درآمد اینستاگرام از کجاست؟


اینستاگرام در ابتدا یک پلتفرم برای به اشتراک‌ گذاری عکس بود، اما پس از اینکه شرکت فیس بوک این پلتفرم را خریداری کرد، امکان اشتراک گذاری ویدئو نیز در آن فراهم شد. در اصل بهتر است بدانید که اینستاگرام در ابتدا صرفا یک پلتفرم سرگرم کننده بود و هیچ گونه استفاده تجاری و مالی از آن نمی ‌شد، اما امروزه می توان اینستاگرام را به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم های تجاری در نظر گرفت. امروزه بسیاری از مشاغل از جمله مشاغل معمولی و همچنین مشاغل بسیار برجسته و مهم در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند. انواع صفحات و پیج های خدماتی، فروشگاهی و تبلیغاتی در این پلتفرم مشغول به فعالیت و درآمدزایی می باشند. در این بین سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می ‌آید این است که اگر اینستاگرام یک اپلیکیشن رایگان است، پس چگونه کسب درآمد می کند؟ در واقع خود اینستاگرام توسط شرکت فیس بوک خریداری شده و عمده درآمد آن از طریق تبلیغات می باشد. شرکت فیسبوک یکی از شرکت ‌های بسیار پردرآمد می باشد که علاوه بر فیسبوک، اینستاگرام را نیز تحت کنترل دارد. امروزه راه های بسیار زیادی به منظور کسب درآمد از اینستاگرام وجود دارد که در ادامه این مقاله به صورت مفصل تر به این راه ها خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
ورود به اینستاگرام بدون نصب اپلیکیشن از طریق ایمیل و گوگل

درآمد اینستاگرام از کجاست؟

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی رایگان، چطور کسب درآمد می کند؟

اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‌ های اجتماعی رایگان امکان کسب درامد گسترده برای عموم مردم را فراهم آورده است. اگر بخواهیم به چگونگی کسب درآمد در اینستاگرام اشاره کنیم بهتر است در ابتدا نگاهی آماری به کاربران این پلتفرم و شبکه اجتماعی بیاندازیم.
در واقع حدود یک میلیارد کاربر به صورت ماهیانه در اینستاگرام مشغول به فعالیت هستند و جزو کاربران فعال این پیام رسان اجتماعی به شمار می آیند. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر این آمار را بیان کنیم می‌بایست این نکته را ذکر کنیم که حدودا روزانه ۵۰۰ میلیون کاربر در اینستاگرام فعالیت روزانه بالا دارند. وقتی صحبت از فعالیت روزانه به میان می‌ آید منظور سپری کردن بیشتر طول روز در اینستاگرام می باشد، که حدود ۲ میلیون نفر از این کاربران صرفا به عنوان تبلیغ کننده در اینستاگرام در حال فعالیت هستند. با این حجم گسترده از کاربران که در این شبکه اجتماعی فعال می باشند به راحتی می توان در این شبکه به کسب درآمد پرداخت. اما اینکه چگونه شروع به کسب درآمد کنیم یک سوال اساسی و مهم است که جای بحث و گفتگو دارد.
حدود ۵۹ درصد از کاربران اینستاگرام در بازه سنی ۱۸ الی ۲۹ سال قرار دارند و ۳۳ درصد از کاربران اینستا نیز در بازه سنی سی الی چهل و نه سال می ‌باشند. همین آمار نشان ‌دهنده وجود خیل عظیمی از مصرف کنندگان، کارآفرینان و تولیدکنندگان در اینستاگرام می باشد. این سه دسته در واقع همانند سه ضلع یک مثلث تکمیل کننده چرخه اقتصادی می باشند. شما می توانید با استفاده از انواع پیج های فروشگاهی، سرگرمی، آموزشی و تبلیغاتی در اینستاگرام درآمدهای بسیار بالا کسب کنید.

  •  فقط کافی است کمی خلاقیت، اعتماد به نفس و توانایی داشته باشید.
  • به منظور کسب درآمد از اینستاگرام شما می بایست مشتری های خود را شناسایی کرده و اطلاعات آن ها را به صورت کامل جستجو کنید.
  • سپس به صورت تعاملی با مشتری ارتباط برقرار کرده و محصول خود را معرفی نمایید.
  • حل مشکلات فروش و همچنین جلب اعتماد مشتری از جمله نکات کلیدی هستند که باید به آن ها توجه داشته باشید.
  • مدیریت اعتراضات نیز یکی از حساس ترین نکاتی است که در صورت عدم توجه به آن امکان دارد پیج شما در کوتاهترین زمان ممکن فالوورهای خود را از دست بدهد.پس حتما به این نکات توجه داشته باشید تا بتوانید از طریق اینستاگرام درآمدزایی قابل قبول و بالایی کسب کنید در ادامه نیز توضیحات بیشتری در این مورد برای شما مطرح کرده ایم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تنظیمات اینستاگرام

where does instagram come from 3

آیا اینستاگرام از کاربران برای تبلیغات پول می گیرد؟

در واقع اینستاگرام از کاربران به منظور تبلیغات هیچ گونه وجهی دریافت نمی کند. شما به عنوان کاربر اینستاگرام به تنهایی باعث درآمدزایی بسیار بالای این شرکت می شوید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بیشتر بابت تبلیغات صفحه و پیج خود به اینستاگرام نیست. به همین جهت نیز می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه فکری برای پرداخت هزینه های تبلیغات شروع به فعالیت در فضای اینستاگرام نمایید. البته اگر شما بخواهید پیج خود را بیشتر معرفی کنید امکان دارد مجبور شوید که به پیج های پربازدید و معروف هزینه ‌هایی را بابت تبلیغ کردن پیج خودتان پرداخت نمایید. در بسیاری از مواقع افرادی نیز وجود دارند که قابلیت مدیریت کانال اینستاگرامی شما را با بالاترین توانایی ممکن دارا می باشند و می توانند در کوتاهترین زمان ممکن پیج شما را در صدر پیج های پر بازدید و پر فالوور اینستاگرام قرار بدهند. اگر قصد دارید که شما نیز یکی از کاربران پردرآمد در اینستاگرام شوید باید نکات متعددی را در نظر بگیرید که از جمله آن ها می توان به؛ تولید محتوای جذاب، اجرای سیستم پرسش و پاسخ در استوری ها، تبلیغات گسترده، زمان بندی مناسب و منظم برای تولید محتوا و انتشار پست ها، انتخاب مناسب کلمات کلیدی و مانیتورینگ آسان کلمات کلیدی و همچنین تعامل داشتن با مخاطبین و فالوورها اشاره کرد.

نوشتن دیدگاه