اینستاگرام همواره قابلیت‌های جدیدی را به خود اضافه می‌کند و با بروزرسانی های مداوم قابلیت‌های مختلفی برای آن به وجود می‌آید. در این میان شاید شما قابلیت اینستاگرام سایر افراد را مشاهده کرده باشید و از خود بپرسید که چرا اینستاگرام من این قابلیت ها را ندارد؟ در این مورد باید گفت برخی از امکانات جدید اینستاگرام نیاز به فعال سازی دارند. اگر شما از جمله افرادی هستید که از شبکه اجتماعی اینستاگرام استفاده زیادی می کنید و دوست دارید تمامی قابلیت های اینستاگرام را داشته باشید، برای آموزش نحوه فعال سازی امکانات جدید اینستاگرام در این مقاله با ما همراه باشید.‌

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
ورود به اینستاگرام فارسی از طریق گوگل

آموزش فعالسازی قابلیت های جدید اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی همواره قابلیت‌های جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند و افراد مختلف می‌توانند از این قابلیت ها استفاده کنند. برای فعال سازی قابلیت های جدید اینستاگرام می توانید از روش های زیر بهره ببرید:

  • تغییر آی پی: در برخی از موارد که مشکل عدم فعال سازی قابلیت ها به دلیل منطقه جغرافیایی است با استفاده از فیلتر شکن و تغییر آی پی می توان به قابلیت های جدید اینستاگرام دسترسی پیدا کرد.
  • تغییر کاربری اکانت: یکی دیگر از راه ها برای فعال سازی قابلیت های جدید اینستاگرام تغییر کاربری اکانت است برای مثال در برخی از موارد اینستاگرام قابلیت های خود را به اکانت های تجاری می دهد و به همین دلیل اگر از بیزینس اکانت استفاده کنید قابلیت ها را زودتر به دست می آورید.
  • تغییر اکانت: در برخی از موارد برای دسترسی به قابلیت‌های جدید اینستاگرام می توانید اکانت خود را به صورت کامل تغییر دهید و با نام کاربری دیگری به اینستاگرام وارد شوید.
  • بالا بردن فعالیت: یکی دیگر از عواملی که بر فعال سازی تمامی قابلیت ها تاثیر زیادی دارد این است که فعالیت خود را در اینستاگرام بالاتر ببرید و تعداد مخاطبان بیشتری را به پیج خود جذب کنید. در این صورت اینستاگرام قابلیت ها را زودتر برای شما فعال می کند.

اموزش فعالسازی قابلیت های جدید اینستاگرام

  • ارتقا دادن تلفن همراه: یکی دیگر از راه هایی که با استفاده از آن می توان به قابلیت های جدید اینستاگرام دسترسی پیدا کرد این است که نسخه سیستم عامل تلفن همراه را بالاتر ببرید. در این گونه موارد حتما باید تلفن همراه قدیمی خود را با تلفن همراه جدید عوض کنید تا تمامی قابلیت ها برای شما نمایان شود.
  • اتکا به شانس: در برخی از موارد اینستاگرام به خودی خود اکانت شما را برای فعال سازی قابلیت های جدید انتخاب می‌کند به همین دلیل می‌توان گفت این موضوع به شانس شما بستگی دارد. اگر اکانت شما برخی از قابلیت ها را ندارد معمولاً با صبر و حوصله کم کم امکانات مختلف روی اکانت اینستاگرامی شما به وجود می آید.
  • تماس گرفتن با اینستاگرام: به عنوان آخرین روش به شما پیشنهاد می‌شود که با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیرید. برای استفاده از این روش می توانید ایمیلی به اینستاگرام بدهید تا قابلیت ها را برای شما فعال کند. تماس تلفنی یکی دیگر از راه‌ها برای برقراری ارتباط با پشتیبانی اینستاگرام برای فعال سازی قابلیت هاست.

علت فعال نبودن گزینه های جدید اینستاگرام چیست؟

علت های مختلفی برای فعال نبودن گزینه های جدید اینستاگرام وجود دارد. برای مثال در برخی از موارد ممکن است در منطقه جغرافیای خاص گزینه های جدید اینستاگرام فعال نباشد برای مثال مردمی که در کشور ایران زندگی می کنند نتوانند از برخی از قابلیت های جدید اینستاگرام بهره مند شوند. همانطور که در برخی از موارد مشاهده می کنید موسیقی اینستاگرام در داخل کشور ایران فعال نیست و بسیاری از افراد نمی‌توانند از موسیقی اینستاگرام که روی پست های مختلف گذاشته می‌شود استفاده کنند.

یکی دیگر از دلایل فعال نبودن گزینه های جدید اینستاگرام این است که در برخی از موارد اینستاگرام تعداد فالوورها را مورد بررسی قرار می‌دهد و در ابتدا قابلیت‌های مختلف را برای افرادی که تعداد فالوور های آنها بالاست فعال می‌کند و سپس کم‌کم آن را در اختیار افراد دیگر قرار می‌دهد. در اکثر موارد اینفلوئنسرها و یا افرادی که تعداد فالوورهای بیشتری دارند زودتر از سایر افراد می توانند از قابلیت های جدید اینستاگرام استفاده کنند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

علت فعال نبودن گزینه های جدید اینستاگرام چیست؟

یکی دیگر از دلایل این موضوع را می‌توان نسخه سیستم عامل دانست. در تلفن هایی که نسخه سیستم عامل آنها بالا نیست و به صورت کلی تلفن همراه قدیمی است ممکن است برخی از قابلیت های اینستاگرام فعال نشوند. به صورت کلی تلفن های همراهی که دارای بیش از ۵ سال سن هستند و نسخه سیستم عامل جدیدی ندارند ممکن است زمان فعال سازی قابلیت ها برای آنها طول بکشد.

در برخی دیگر از موارد ممکن است اکانت اینستاگرامی شما برای چندین بار ریپورت شده باشد و یا دچار اکشن بلاک شده باشد. به همین دلیل اینستاگرام برخی از قابلیت ها را برای شما غیر فعال کند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود که با فعالیت درست در اینستاگرام مانع اکشن ریپورت شدن اکانت خود شوید.

 

نوشتن دیدگاه