ورود به اینستاگرام بدون نصب اپلیکیشن از طریق ایمیل و گوگل

اینستاگرام یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است که بر اساس عکس و ویدیو طراحی شده است و کاربران آن باید تمام پست های خود را به همراه عکس و ویدیو در آن منتشر کنند. این برنامه از سال 2010 منتشر شده و به دلیل قابلیت های منحصر به فردی که داشته، توانسته است محبوبیت زیادی میان کاربران فضای مجازی به دست بیاورد. البته، شایان ذکر است که این نرم افزار به مرور زمان دچار تغییرات زیادی شده است و هدف طراحان آن نیز از اعمال این تغییرات، خدمت رسانی بهتر و سریع تر به کاربران بوده است. به طور مثال نیز می توان به تغییراتی اشاره کرد که در پروسۀ ورود به این برنامه ایجاد شده و این امکان را فراهم کرده است که حتی بدون نصب نیز بتوان از آن استفاده کرد. با توجه به این که موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به احتمال زیاد خیلی از کاربران در مورد آن اطلاعات چندانی ندارند، ما قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد نحوۀ ورود به اینستاگرام بدون نصب، صحبت کنیم و روش هایی که برای انجام این کار طراحی شده را به طور کامل توضیح بدهیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیش تر با این برنامه آشنا شوید و بهتر بتوانید از امکانات آن، استفاده کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام ارزان

ورود به اینستاگرام بدون نصب اپلیکیشن از طریق ایمیل و گوگل

ورود به اینستاگرام بدون نصب

گاهی ممکن است برخی از کاربران اینستا به گوشی خود دسترسی نداشته باشند یا به دلیل برخی از محدودیت ها، نتوانند این برنامه را بر روی تلفن خود نصب کنند و دسترسی آن ها به اطلاعات شان، قطع شود. با توجه به این که به احتمال زیاد، در طول روز کاربران زیادی با این مشکل مواجه می شوند، تغییرات قابل ملاحظه ای در این برنامه ایجاد شده است تا این مسأله نتواند مشکلات جدی برای کاربران به وجود بیاورد و به عبارت بهتر امکاناتی برای این اپلیکیشن طراحی شده تا کاربران بتوانند بدون نصب این برنامه، به راحتی به حساب کاربری خود دسترسی پیدا کنند و تغییرات لازمه را در پروفایل خود اعمال کنند. ما نیز برای این که بتوانیم در حل این مشکل به کاربران کمک کنیم تصمیم داریم در بخش بعدی بهترین روش هایی که برای حل این مشکل وجود دارد را توضیح دهیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چه محتوایی در اینستاگرام بیشترین فالوور را دارند

ورود به اینستاگرام بدون نصب اپلیکیشن از طریق ایمیل و گوگل

ورود به اینستاگرام از طریق وب

برای ورود به اینستاگرام می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید، که با توجه به نیاز شما  این روش ها برای شما شرح داده می شوند. می توان ذکر کرد، راحت ترین روش برای ورود به اینستاگرام ورود از طریق وب است. شما با استفاده از انتخاب سایت اینستاگرام و ورودی url آن به صفحه اصلی دست پیدا می کنید که با ورود رمز و یوزرنیم، می توانید وارد حساب شخصی خود شوید. این روش نیازی به نصب اپلیکیشن اینستاگرام ندارد و با چند کیلک ساده این امکان را به شما می دهد تا وارد حاسب اصلی شوید. ورود به  اینستاگرام با روش های دیگر نیز امکان پذیر است اما باید به امنیت پیج خود نیز اهمیت بدهید. برای مثال اگر از طریق وب وارد سایت می شوید باید به این نکته توجه کنید که رمز یا پسورد پیج خود را در مرورگر خود سیو نکنید. این کار به شما کمک می کند تا از خطرات متقابل نسبت به هم صفحه مورد نظرتان جلوگیری کنید. نسخه تحت وب اینستاگرام سرعت مشخصی ندارد و با توجه به سرعت اینترنت شما پیش می رود.

