افزایش فالوور پیج بیزینس

اینستاگرام امروزه به بستر اصلی بسیاری از بیزینس‌های بزرگ و کوچک تبدیل شده است. با هر شغل و حرفه‌ای که دارید می‌توانید در اینستاگرام به‌صورت رایگان اقدام به تأسیس پیج بیزینسی کنید و فعالیت خود را شروع کنید اما مسئله مهم در این زمینه نحوه افزایش فالوور پیج بیزینسی است.
کسب‌وکار و پیج شما به ‌وسیله فالوورها است که دیده می‌شود. بنابراین در ابتدای کار مهم است که بدانید چگونه باید فالوورهای پیجتان را افزایش دهید تا بازخورد کاری‌تان بالاتر برود. شاید در نگاه اول فکر کنید این کار ساده است و به‌راحتی هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد اما وقتی اقدام به ایجاد پیج کنید متوجه خواهید شد که افزایش فالوور آن هم هدفمند به‌راحتی نیست.
برای دیده‌شدن باید فالوورهای هدفمند جذب کنید که این کار با روش‌های قدیمی گذشته امکان‌پذیر نیست و باید با الگوریتم‌های جدید اینستاگرام به‌صورت اصولی و درست آشنا شوید تا به کسب‌وکارتان رونق دهید زیرا اینستاگرام بستر عالی برای رشد و توسعه هر کسب‌وکاری است فقط کافی است در ابتدای کار با روش‌های درست کار کردن در اینستاگرام آشنا شوید.
در این مقاله ما قصد داریم راز و رمزهای افزایش فالوور در اپلیکیشن اینستاگرام را برایتان به ساده‌ترین شکل ممکن آموزش دهیم پس در ادامه با فاو با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه روزی 1000 فالوور داشته باشیم

افزایش فالوور پیج بیزینس

بهترین روش برای افزایش فالوورهای پیج بیزنسی چیست؟

روش‌های زیادی برای افزایش فالوور پیج بیزینسی وجود دارد که ما چند مورد از بهترین و مؤثرترین‌های آنها را برایتان خواهیم گفت تا بتوانید به سرعت در اینستاگرام رشد کنید. در سال‌های گذشته با فالو و آنفالو کردن می‌توانستید حداقل تا هزار فالوور جذب کنید اما امروزه دیگر این روش به درد نمی‌خورد زیرا برای دیده شدن باید فالوور هدف جذب کنید.
فالوور هدف در واقع فالوورهایی هستند که با شغل و کسب کارتان متناسب هستند برای مثال اگر پیج فروش لباس زنانه دارید فالوورهای هدفتان در ردیف اول تمام خانم‌ها هستند و بعد از آنها در مراتب بعدی آقایان در سنین مختلف قرار می‌گیرند به همین دلیل باید به دنبال راهی باشید تا پیج خود را به خانم‌ها در سنین مختلف نمایش دهید.
یکی از راه‌های افزایش فالوور پیج بیزینسی تبلیغات است. در اینستاگرام برای تبلیغات باید از پیج‌هایی که فالوور بالایی دارند استفاده کنید. هدف از دادن تبلیغ معرفی پیج و بیزینستان به افراد بیشتری است اما تبلیغ کردن به عواملی بستگی دارد که اگر به آنها دقت کنید بازدهی بیشتری خواهید داشت.
اولین نکته این است که ابتدا پیجتان را از لحاظ چیدمان آماده کنید. هایلایت، بایو، پست و استوری‌های پیجتان باید به‌گونه‌ای باشد که مخاطب به محض ورود به پیج جذب شود و دکمه فالو کردنتان را فشار دهد. عامل مهم بعدی بنر تبلیغاتی است که دارید هرچه بنرتان قوی‌تر و بهتر طراحی شود جذب بالاتری خواهید داشت. مرحله آخر که باید به آن بسیار اهمیت دهید این است که باید به پیج‌هایی تبلیغات دهید که فالوورهای هدفتان در آنجا حضور دارند در غیر این صورت جذب خوبی نخواهید داشت.
تبلیغات به دلیل هزینه بالایی که دارند برای افزایش فالوور پیج بیزینسی در ابتدای کار منطقی نیستند از طرفی زمانی که تازه شروع به کار کرده‌اید پیجتان از لحاظ ظاهری آماده نیست بنابراین باید از روش‌های رایگان جذب فالوور استفاده کنید.
با تولید محتوای مفید و فعالیت مستمر می‌توانید از طریق explorer فالوورهای زیادی جذب کنید. اگر به درستی فعالیت کنید به کمک هشتگ و اکسپلور از تبلیغات نیز بیشتر فالوور جذب خواهید کرد که این فالوورها دقیقاً همان اشخاصی هستند که مشتری واقعی شما خواهند بود. تولید محتوای مفید و فعالیت مستمر راز افزایش فالوور به‌صورت ارگانیک است.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
راه های جذب فالوور در اینستاگرام

افزایش فالوور پیج بیزینس

فالو با ما: عرض کننده فالوور پیج بیزینس

یکی از روش های دیگر برای جذب فالوور های مورد نیازتان در سریع ترین زمان، خرید فالور پیج بیزینسی است. در این روش با پرداخت هزینه و صرف زمان کوتاهی به تعداد فالووری می رسید که با توجه به نیازتان با آن ها به کسب کار می پردازید.
برای کسب طالاعات بیشتر نسبت به جذب فالوور و خرید آن می توانید با فالو با ما همراه باشید و از خدمات این فروشگاه استفاده کنیم.

 

 

نوشتن دیدگاه