام برای شما فعال نشده، کمی صبور باشید و بعد از چند هفته دوباره تنظیمات حساب کاربری خود را چک کنید. سرعت پایین اینترنت نیز می‌تواند دلیل بعدی برای بالا نیامدن آواتار باشد. بنابراین چرا آواتار اینستاگرام باز نمیشه؟ ممکن است کند بودن اینترنت مورد استفاده شما، مشکلاتی در بارگذاری کامل اینستاگرام ایجاد کند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بهترین کامنت برای جذب فالوور در اینستاگرام

چرا آواتار اینستاگرام باز نمیشه؟

مشکلات فنی مربوط به اجرا یا بارگذاری اینستاگرام نیز ممکن است باعث باز نشدن آواتار باشند. مشکلات فنی اغلب ناشی از باگ‌های برنامه، بد افزارها، عدم بارگذاری کامل اطلاعات و... هستند.
در این بخش بررسی کردیم چرا آواتار اینستاگرام بالا نمیاد. تعدادی از دلایل بالا نیامدن آواتار اینستاگرام را نام بردیم. اگر در جستجوی راه حلی برای بر طرف کردن این مشکلات هستید، لطفا ادامه مطالب را بخوانید.

رفع مشکل آواتار اینستاگرام

برای رفع مشکل آواتار اینستاگرام بهتر است ابتدا عامل را جستجو کنید. با توجه به دلایلی که در بخش قبلی، برای باز نشدن آواتار اینستاگرام نام بردیم، معمولا می‌توان حدس زد مشکل چیست. با این حال اگر نمی‌دانید عامل اصلی این مشکل چیست، ناامید نشوید و با بررسی موارد معمول، ایراد را پیدا کنید. اگر دلیل بالا نیامدن آواتار اینستاگرام، یکی از مواردی باشد که در بخش قبلی نام بردیم، ادامه مطالب را بخوانید تا راه حل را بیابید.
چرا آواتار اینستاگرام بالا نمیاد؟ شاید به این دلیل است که برنامه اینستاگرام به روز نشده است. بنابراین باید به google play یا app store (با توجه به سیستم عامل اندروید یا IOS) مراجعه کنید و اینستاگرام را آپدیت نمایید. اگر دلیل باز نشدن آواتار، این مورد باشد با آپدیت کردن اپلیکیشن، مساله حل می‌شود. چنانچه مطمئن هستید تحریم‌ها باعث بالا نیامدن آواتار اینستاگرام هستند، می‌توانید از تحریم شکن‌ها برای حل مشکل کمک بگیرید. همان‌طور که در بخش قبلی گفتیم، تحریم شکن‌ها نمی‌توانند در همه موارد، موثر باشند. بنابراین ممکن است آواتار اینستاگرام برای حساب کاربری شما فعال نشود.

رفع مشکل آواتار اینستاگرام

اگر از آن دسته کاربرانی هستید که بدون دلیل خاصی، هنوز نتوانسته‌اید از ویژگی آواتار در اینستاگرام استفاده کنید. یا به عبارتی هنوز این ویژگی برای حسابتان فعال نشده است، تنها کاری که از دست شما بر می‌آید صبر کردن است. معمولا پس از مدتی با آپدیت کردن اپلیکیشن اینستاگرام، ویژگی‌های جدید برای کاربران بیشتری فعال می‌‌شوند. حال چنانچه دلیل بالا نیامدن آواتار اینستاگرام، سرعت پایین اینترنت باشد باید به وای‌فای با سرعت بالا متصل شوید. البته اینترنت‌ سیم کارت با سرعت 4G یا بالاتر نیز می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. وقتی به اینترنت پرسرعت متصل شدید، برنامه را ببندید و دو مرتبه باز کنید. سپس به بخش تنظیمات مراجعه نمایید و آواتار‌‌ها را بررسی کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
کد امنیتی اینستاگرام را فراموش کردم

رفع مشکل آواتار اینستاگرام

در آخر اگر حدس می‌زنید عامل باز نشدن آواتار اینستاگرام شما، به مشکلات فنی یا نرم افزاری مربوط است، می‌توانید Cache برنامه اینستاگرام را از بخش تنظیمات پاک کرده و دو مرتبه اپلیکشن را باز کنید. اغلب اوقات، همین کار باعث refresh شدن تنظیمات و حل شدن مشکل است. Uninstall کردن و نصب دوباره اپلیکشن اینستاگرام نیز برای حل مشکلات نرم افزاری پیشنهاد می‌شود. با اینکه در مقاله پیش رو، بررسی کردیم چرا آواتار اینستاگرام بالا نمیاد و معمول‌ترین دلایل را نام بردیم، به یاد داشته باشید که ممکن است مشکل شما ناشی از موارد فوق نباشد. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه، از بخش help اینستاگرام کمک بگیرید.
اگر با جستجو و مطالعه، موفق به حل مشکل نشدید، به بخش پشتیبانی اینستاگرام ایمیل ارسال کنید. لازم است به زبان انگلیسی، مشکل خود را در ایمیل به صورت ساده و واضح بیان نمایید. معمولا پس از مدتی، پاسخ ایمیل را دریافت خواهید کرد. همواره احتمال دارد گروه پشتیبانی اینستاگرام، دلیل اصلی باز نشدن آواتار اینستاگرام را برای شما توضیح دهد.
امیدواریم مطالبی که برای شما جمع آوری کرده بودیم، مفید واقع شوند. مشاوره با متخصصان در زمینه اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی، انتخاب هوشمندانه‌ای برای حل مشکلات مشابه است. برای صرفه جویی در وقت و موفقیت بیشتر در اینستاگرام، از فالو با ما راهنمایی بخواهید.

 

نوشتن دیدگاه