جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار و محبوب است که امروزه به راهی برای تبلیغ کسب و کار تبدیل شده است. بسیاری از کسب و کار های خرد و کلان با قرار دادن موقعیت مکانی خود در پیج های اینستاگرام، این امکان را برای کاربران و فالوور های خود فراهم می کنند تا به راحتی بتوانند مکان فروشگاه آن ها را پیدا کنند و در صورت تمایل به صورت حضوری به آن جا مراجعه کنند. اینستاگرام همواره برای برآوردن خواسته های کاربران و جلب رضایت آن ها امکانات ویژه ‌ای را به این شبکه اجتماعی اضافه می کنند. یکی از این قابلیت های جدید که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است، امکان جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر می باشد. در ادامه بحث با ما همراه باشید تا نحوه جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر و موقعیت مکانی را برای شما شرح دهیم. شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای قابلیت سرچ و جستجو است و افراد می ‌توانند با استفاده از این قابلیت موضوعات مختلفی مانند عکس، فیلم و مکان را جستجو کنند. جستجو در اینستاگرام بسیار شبیه موتور های جستجوی گوگل است؛ و کار دشواری نیست. قرار دادن لوکیشن در یک پیج کاری می ‌تواند به کاربران پیج کمک کند تا با سرچ کردن بر اساس شهر و لوکیشن محل فروشگاه، رستوران و یا هر مکان دیگری را پیدا کنند. همچنین صاحبان کسب و کار ها و مشاغل نیز در اینستاگرام می توانند در قسمت جستجوی اینستاگرام لوکیشن خودشان را وارد کنند. به این صورت می‌ توانند هر عکس یا پستی که مربوط به شغل آن ها می ‌شود را در فضای اطراف خود جستجو کنند. برای جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر باید وارد قسمت جستجو شوید و در بالای صفحه مکان ها را انتخاب کنید و آدرس لوکیشن مورد نظر خود را وارد کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
همه چیز درباره یوزرنیم اینستاگرام

 جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر

جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر و لوکیشن به چه دردی می خورد؟

با جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر و لوکیشن می توانید افرادی که در نزدیکی شما قرار دارند را پیدا کنید. البته این جستجو کاملاً دقیق نیست و بر اساس برچسب های جغرافیایی صورت می گیرد. شما باید توجه داشته باشید که موقعیت مکانی خودتان را هم وارد کرده باشید تا بتوانید نتایج بهتری به دست آورید. اگر به صورت تصادفی به دنبال اشخاص در یک شهر هستید، ممکن است نتایج به دست آمده برای شما رضایت بخش نباشد. به طور کلی اضافه شدن این قابلیت در اینستاگرام که با استفاده از موقعیت بتوانیم تمام استوری های اطراف و نزدیک خودمان را ببینیم، جدید و جالب است و می ‌تواند کمک کند تا بر اساس شهر و لوکیشن افراد مورد نظرمان را پیدا کنیم. البته به این شرط که آن فرد یا صاحب کسب و کار موقعیت مکانی خود را در پیج مشخص کرده باشد. اگر چنین باشد ما می توانیم به راحتی از شرایط آب و هوا یا سایر اتفاقاتی که در این مکان خاص در حال جریان است، مطلع شویم. حتی می توانیم تجربیات خودمان را نیز با دیگران به اشتراک بگذاریم. تجربه کشف و بازدید از یک مکان جدید در سراسر جهان، قطعاً تجربه لذت بخشی خواهد بود. البته این قابلیت در حال حاضر تنها برای پیج های عمومی قابل دسترسی است و به دلیل حفظ حریم خصوصی در شبکه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام، پیج های خصوصی امکان استفاده از این قابلیت را ندارند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه اکسپلور اینستاگرام را فعال کنیم

جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر

چگونه افراد را در اینستاگرام بر اساس شهر جستجو کنیم؟

با وارد شدن به قسمت جستجو و مرورگر اینستاگرام به راحتی می توانید هر مکانی را در سراسر دنیا جستجو کنید. با مشاهده استوری های نزدیک شما، از نظر موقعیت مکانی، می توانید با افراد بیشتری تعامل داشته باشید و تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. به طور مثال افراد وقتی متوجه شوند که در بازار های محلی اطراف آن ها چه کسب و کار های فعالیت می ‌کند، می توانند به این مکان ها سر بزنند و به صورت حضوری از آن مکان بازدید نمایند. یا برای افرادی که قصد سفر دارند و برای یافتن مکان های جذاب و دیدنی از این روش استفاده می ‌کنند، می ‌تواند یک قابلیت جدید و مفید باشد. اینستاگرام روز به روز در حال آپدیت شدن و افزودن قابلیت های جدید برای کاربران علاقمند است. از آن جا که بسیاری از کسب و کار های اینترنتی در اینستاگرام فعالیت می ‌کنند و برای این‌که فالوور ها جذب چنین پیج هایی شوند، می توان از محتوا های جذاب استفاده کرد و با استفاده از چنین قابلیت هایی نظر آن ها را جلب کرد. وقتی یک کاربر از طریق جستجوی موقعیت مکانی بر اساس شهر استوری آن پیج را می ‌بیند، ترغیب می شود تا سری به پیج بزند. همین اتفاق ممکن است باعث شود آن پیج را فالو کند و حتی خرید هم انجام دهد. تجربه شما در رابطه با جستجو در اینستاگرام بر اساس شهر و لوکیشن چیست؟ می توانید نظرات خود را برای ما کامنت کنید و یا در صورت داشتن هرگونه سؤال در این رابطه به وب سایت فالو باما مراجعه کنید.

نوشتن دیدگاه