همه چیز درباره یوزرنیم اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام نیازمند اطلاعات اولیه ای است تا بتوان از این طریق به محیط آن وارد شد. در واقع هر کاربر برای استفاده از این اپلیکیشن جذاب، می بایست مشخصاتی از قبیل نام کاربری یا یوزرنیم، پسورد یا رمز عبور، آدرس ایمیل و شماره همراه خود را جهت صحت سنجی اینستاگرام در تنظیمات شخصی وارد کند. البته وارد کردن دو مورد آخر برای ساختن پیج در اینستاگرام اختیاری است. یوزرنیم که به آن نام کاربری نیز می گویند، یکی از مهم ترین اطلاعات شخصی شماست که می بایست آن را در بخش تنظیمات اینستاگرامتان وارد کنید. این نام کاربری می تواند معرف شما و یا سبک کاریتان در اینستاگرام باشد.
گاهی افراد دو گزینه نام و نام کاربری را با هم اشتباه می گیرند. اما بهتر است در همین ابتدای کار بدانید که این دو متفاوت از یکدیگر هستند. نام در اینستاگرام، اسم شخص شماست که در بیوگرافی پیجتان نیز دیده می شود. اما یوزرنیم می تواند هم ترکیبی از حروف، اعداد و علائم در اینستاگرام بوده و هم نام و نام خانوادگی شما را شامل شود. در هر دو صورت انتخاب یوزرنیم مناسب که مورد تایید اینستاگرام نیز باشد، شرایطی دارد که مهم ترین این شرایط عدم تشابه با سایر یوزرنیم های ثبت شده در اینستاگرام است. ما در این مطلب به صورت اختصاصی همه چیز درباره یوزرنیم اینستاگرام و نحوه انتخاب آن را در اختیارتان قرار می دهیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
اسم افکت های معروف اینستاگرام

یوزرنیم اینستاگرام چیست؟

می خواهیم بدانیم یورزنیم اینستاگرام چیست؟ شما برای اینکه بتوانید در بین میلیاردها کاربر اینستاگرام پیج شخصی خود را داشته باشید نیاز به یوزرنیم دارید. یوزرنیم یا همان نام کاربری، مشخصه ای از شماست که باعث می شود به کمک آن دیده شوید. همچنین کاربران اینستاگرام از طریق این یوزرنیم به راحتی می توانند شما را پیدا کنند. با توجه به این توضیحات می توان به اهمیت یوزرنیم پی برد.
یکی از نکاتی که در انتخاب یوزرنیم بسیار مهم است این موضوع است که شما نمی توانید یوزرنیم فارسی داشته باشید و برای انتخاب یک نام کاربری مناسب موظف هستید از عبارات لاتین استفاده کنید. یوزرنیم می تواند اسم برند کالای شما باشد و یا نام و نام خانوادگیتان را شامل شود. در هر دو صورت، بهتر است از کاربرد اسامی و عناوین عجیب و غریب برای این قسمت خودداری کرده و سعی کنید مناسب ترین اسمی که با سبک پیج شما هماهنگی داشته باشد را انتخاب کنید.

همه چیز درباره یوزرنیم اینستاگرام

یوزر نیم اینستاگرام من کجاست؟

می خواهم بدانم یوزر نیم اینستاگرام من کجاست؟ اگر به دنبال آدرس یوزرنیم خود در اینستاگرام هستید، می توانید به پیج خود وارد شده و در بالاترین قسمت، نام کاربری خود را که از قبل وارد کرده اید، مشاهده کنید. این یوزر نیم به صورت حروف لاتین به رنگ مشکی پررنگ دیده می شود. در صورتی که تمایل دارید تا تغییراتی در این عنوان ایجاد کنید، می توانید به بخش تنظیمات پروفایل خود (Edit Profile) بروید و در آنجا اقدام به تغییر یوزر نیم خود کنید. این بخش به راحتی به شما می گوید که اسم کاربری انتخاب شده تان قابلیت تایید دارد یا نه. در صورت عدم تایید با پیام خطا مواجه شده و می بایست مجددا تلاش کنید تا نام کاربری بهتر و مناسب تری برای خود انتخاب کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

تفاوت نام و یوزرنیم پروفایل اینستاگرام

چندی پیش از تفاوت نام و یوزرنیم پروفایل اینستاگرام صحبت به میان آوردیم. اما در این بخش می خواهیم به طور دقیق به تفاوت های این دو در اینستاگرام بپردازیم. از تفاوت هایی که در نام و یوزرنیم وجود دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نام شما در بیوگرافی اینستاگرامتان ثبت می شود و اما نام کاربری یا یوزرنیم در بیوگرافی درج نمی شود.
  • یوزرنیم شما تنها به صورت انگلیسی قابل تایید است و اما نام شما می تواند غیر از زبان لاتین انتخاب شود.
  • کاربران براساس یوزرنیم به جستجوی شما پرداخته و پیدایتان می کنند. اما نام این قابلیت را ندارد.
  • انتخاب یوزرنیم محدودیت های خاصی دارد، اما انتخاب نام، کار راحت تر و ساده تری است.

در انتخاب نام و نام کاربری سعی کنید از اطلاعات صحیح و مناسبی استفاده کنید. مخصوصا اگر پیج شما عمومی(public) است و در این پیج به حرفه ای خاص اشتغال دارید. قطعا تناسب بین نام و نام کاربری برای شما و فعالییتان در اینستاگرام امتیاز محسوب می شود و سایر کاربران با شما ارتباط بهتری برقرار خواهند کرد.

همه چیز درباره یوزرنیم اینستاگرام

آیا می توانم از آیدی اینستاگرام قبلی خود دوباره استفاده کنم؟

آیا می توانم از آیدی اینستاگرام قبلی خود دوباره استفاده کنم؟ این سوالی است که اغلب کاربران به دنبال جواب آن هستند. برای پاسخ به این سوال نیاز است تا دو نکته را بررسی کنیم. شما باید تعیین کنید که آیا پیج قبلی شما به صورت دائمی بسته شده است یا آن را به شکل موقت و تنها برای مدتی کوتاه غیرفعال کرده اید؟ پاسخ به این سوال می تواند ما را در راهنمایی کردن به شما کمک کند.
در صورتی که شما برای همیشه پیج خود را غیرفعال کرده باشید امکان استفاده از آیدی سابق وجود ندارد، اما چنانچه به شکلی موقتی عملیات غیرفعال کردن حساب کاربری تان را انجام داده باشید، امکان برگرداندن و استفاده از آیدی قبلی وجود دارد. برای کسب مهارت های اینستاگرام و آشنایی بیشتر با آن می توانید از طریق آدرس فالو با ما اقدام کرده و هر آنچه را که درباره این برنامه کاربردی نیاز دارید، به صورت تخصصی کسب کنید.

نوشتن دیدگاه