چطور بهترین یوزرنیم را برای اکانت اینستاگرام انتخاب کنیم؟

یوزرنیم اینستاگرام، بر موفقیت شما در این برنامه تاثیر بسیاری می ‌گذارد، به همین خاطر بهتر است نحوه انتخاب بهترین یوزرنیم در اینستاگرام را بلد باشید. در این مطلب قصد داریم به شما آموزش دهیم چگونه بهترین یوزرنیم را برای اکانت خود انتخاب کنید و سپس تاثیر آن را در افزایش فالوور های اکانت اینستگرام‌ بررسی می کنیم.

یوزرنیم اینستاگرام چیست؟

یوزرنیم در اینستاگرام نامی است که شما با آن شناخته می‌ شوید. برای پیدا کردن اکانت شما در اینستاگرام بابد نام کاربری یا همان یوزرنیم شما را در قسمت جستجو، سرچ کنند. نام دیگر یوزرنیم آیدی می باشد. اگر فردی از شما پرسید ˶آیدی اینستاگرام شما چیست؟ منظور آنها همان یوزرنیم شما است.
ترجیحاً پس از اینکه نام قطعی خود را برای یوززنیم انتخاب کردید، آن را در اینستگرام ثبت کنید؛ چون با گذشت زمان کم کم افردای شما را دنبال می کنند و برای آنها شناخته خواهید شد، اگر یوزرنیم خود را پس از مدتی تغییر دهید ممکن است آنها دیگر شما را به خاطر نیاورند و تعداد قابل توجهی از مخاطبان‌ خود را از دست بدهید.

چطور بهترین یوزرنیم را برای اکانت خود انتخاب کنیم؟

برای نام نمایشی می توان عنوان تکراری قرار داد، اما برای یوزرنیم همچین چیزی امکان پذیر نیست. به همین دلیل انتخاب نام کاربری سخت تر از نام نمایشی است. یوزرنیم اهمیت بیشتری نسبت به نام نمایشی دارد زیرا دیگران بر اساس یوزرنیم اکانت شما را پیدا می کنند. شما می توانید برای پیج های شخصی‌ خود از نام و نام خانوادگی تان استفاده کنید. چنانچه یوزرنیم شما پذیرفته نشد می توانید به آن سال تولد شخصی، عدد مورد‌ علاقه‌ تان و یا هر پسوند دیگری اضافه کنید تا یوزرنیم شما پذیرفته و ثبت شود.
بهتر است از ارقام محرمانه مانند شماره شناسنامه، تاریخ تولد و... در یوزرنیم خود استفاده نکیند زیرا هکر ‌ها می ‌توانند با استفاده از این ارقام برخی اکانت های شما را که با این اطلاعات تکمیل شده اند هک کنند. بهترین یوزرنیم برای اکانت های تجاری، نام برند است زیرا افراد برای پیدا کردن اکانت تجاری شما نام برند تان را جستجو می کنند. توجه داشته باشید که پروفایل اکانت شما نیز لوگو برندتان باشد تا در صفحه جستجو راحت شما را پیدا کنند، اکثر کاربران در ابتدا به تصویر پروفایل توجه می کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چه کسانی تیک آبی دارند | لیست کسانی که در اینستا تیک آبی دارند

چطور بهترین یوزرنیم را برای اکانت اینستاگرام انتخاب کنیم؟

چرا داشتن نام کاربری منحصربه‌فرد در اینستاگرام مهم است؟

یوزرنیم منحصر به فرد شما می ‌تواند توجه کاربران را جلب کند. اهداف اصلی شما در اینستاگرام جلب توجه کاربران، افزایش ویو استوری، افزایش دنبال کننده ها و... می باشد. یکی از راه های شناخته شدن اکانت شما انتخاب یک یوزرنیم منحصر به فرد است. یوزرنیم تبدیل به نامی می شود که دیگران با دیدن آن شما را به یاد می ‌آورند. در نتیجه نامی را انتخاب کنید که برای حفظ کردن راحت باشد. یوزرنیمی که به کاربران احساس خوبی منتقل کند می ‌تواند فروش محصولات تان را به مراتب افزایش دهد.
نکاتی برای انتخاب بهترین یوزرنیم در اینستاگرام
هنگام انتخاب یوزرنیم اکانت اینستگرام‌ باید به یک سری نکات توجه کنید:

  • استفاده نام اصلی برند محصولات‌تان

اگر در اینستاگرام یک اکانت تجاری دارید بهترین یوزرنیم نام اصلی برندتان است، اما اگر قصد بلاگر شدن دارید و می ‌خواهید خدماتی مانند آموزش میکاپ، آموزش زبان و... ارائه دهید بهتر است از نام خودتان برای یوزرنیم استفاده کنید زیرا در بیشتر شناخته شدن شما تاثیر بسیاری می گذارد.

  • ساده بودن یوزرنیم

ساده بودن یوزرنیم شما می تواند باعث شود کاربران به راحتی آن را پیدا کرده و به خاطر بسپارند. برای مثال alidaei بسیار راحت تر از alllliiidaeii_1567 به خاطر سپرده می ‌شود. ساده بودن یوزرنیم در خوانا بودن آن نیز بسیار تاثیر گذار است.

  • کوتاه و مختصر بودن یوزرنیم

کوتاه و مختصر بودن یوزرنیم شما نیز در کنار ساده بودن آن می‌ تواند بسیار تاثیر گذار باشد و راحت تر به خاطر سپرده شود. کوتاه بودن یوزرنیم، اکانت شما را بسیار زیبا جلوه می دهد، برای مثال: zahra_amiri بسیار جذاب تر از zahra_amiiiri_fohyiy23 است.
آیا می توانم از نام کاربری که قبلا استفاده می کردم دوباره استفاده کنم؟
شما توانایی استفاده مجدد از یوزرنیم قبلی‌ تان را دارید اما در صورتی که توسط فرد دیگری به ثبت نرسیده باشد. اگر از آن یوزرنیم در اکانت دیگری استفاده کرده‌ اید ابتدا باید وارد اکانت خود شوید و یوزنیم آن را تغییر دهید تا نام کاربری که می خواهید استفاده کنید آزاد شود. پس از آن شما می ‌توانید وارد اکانت جدید خود شوید و یوزرنیم‌ مورد نظرتان را وارد کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
حذف کامل سرچ و هیستوری اینستاگرام

چطور بهترین یوزرنیم را برای اکانت اینستاگرام انتخاب کنیم؟

ایده هایی که می ‌تواند هنگام موجود نبودن عبارت مورد نظرتان به ‌شما کمک کند:

  • اضافه کردن کلمهofficial در انتهای یوزرنیم:

برای مثال اگر Adel_ferdosi موجود نبود می توانید Adel_ferdosi_official را بکار ببرید.

  • اضافه کردن آندرلاین در ابتدا، میانه یا انتهای یوزرنیم:

توصیه می شود در میانه از آندرلاین استفاده کنید، برای مثال اگر نام کاربری adelferdosi موجود نبود، بهتر است شما به جای _adelferdosi یا adelferdosi_ از adel_ferdosi استفاده کنید.

  • بکار بردن عبارت i am قبل از یوزرنیم‌:

اگر alisadeghi موجود نبود، می توانید از iamalisadeghi استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به یوزرنیم اینستاگرام و انتخاب یوزرنم مناسب می توانید با فالو با ما همراه باشید و از خدمات آن استفاده کنید

نوشتن دیدگاه