اسم پیج های معروف اینستاگرام

اولین قدم پس از ساختن پیج در شبکه اجتماعی اینستاگرام انتخاب یک نام مناسب برای آن است. اسم پیج های معروف اینستاگرام باعث جلب توجه کاربران شده و باعث می ‌شود افراد علاقه پیدا کنند پروفایل شما را ببیند. اسم پیج های معروف اینستاگرام دارای ویژگی های خاصی است. به عنوان نمونه این اسم ها باید منحصر به فرد باشند و نباید کپی باشند. اسم پیج نباید عجیب و غریب باشد. انتخاب یک اسم ساده و زیبا به راحتی در ذهن مخاطبان می ماند. پیج های معروف اینستاگرام امروزه اهدافی مانند کسب درآمد را دنبال می ‌کنند؛ بنابراین جذب فالوور برای آن ها بسیار اهمیت دارد. همان طور که اشاره کردیم داشتن یک نام کاربری جذاب می‌ تواند به افزایش دنبال کننده ها منجر شود. با مراجعه به وب ‌سایت فالو با ما، می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما بهره مند شوید و ضمن آشنایی با ترفند های انتخاب اسم پیج های معروف اینستاگرام، بهترین نام کاربری را برای پیج خود انتخاب کنید.

پیج های معروف اینستاگرام را بشناسید

پلتفرم اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و امروزه به یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی پرطرفدار و محبوب تبدیل شده است. همه مردم از انسان‌ های عادی گرفته تا افراد مشهور و سرشناس در اینستاگرام پیج شخصی دارند و از طریق اکانت های خود فعالیت های هنری، سیاسی، اجتماعی و تبلیغاتی انجام می ‌دهند. معمولاً افراد مشهور فالوور های زیادی دارند و با توجه به تعداد فالوور ها جایگاه ویژه ‌ای در میان پیج های معروف اینستاگرام دارند. در ادامه این بخش به چند نمونه از حساب های رسمی این افراد در اپلیکیشن اینستاگرام اشاره می ‌کنیم تا پیج های معروف اینستاگرام را بشناسید.

  • اولین فردی که با داشتن حدود 422 میلیون فالوور در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌ کند و بالاترین رتبه را دارد، کریستیانو رونالدو بازیکن فوتبال پرتغالی است.
  • دومین فردی که جز پرمخاطب ترین افراد در اینستاگرام است لیونل مسی بازیکن آرژانتینی فوتبال است.
  • کایلی جنر مدل معروف آمریکایی در رتبه سوم قرار دارد.
  • رتبه چهارم در میان پیج های معروف اینستاگرام متعلق به دواین جانسون یا راک بازیگر و کشتی گیر آمریکایی است.

سلنا گومز، کیم‌ کارداشیان، بیانسه و جاستین بیبر خواننده ها و هنرمندانی هستند که در رتبه‌ های بعدی قرار دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره پیج اصلی تتلو و سایر پیج های پرحاشیه ایرانی با ما در فالو با ما همراه شوید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر

اسم پیج های معروف اینستاگرام

پرطرفدار ترین پیج های اینستاگرام ایرانی

همان طور که اشاره کردیم بازیگران و افراد مشهور افرادی هستند که پیج های معروف و پرطرفدار اینستاگرام را از آن خود کرده ‌اند. همه ما می ‌دانیم که تعداد فالوور های یک پیج نشانه پرطرفدار بودن آن است. مثلاً برخی برند ها که به خوبی ترفند های بازاریابی و تبلیغات را می‌ شناسند، می ‌توانند با جذب فالوور در فهرست پرمخاطب ‌ترین ها قرار بگیرند. شما نیز اگر در جستجوی افزایش فالوور برای پیج اینستاگرام خود هستید، می توانید سری به وب سایت فالو باما بزنید. حالا وقت آن رسیده تا پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی را به شما معرفی کنیم. درست است که میلیون ها بازیگر و هنرمند ایرانی هستند که فالوور های زیادی دارند، اما از میان آن ها به ۱۰ نفر از افراد مشهور اشاره می کنیم.
در میان هنرمندان ایرانی، کمدین معروف حسن ریوندی، بیشترین فالوور را دارد و در رتبه اول قرار می ‌گیرد.

  • یکی از بازیگران زن سینمای ایران که جزو چهره های معروف است و در رتبه دوم در میان پرطرفدارترین پیج های اینستاگرام ایرانی قرار دارد، خانم مهناز افشار است. مهناز افشار سال های گذشته از کشور خارج شده است اما همچنان دنبال کننده های خود را دارد.
  • بازیگر و مجری معروف برنامه خندوانه، رامبد جوان رتبه سوم را دارد.
  • چهارمین نفر بازیگر زن ایرانی خانم بهنوش بختیاری است که با سریال ‌های طنز شناخته شد.
  • خانم الناز شاکردوست در رتبه پنجم، محمدرضا گلزار رتبه ششم، گلشیفته فراهانی رتبه هفتم، سحر قریشی رتبه هشتم، بهنوش ‌طباطبایی رتبه نهم و ترانه علیدوستی در رتبه دهم این لیست قرار دارند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

اسم پیج های معروف اینستاگرام

البته برخی از هنرمندان ایرانی که در خارج از کشور فعالیت می ‌کنند نیز دارای پیج های محبوب و پرطرفدار ای هستند. جهت کسب اطلاع درباره پیج های معروف اینستاگرام خرید لایک و کامنت و سایر خدمات مربوط به شبکه های اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام به وب سایت فالو با مراجعه نمایید یا با شماره های مندرج در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه