کد امنیتی اینستاگرام را فراموش کردم

زمانی که شما می‌خواهید به اینستاگرام وارد شوید همواره برای ایمیل و یا تلفن همراه شما کد امنیتی ارسال میگردد که امکان ورود را برای شما صادر می‌کند. این کد امنیتی زمانی که وارد می‌شوید قابل تغییر می‌باشد تا بتوانید رمزی را انتخاب کنید که همیشه به یاد داشته باشید اما اگر زمانی شما کد امنیتی خود را فراموش کردید در این صورت نمی‌توانید وارد پیج اینستاگرام خود شوید و نیاز مبرم به این کد دارید.
هنگام فراموشی کد امنیتی باید مراحلی خاص را طی کنید تا بتوانید به رمز قبلی دسترسی پیدا کنید، این کد امنیتی اهمیت به سزایی دارد و با وجود آن فقط می‌توان پیج را باز نمود و در شبکه اجتماعی فعالیت کرد. برخی می‌پرسند که کد امنیتی اینستاگرام را فراموش کردم، این گونه افراد باید با کمک راهنمای برنامه به ایمیل و پیج خود دسترسی پیدا کنند تا از این طریق کد امنیتی جدیدی برای ورود در اختیار شما قرار بگیرد و در نتیجه به آسانی به پیج خود وارد شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چه ساعتی پست بزارم بره اکسپلور

فراموش کد امنیتی از مشکلاتی می‌باشد که تا کنون بسیاری از افراد در دنیا با آن روبه‌رو شده اند به همین دلیل این شبکه اجتماعی برای بالا بردن امنیت خود و راحتی افراد مراحلی را طراحی شده است که با کمک آنها می‌توان به کد امنیتی خود دست پیدا کرد و از بین رفتن پیج خود جلوگیری نمود.

کد امنیتی اینستاگرام را فراموش کردم

رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله‌ای اینستاگرام

برای رفع مشکل فراموشی رمز دو مرحله‌ای اینستاگرام همواره روش‌هایی متعددی وجود دارد که پیش روی شما قرار می‌گیرد، اما بهترین و آسان ترین راه این است که باید ابتدا گزینه فراموشی کد امنیتی را لمس نمایید و سپس وارد صفحه جدید شوید که براساس سوالاتی که هنگام ثبت نام پاسخ داده است سوالی جدید را مطرح می‌کند تا با پاسخ صحیح بتوانید به ایمیل خود وارد شوید و در نتیجه کد جدید به آن ارسال گردد، این کد را در ابتدا وارد می‌کنید تا به پیج وارد شوید و سپس به تنظیمات رفته تا کد امنیتی خود را تغییر دهید.
در رفع این مشکل ابتدا باید رمز قبلی را وارد نمود و سپس رمز جدید خود را در دو بخش وارد کرد تا ذخیره گردد و امکان ورود شما را فراهم کند. با کمک گرفتن از راهنما و وارد کردن ایمیل و نام کاربردی به راحتی می‌توان این مشکل را رفع نمود و از رمز دو مرحله‌ای هم عبور کرد و به حساب خود وارد شد. برای رفع مشکل فراموشی همواره اینستاگرام راه‌های مختلفی را پیش روی شما قرار داده است که یکی از آنها همان راهنمایی و کمک گرفتن از بخش فراموشی رمز می‌باشد و در روش دیگر سوالاتی از شما پرسیده می‌شود که با پاسخ دادن به آنها می‌توانید به رمز ورود قبلی خود دست پیدا کنید و آن را برای باز کردن برنامه وارد کنید.
با این وجود اینستاگرام همیشه توصیه می‌کند از رمز عبوری استفاده کنید که در زندگی روزمره شما نقش اساسی و مهمی دارد و می‌توانید به راحتی آن را به یاد بیاورید و البته رمز دو مرحله‌ای خود را ذخیره نگهدارید، در کل می‌توان با کمک ایمیل و نام کاربردی و به کمک شماره همراه خود این رمز را بازیابی کرد.

کد امنیتی اینستاگرام را فراموش کردم

نکات پیدا کردن رمز دو مرحله‌ای اینستاگرام

در زمان پیدا کردن رمز دو مرحله‌ای اینستاگرام همواره باید به نکات متعددی توجه کنید که برخی از آنها بسیار اهمیت دارند، از مهمترین این نکات می‌توان گفت که شما هنگام یافتن رمز باید دقت کنید که ایمیل و نام کاربردی را دقیق وارد نمایید تا رمز بازیابی ارسال شده به ایمیل به راحتی در اختیارتان قرار بگیرد و دچار مشکل نشوید. بگوییم که در زمان پیدا کردن رمز دو مرحله‌ای اینستاگرام اگر برای شما صفحه سوالات باز شد باید با دقت به آنها پاسخ بدهید تا شما را در یافتن رمز بازی رساند و به سرعت به آن دسترسی پیدا کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه استیکر اینستاگرام را فعال کنیم؟

رمز دو مرحله‌ای به شما کمک می‌کند تا پیج شما در برابر افراد کلاهبردار مقاومت بیشتری داشته باشد و از هک شدن دور بماند. کدهای ذکر شده دو مرحله‌ای تنها یکبار قابلیت استفاده دارند و ها زمان که قصد ورود دارید باید کد جدید دریافت کنید و تنها با وارد کردن کد دائمی می‌توانید از کد یکبار مصرف رها شوید. با توجه به نکات گفته شده در محتوا شما می‌توانید به راحتی به کد‌های مربوطه دسترسی پیدا کنید و در صورتی که با مشکل روبه رو شوید می‌توانید به پیشتیبامی این برنامه مراجعه کرده و رمز دو مرحله‌ای خود را بازیابی کرده و به دست بیاورید.
با نگهداری از کد امنیتی ورود به اینستاگرام می‌توانید همیشه آرام بهره ببرید و در صورتی که آن را هم فراموش کردید با وارد کردن ایمیل دقیق همان اکانت می‌توان به راحتی به رمز دو مرحله‌ای خود دست پیدا کرد برای باز کردن پیج ازان استفاده نمود. با رعایت و توجه کردن به نکات گفته مسلما می‌توان به آسانی به رمز خود دسترسی پیدا کرد و از آن بهره برد.

نوشتن دیدگاه