نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام

اینستاگرام، یک شبکه اجتماعی پر طرفدار و مفید است که اولین نسخه آن در سال 2010 به بازار عرضه شد. این برنامه از قابلیت های منحصر به فردی برخوردار است و از آن جایی که در مقایسه با سایر پیام رسان ها خیلی بهتر است، محبوبیت زیادی در جهان به دست آورده است. البته، نا گفته نماند که کار کردن با این برنامه نیازمند مهارت است چرا که تقریباً ساختار پیچیده ای دارد. با این اوصاف می توان گفت که هر فردی که در مورد ساختار و الگوریتم های اینستاگرام اطلاعات کافی نداشته باشد، نمی تواند با آن کار کند.
از آن جایی که برنامه اینستاگرام در حال حاضر نقش بسیار مهمی در زندگی انسان ایفا می کند، ما قصد داریم در ادامه به معرفی اینستاگرام بپردازیم و به طور خاص در مورد آیتم استوری و نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام هم صحبت کنیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا هم بیش تر با ساختار اپلیکیشن اینستاگرام آشنا شوید و هم بتوانید از آیتم های مفید آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام

چگونه در اینستاگرام استوری بگذاریم؟

استوری در واقع یک نوع داستان است که کاربران اینستا با استفاده از آن می توانند وقایع و رویداد های مهم زندگی خود را با فالوور هایشان در میان بگذارند. استوری گذاشتن در اینستا خیلی راحت است و فقط کافی است که فرد بعد از این که وارد برنامه شد گزینهyour story را انتخاب کند. در مرحله بعد نیز باید نوع استوری مورد نظرش را انتخاب کند و آن را به اشتراک بگذارد.
تذکر: استوری هر کاربری در فضای مجازی، بیانگر عقاید و شخصیت آن فرد است. از این رو، کاربرانی که از این آیتم استفاده می کنند باید به محتوا و مفهوم استوری های خود اهمیت بدهند و از انتشار استوری هایی نا مناسب که محتوای نا پسندی دارند به طور جدی خودداری کنند. با رعایت این نکته، نه تنها میزان فالوور های شما به طور قابل ملاحظه ای افزایش پیدا خواهد کرد بلکه یک تصویر خوب از شخصیت شما در ذهن آن ها حک خواهد شد که دستاورد مهم و ارزشمندی است.
نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام به صورت زنده (live)
برای استوری گذاشتن در اینستاگرام روش های زیادی وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها ارسال ویدیو های زنده است. برای گذاشتن این نوع استوری، کاربران ابتدا باید بر روی آیکن دوربین گوشی خود ضربه بزنند. زمانی که دوربین فعال شد باید گزینه Start Live Video را انتخاب کنند تا صحنه مورد نظر ضبظ شود و بتوانند با دیگران آن را به اشتراک بگذارند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان

نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام

چگونه پست های خود را استوری کنیم؟

حالا که طرز استوری گذاشتن در اینستاگرام را یاد گرفتید، می خواهیم در مورد یکی از دغدغه های مهمی که در مورد این آیتم وجود دارد نیز صحبت کنیم. این دغدغه این است که چگونه می توانیم پست های خود را استوری کنیم؟ آیا اصلاً اینستا، اجازه چنین کاری به کاربران می دهد.
شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که زمانی که در حال تماشای پست های دیگران هستید از یک پستی خوشتان بیاید و بخواهید آن را برای فرد دیگری نیز ارسال کنید. اما این کار غیر ممکن است و باید بدانید که ساختار برنامه اینستاگرام به گونه ای طراحی شده است که به هیچ وجه به کاربران اجازه نمی دهد پست های اشخاص دیگر را در حساب کاربری خود، به اشتراک بگذارند. اما در عوض اگر بخواهند می توانند آن پست را به صورت استوری تبدیل کنند و آن را منتشر کنند.
برای استوری کردن یک پست، بعد از این که وارد برنامه اینستاگرام شدیم باید بر روی آیکون share كه زیر پست مورد نظر وجود دارد، کلیک کنیم تا منوی اشتراک گذاری برای ما باز شود. در این منو باید گزینه Add post to your story را انتخاب کنیم. بعد از این نیز یک صحفه جدید، برای ما باز خواهد شد که گزینه های بسیاری در آن وجود دارد و ما باید گزینه your Story كه در قسمت بالایی این صفحه وجود دارد را انتخاب کنیم. در آخر نیز اگر تمام مراحل به درستی انجام شده باشد پست مورد نظر به صورت استوری منتشر می شود و فالوور های ما می توانند آن را مشاهده کنند.
از آن جایی که برنامه اینستا هر چند ماه یک بار به روز می شود و تغییرات اساسی در آن ایجاد می شود، توصیه ما این است که اگر ساختار این برنامه را به خوبی نمی شناسید برای یادگیری استفاده درست از آیتم های این برنامه، از سایت فالو با ما بازدید کنید و بسته های آموزشی که جهت معرفی بیش تر این برنامه تهیه شده است را خریداری کنید. بدون شک شما با خرید این بسته ها می توانید با جدید ترین و به روز ترین تکنیک ها و ترفند هایی که برای استفاده از اینستاگرام طراحی شده است آشنا شوید و نحوه کار با اینستا را یاد بگیرد.

 

نوشتن دیدگاه