بالا بردن تایم استوری اینستاگرام


اگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام عضویت داشته باشید، با محدودیت زمانی استوری های آن آشنایی دارید. در این اپلیکیشن کاربران اجازه انتشار استوری هایی بیش از 15 ثانیه را ندارند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای مختلفی این محدودیت های زمانی را دور زده اند، بنابراین می توان ویدیوهای طولانی تری در استوری منتشر کرد. در ادامه این مقاله با روش های مختلف برای بالا بردن تایم استوری اینستاگرام آشنا می شوید.

بالا بردن تایم استوری اینستاگرام

آموزش کامل طولانی تر کردن استوری اینستاگرام در اندروید و آیفون

یکی از اپلیکیشن های کاربردی برای منتشر کردن ویدیوهای طولانی در استوری ها ابزار Story Cutter است. این ابزار رابط کاربری بسیار ساده ای دارد که تمام کاربران اندرویدی می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. همچنین در این اپلیکیشن تنظیمات گسترده ای نیز وجود ندارد که باعث سردرگمی کاربر شود.
با استفاده از این ابزار می توانید ویدیوهای خود را در کوتاه ترین زمان به بخش های 15 ثانیه ای تقسیم کنید و به ترتیب آن ها را در بخش استوری پیج خود به اشتراک بگذارید. برای شروع کار در این برنامه کاربردی تنها کافی است که از میان دو گزینه ضبط ویدیو یا انتخاب از گالری یکی را برگزینید و باقی مراحل خودکار انجام می شود.
استوری کاتر پس از تقسیم ویدیو به قطعات 15 ثانیه ای آن ها را در حافظه موبایل ذخیره می سازد. در این زمان شما باید ویدیوها را در بخش استوری اینستاگرام به صورت پازل کنار یکدیگر بچینید و به اشتراک بگذارید.
یکی از ابزارهای مناسب برای بالا بردن تایم استوری اینستاگرام در تلفن های همراه آیفون CutStory است. این اپلیکیشن نسبت به Story Cutter عملکرد مشابهی دارد، اما دارای رابط کاربری زیباتری است. همچنین این برنامه کاربردی از تنظیمات بیشتری تشکیل شده است.
ویدیوهای برش داده شده توسط CutStory را می توانید در استوری اینستاگرام، فیسبوک، واتس اپ و حتی VK استفاده کنید. در این برنامه امکان برش دادن ویدیوی مورد نظر بر اساس استاندارد پلتفرم های مختلف وجود دارد. پس از تقسیم ویدیو به قطعات 15 ثانیه ای توسط این اپلیکیشن تنها کافی است که آن ها را در پیج خود استوری کنید.
گذاشتن فیلم بیشتر از 15 ثانیه در استوری اینستاگرام
همانطور که بیان شد، ابزارهای متعددی برای گذاشتن فیلم های طولانی در استوری وجود دارند. این نرم افزارها با برش فیلم ها این امکان را برای شما فراهم می سازند.
برای مثال نرم افزار inShot به دلیل سهولت استفاده طرفداران بسیاری دارد. برای کار با این برنامه کاربردی پس از ورود به آن روی گزینه Video کلیک کنید. پس از انتخاب فیلم مورد نظر تیک پایین صفحه را بزنید.
در پنجره باز شده به تمام ابزارهای لازم برای ادیت و تقسیم ویدیوی انتخاب شده دسترسی دارید. برای برش دادن ویدیو در ابتدا گزینه precut و سپس گزینه trim را کلیک کنید. سپس علامت نشان دهنده شروع را در ابتدای فیلم قرار دهید و خط پایان را روی یک دقیقه بگذارید. برای اعمال برش محدوده انتخابی روی آیکون تیک بزنید و گزینه Save موجود در گوشه سمت راست بالای صفحه را برای ذخیره فیلم بفشارید. در انتها کیفیت ویدیوی ذخیره را می توانید برگزینید.
پس از اتمام این مراحل ویدیو در گالری تلفن همراه شما ذخیره می شود. شما باید برای بخش های دیگر فیلم نیز همین مراحل را انجام دهید و آن ها را در موبایل خود ذخیره کنید. سپس می توانید قسمت های بدست آمده را در بخش استوری اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید.
یکی دیگر از ابزارهای مفید برای بالا بردن تایم استوری اینستاگرام Video Splitter است. روش کار این اپلیکیشن نیز تا حدودی مشابه inShot است، اما در این برنامه شما می توانید یکباره کل ویدیو را به قسمت های مختلف تقسیم کنید.

بالا بردن تایم استوری اینستاگرام

استوری یک دقیقه ای اینستاگرام

گذاشتن استوری یک دقیقه ای در اینستاگرام بسیار آسان است. زیرا هنگامی که شما ویدیویی بیشتر از 15 ثانیه را در بخش استوری آپلود کنید، اپلیکیشن آن را به صورت خودکار به چند ویدیوی 15 ثانیه ای تبدیل می سازد. سپس اینستاگرام این ویدیوهای کوتاه تر را در استوری پیج شما به نمایش می گذارد.
به یاد داشته باشید که در صورتی که ویدیوی شما بیشتر از یک دقیقه باشد، در هنگام استوری کردن آن تنها یک دقیقه از آن در این بخش منتشر می شود. باقی ویدیو توسط اینستا به صورت خودکار حذف و منتشر نمی گردد. برای مثال شما می توانید ویدیوی 2 دقیقه ای خود را با یکی از روش های مطرح شده در بخش های قبل به دو ویدیو یک دقیقه ای تبدیل کرده و سپس آن را منتشر کنید.
البته توسعه دهندگان اینستاگرام همواره در تلاش برای بالا بردن تایم استوری اینستاگرام و سایر محدودیت های آن هستند. آن ها سعی دارند که با ارتقای ویژگی های این برنامه با سایر اپلیکیشن هایی مانند اسنپ چت رقابت کنند. به همین دلیل در آینده نزدیک کاربران می توانند استوری های ویدیویی 60 ثانیه ای خود را بدون تقسیم کردن به بخش های کوتاه تر با دیگران به اشتراک بگذارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به اینستاگرام و همچنین آگاهی از شرایط خرید فالوور می توانید با فالو با ما همراه باشید و در صورت بروز هرگونه مشکلی با مشاوران ما در تماس باشید.

نوشتن دیدگاه