ورود به اینستاگرام از مرورگر

برای ورود به اینستاگرام می توایند از مرورگر ها استفاده کنید. مرورگر هایی از جمله گوگل، کروم، فایر فاکس از مرورگر های محبوب می باشند که با توجه به  انتخاب شما می توان از هر کدام آن ها استفاده کرد. با توجه به محبوبیت اینستاگرام، این نکته حایز اهمیت است که این برنامه بر روی تمامی مرورگر ها قابل نمایش است و به شما در این مسیر کمک می کند تا وارد حساب اصلی خود شوید. استفاده از مرورگر ها به شما در مسیر مرود نظرتان از لحاظ زمانی نیز کمک می کنند. شما در زمان استفاده از مرورگر نیازی به نصب اپلیکیشن ندارید و زمان زیادی صرف نمی کنید. البته باید ذکر شود که اگر به صورت مداوم از اینستاگرام خود استفاده می کنید، بهتر است از طرق اپلیکیشن وارد حساب خود شوید تا دیگر نیازی به وارد کردن دوباره اطلاعات نداشته باشید.. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اشنایی با اپلیکیشن هایی از جمله اینستاگرام می توانید با فالو با ما همراه باشید و ما را شریکی در مسیر خود بدانید. در صورت بروز هرگونه مشکلی در این مسیر می توانید با مشاوران متخصص ما در تماس باشید و به اطلاعات مورد نیاز خود بیفزایید.

ورود به اینستاگرام بدون نصب اپلیکیشن از طریق ایمیل و گوگل

کسانی که می خواهند بدون نصب اینستا، از این برنامه استفاده می کنند به دو روش می توانند اقدام کنند که عبارتند از:
1. از طریق گوگل

برای استفاده از اینستا از طریق گوگل، ابتدا باید آدرس www.inastagram.com را در گوگل سرچ کنیم. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنیم و بر روی دکمۀ Log in کلیک کنیم. البته، این پروسه برای کسانی است که در اینستاگرام حساب کاربری دارند و طبیعتاً کسانی که حساب ندارد اول باید جهت ساخت حساب کاربری در این برنامه اقدام کنند تا بتواند از طریق گوگل به آن دسترسی پیدا کنند.
2. از طریق ایمیل

برای این که از طریق ایمیل به حساب کاربری خود در اینستا، دسترسی پیدا کنیم مانند روش قبلی ابتدا باید وارد سایت www.inastagram.com بشویم. سپس آدرس ایمیل و رمز خود را وارد کنیم و بر روی دکمۀ Log in کلیک کنیم. بعد از آن، اگر اطلاعات وارد شده درست باشد می توانیم به پروفایل خود دسترسی پیدا کنیم.
نکته: کسانی که قصد استفاده از برنامۀ اینستاگرام را دارند، حتماً باید این نکته را در نظر داشته باشند که استفاده کردن از قابلیت های این برنامه نیاز به مهارت بالایی دارد و در واقع کاربران آن، قبل از هر چیزی باید سعی کنند که الگوریتم های این برنامه را به خوبی بشناسند، چرا که فقط در این صورت است که می توانند آن طور که باید از کارایی های این برنامه استفاده کنند. از این رو، ما به کسانی که در این زمینه تجربۀ کافی ندارند و تازه کار هستند، پیشنهاد می دهیم که برای آشنایی بیش تر با ساختار اینستا و نحوۀ کار با آن، به فروشگاه فالو با ما مراجعه کنند و بسته های آموزشی که در این زمینه، تهیه شده است را خریداری کنند تا با جدید ترین روش ها و متد هایی که برای استفاده از این شبکۀ اجتماعی پر طرفدار وجود دارد، آشنا شوند و بتوانند به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کنند.

 

نوشتن دیدگاه