بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل

بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل
گاهی اوقات افراد به دلایل مختلفی نمی توانند رمز اینستاگرام خود را به خاطر بیاورند. و اگر در اینستاگرام فعالیت حرفه ای داشته باشند این مسئله می تواند برای آن ها دردسرهایی نیز ایجاد کند. در صورتی که رمز خود را فراموش کرده اید و یادداشتی هم از آن برای چنین مواقعی ندارید، روش هایی وجود دارند که به کمک آن ها می توانید رمز خود را بازیابی کرده و برگردانید. یکی از این روش ها که بسیار مفید و کاربردی است، بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل است. در ادامه مطلب به چگونگی و نحوه کار این روش می پردازیم.

بازیابی رمز اینستاگرام با موبایل ساده ترین روش است

از آنجایی که با ورود اول به اینستاگرام، این برنامه به شما پیشنهاد ذخیره شدن پسورد در حافظه اش را می دهد، شما دیگر برای هربار ورود به آن نیاز به وارد کردن یوزرنیم و پسورد خود نخواهید داشت و می توانید در هر لحظه تنها با یک کلیک ساده وارد فضای اینستاگرام شوید. این مورد می تواند در زمان ما صرفه جویی کند و قطعا رضایت کاربر را به دنبال دارد. اما در صورتی که شما به طور مرتب بدون وارد کردن رمز خود به این برنامه وارد شوید، امکان فراموش کردن رمزتان در طول زمان وجود دارد. مگر اینکه رمز آسانی برای حفظ کردن داشته و یا آن را قبلا در جایی یادداشت کرده باشید.
گاهی این مشکل پیش می آید که ما رمز عبور خود را به طور کل فراموش می کنیم و هیچ نشانه ای از آن در ذهنمان نیست. اینستاگرام برای حل این مشکل و بازیابی رمز عبور شما چندین راه در اختیارتان قرار می دهد که راهکارها عبارتند از:

  • بازیابی رمز عبور از طریق حساب فیسبوک
  • بازیابی رمز عبور از طریق سایت اصلی اینستاگرام
  • بازیابی رمز عبور از طریق آدرس ایمیل داده شده به اینستاگرام
  • بازیابی رمز عبور از طریق شماره موبایل و پیامک

بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل

در بین روش های ذکر شده، بازیابی رمز اینستاگرام با موبایل ساده ترین روش است. اما این روش به چه صورت کار می کند. شما در ابتدای ثبت نام در اپلیکیشن اینستاگرام نیاز دارید تا برخی از اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. مهم ترین آن ها یوزرنیم و رمز عبور هستند. وارد کردن شماره همراه و آدرس ایمیل از دیگر اطلاعاتی هستند که البته ارائه آن ها به اینستاگرام کاملا اختیاری است. در صورتی که این اطلاعات تاکنون ثبت نشده اند و فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اید، باز هم امکان ثبت آن ها در تنظیمات پروفایلتان وجود دارد.
از نکات مثبتی که ثبت اطلاعات تماس برای شما به دنبال خواهد داشت، حل مشکل فراموشی رمز عبور و بازیابی آن به کمک همین شماره موبایل است. در مواقع اضطراری و حساسی که رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید، اینستاگرام به دنبال راهی است تا اعتبار حساب شما را صحت سنجی کرده و اطمینان حاصل کند که این شما هستید که می خواهید به حساب وارد شوید و نه شخص دیگر. اینستاگرام این کار را به کمک شماره موبایل به خوبی انجام می دهد. اگر شماره همراه خود را در تنظیمات اینستاگرام ثبت کرده باشید، در زمان فراموشی رمز عبور، از سمت اینستاگرام یک پیامک، حاوی لینک بازیابی رمز عبور دریافت می کنید که به کمک این لینک، به راحتی می توانید وارد حساب خود شده و اقدام به ایجاد رمز عبور جدید کنید.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک

برای بازیابی رمز اینستاگرام از طریق پیامک می توانید به دو روش اقدام کنید. روش اول ورود به اینستاگرام از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی همراهتان است و روش دوم هم از طریق سایت مرجع اینستاگرام  می باشد. هر دو مسیر به خوبی جواب می دهند. بعد از مشاهده صفحه اتصال (Login)، اقدام به وارد کردن یوزرنیم خود کرده و بخش پسورد یا همان رمز عبور را خالی بگذارید.


بازیابی رمز اینستاگرام با شماره موبایل

برای امتحان می توانید تصادفی رمز عبوری که به نظرتان درست است را وارد کنید، شاید واقعا رمز وارد شده درست بوده و دیگر نیازی به ادامه روند بازیابی نداشته باشید. اما در صورتی که رمز را وارد کردید و اشتباه بود، حالا می بایست روی گزینه فراموشی رمز عبور (Forgot Password) کلیک کرده تا به بخش بعدی وارد شوید. در این مرحله، شماره موبایلی که قبلا در تنظیمات اینستاگرام خود ثبت کرده اید به کارتان می آید. با وارد کردن این شماره، اینستاگرام شما را به عنوان کاربر اصلی تشخیص داده و تنها برای اطمینان از ربات نبودنتان نیاز است تا بر روی گزینه I’m not robot کلیک کرده تا تمامی مراحل امنیتی به طور کامل اجرا شوند. در پایان با انتخاب گزینه ریست پسورد، اینستاگرام پیامکی حاوی لینک بازیابی رمز عبور برای شما ارسال می کند که به کمک آن می توانید، مجددا رمز عبور جدیدی برای خود ست کنید.
ما در سایت فالو با ما در هر لحظه آماده ایم تا مشکلات شما را در زمینه اینستاگرام حل کرده و خدمات ویژه این اپلیکیشن کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم. با مراجعه به این آدرس می توانید از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه بهره مند شوید.

 

نوشتن دیدگاه