اسم افکت های معروف اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پلتفرم های محبوب خارجی در بین مردم است. یکی از بهترین راهکارها برای تبلیغ محصولات یا خدمات، استوری های اینستاگرام است. آن چه سبب جلب توجه می شود، استفاده از افکت های مختلف می باشد. اینستاگرام افکت های مختلفی برای جالب تر نشان دادن چهره افراد دارد. غالباً بلاگرها برای افزایش بازدید استوری ها از افکت های مختلفی استفاده می کنند. در ادامه به معرفی افکت های مختلف می پردازیم.
افکت ها در اینستاگرام بر اساس موضوعات مختلف دسته بندی می شوند. به عنوان نمونه: funny ،animals ،love ،moods weird و ... از جمله دسته بندی های افکت اینستاگرام می باشند. این امر سبب سهولت استفاده از افکت های اینستاگرام می شود. بنابراین چنانچه قصد استفاده از فیلتر در هر کدام از موضوعات فوق را دارید، می توانید به دسته بندی مورد نظر مراجعه کنید. پس از ورود به گزینه مد نظر، می توانید افکت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
برنامه فیلتر چهره اینستاگرام

اسم افکت های معروف اینستاگرام

اسم بهترین فیلتر های اینستاگرام

ابتدا از دسته mood، فیلترهایی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند را معرفی می کنیم.

  • نخستین فیلتر محبوب در این دسته rose می باشد. بهتر است افرادی از این فیلتر استفاده کنند که به رنگ بندی های ملایم و صورتی علاقمند هستند.
  • افکت cinematic یکی دیگر از افکت های مورد علاقه کاربران می باشد. این اصل استوری شما را به فیلمی وینیچ تبدیل می کند. پنج فیلتر برای این افکت وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.
  • افکت MY AL3 یکی دیگر از افکت های استوری اینستاگرام می باشد که برای سلفی گرفتن بسیار مناسب است. این افکت سبب درخشش طلایی رنگ سورت شده و تصویر شما را ملایم می کند.

اسم افکت های معروف اینستاگرام

  • از جدیدترین افکت های معروف و محبوب اینستاگرام، Custom color می باشد. با استفاده از این فیلتر می توانید قسمت های مختلف عکس سلفی را به رنگ دلخواه در بیاورید. به عنوان مثال آسمان آبی را بنفش کنید و رنگ درختان سبز را صورتی نمایید. یکی از مهم ترین ویژگی های این افکت، قابلیت تغییر شدت رنگ نیز می باشد.

اینفلوئنسرها از کدام فیلترها استفاده می کنند؟

اینفلوئنسرها خود را به استفاده از فیلترهای با رنگ شاد و جذاب ملزم می کنند. بهترین راه تشخیص یک محتوای کسل کننده و بی روح از محتوای جذاب، استفاده از فیلترهای جدید با رنگ های شاد می باشد. از سال ۲۰۱۹ اینستاگرام فیلترهای ‏ ‏ ‏AR را فعال کرد و مخاطبان زیادی را جذب خود نمود. برخی افکت ها بیشتر از بقیه محبوب هستند و اینفلوئنسرها برای استفاده از تبلیغات از آن ها استفاده می کنند. برای نمونه به چند افکت محبوب اشاره می کنیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
سازنده اینستاگرام

  • یکی از نقاطی که مخاطب به آن توجه ویژه ای دارد که چشم ها هستند. اگر چشم ها توسط افکت زیبا نشوند محتوا جذابیت خاصی نخواهد داشت. بنابراین یکی از بهترین موارد برای استفاده در استوری اینستاگرام، افکت not so basic می باشد. با این فیلتر می توانید رنگ لب ها را تغییر داده و دور چشمان خود را زیباتر کنید. این فیلتر پوست صورت را نرم تر و صاف تر نشان می دهد.
  • فیلتر BW vibe برای سیاه و سفید کردن تصویر بسیار مناسب می باشد. این افکت قابلیت این را دارد که تصویر شما را تار و مرموز نشان دهد.
  • فیلتر آدامس بادکنکی یا bubblegum : این فیلتر پس زمینه متحرک متشکل از رنگ‌های درخشان را در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که این فیلتر هیچ تغییری در چهره شما ایجاد نمی کند. بهتر است که گهگاه از این فیلتر نیز استفاده کنید تا مخاطبان چهره واقعی شما را ببینند.

اسم افکت های معروف اینستاگرام

  • عروسک انیمه لیل Lil Anime Doll یکی از نمونه فیلتر های جذاب و بامزه می باشد. یکی از قابلیت های این افکت این است که زیبایی خاصی به چهره شما می دهد.
  • تابستان رویایی dremy summer یک فیلتر مناسب برای اینفلوئنسرها می‌باشد. مهم ترین قابلیت این افکت این است که پروانه های زیبایی را دور سر شما به چرخش در می آورد و اندکی پوست را برنزه می کند.

برای کسب اطلاعات بیشر نسبت به افکت های اینستاگرام، می توانید با فالو با ما همره باشید و از خدمات ما استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه