آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای


به تازگی اینستاگرام با آپدیت‌های هفته‌ای خود ما را غافلگیر می‌کند. دلیل آپدیت‌های اینستاگرام را باید در توسعه ویژگی‌ها و عملکردهای این پلتفرم به منظور مقابله با مشکلات اقتصادی جهان و همچنین حمایت از کاربرانش جستجو کرد. تعداد آپدیت‌های اینستاگرام به قدری افزایش یافته که همگام شدن با آن‌ها به چالشی بزرگ تبدیل شده است. به خاطر داشته باشید در حالی که تعدادی ویژگی به اینستاگرام افزوده می‌شود، در عین حال ممکن است تعداد دیگری حذف شود و اطلاع از این تغییرات می‌تواند کمک شایسته‌ای در پیشبرد اهدافتان داشته باشد. فیس‌بوک با راه‌اندازی یک پیام رسان مشترک میان اینستاگرام و مسنجر به ادغام این دو پلتفرم پرکاربرد پرداخته است. به دنبال این آپدیت جدید ابزارهای ریپلای اینستاگرام دچار تغییر و تحول بسیار هیجان‌انگیزی شده‌اند. به عنوان مثال، ایموجی‌های جدید، استیکرهای متحرک، تغییر تم چت و موارد دیگر، ویژگی‌هایی هستند که در آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای مشاهده می‌شوند. آپدیت جدید اینستاگرام برای اندروید، آیفون و وب قابل اجرا است. اگر تاکنون آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای را مورد استفاده قرار ندهید، با این فالو با ما همراه باشید.

اینستاگرام در آپدیت جدید خود، قابلیت ریپلای را فعال کرد

یکی از مهمترین دلایل آپدیت نرم‌افزارها و برنامه‌ها افزودن قابلیت‌هایی است که منجر به افزایش رضایت کاربر می‌شوند. پاسخ دادن به پیام‌های اینستاگرام، به ویژه پیام‌هایی که دارای متن طولانی‌تری بودند، از چالش‌های اینستاگرام به شمار می‌رفت. خبر خوب اینکه اینستاگرام در آپدیت جدید خود قابلیت ریپلای را فعال کرد. این ویژگی امکان پاسخ دهی به یک پیام خاص را در اینستاگرام تسهیل بخشیده است به گونه‌ای که به کاربر اجازه می‌دهد در میان یک گفتگوی گروهی به طور مستقیم به یک فرد خاص پاسخ دهد. این قابلیت پیش از این در مسنجر و واتس اپ مورد استفاده قرار می‌گرفت. این ویژگی جدید به کاربران کمک می‌کند بدون نیاز به منشن کردن یکدیگر در یک پیام گروهی و شلوغ، بتوانند به راحتی به گفتگو بپردازند. در آپدیت جدید اینستاگرام که به طور خاص بر روی ریپلای متمرکز شده است، پاسخ کاربر به پیام اصلی نقل قول می‌شود. این موضوع به گیرنده پیام کمک می‌کند تا متوجه شود به کدامیک از صحبت‌های او پاسخ داده شده است. این قابلیت بر روی پیام‌های متنی، ویدیوها، تصاویر، پیام‌های صوتی، استیکرها، گیف‌ها و همچنین ایموجی‌ها قابل اجرا است.

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

آموزش تصویری ریپلای در اینستاگرام

ریپلای در اینستاگرام در اندروید و آیفون تفاوتی ندارد در نتیجه مراحلی که در ادامه به آن‌ها پرداخته می‌شود را می‌توانید در هر دو سیستم عامل بکار ببرید. پیش از هر اقدامی مطمئن شوید که آخرین اپدیت اینستاگرام را نصب کرده‌اید. اگر تاکنون با این ویژگی اینستاگرام روبه‌رو نشده‌اید به این دلیل است که نرم افزار اینستاگرام خود را آپدیت نکرده‌اید. برای اطمینان از این موضوع روی یکی از پیام‌های دریافتی ضربه بزنید و آن را نگه دارید. در صورتیکه گزینه ریپلای برای شما ظاهر نشود لازم است نرم‌ افزار را آپدیت کنید. برای دسترسی به آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای کافی است وارد گوگل استور، کافه بازار و یا وب‌سایت رسمی اینستاگرام شوید و بر روی گزینه آپدیت کلیک کنید. همچنین می‌توانید وارد نرم‌ افزار اینستاگرام شوید و به بخش تنظیمات مراجعه کنید. اگر نرم افزار شما آپدیت نشده باشد گزینه Update Messaging را می‌توانید در این قسمت مشاهده کنید. پس از دانلود آپدیت جدید لازم است نرم‌ افزار را مجدد نصب کنید. هم‌اکنون می‌توانید با خیال آسوده از مراحل زیر پیروی کنید.

  • ابتدا فید اینستاگرام را باز کنید و بر روی علامت پیام‌ها که در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد، کلیک کنید.
  • فردی که پیش از این به شما پیام داده است را پیدا کنید و وارد DM شوید.
  • بر روی پیامی که قصد دارید پاسخ دهید ضربه بزنید و انگشت خود را روی آن نگه دارید. پیام مورد نظر را به سمت راست بکشید.
  • در این صورت سه گزینه متفاوت پیش روی شما قرار می‌گیرد: Reply، Report، More. بر روی گزینه ریپلای کلیک کنید.
  • پاسخ خود را در قسمت تایپ بنویسید و ارسال کنید. پیام شما به صورت خودکار به پیام مورد نظر متصل می‌شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

آپدیت جدید اینستاگرام با قابلیت ریپلای

علاوه بر مراحل ذکر شده شما می‌توانید از راه حل جایگزین نیز استفاده کنید. برای این پاسخ به پیام مورد نظرتان فقط کافی است پیام را با انگشت خود به سمت راست بکشید. در این حالت پاسخ شما به صورت ریپلای مستقیم ارسال می‌گردد.
نحوه ریپلای اینستاگرام روی دستکاپ کمی متفاوت است. برای این کار قسمت پیام‌های اینستاگرام را در رایانه خود باز کرده و یا به طور مستقیم به آدرس instagram.com/direct/inbox مراجعه کنید. سپس برای پاسخ به گفتگوی مورد نظر وارد فضای گفتگو شوید و نشانه موس را بر روی پیام مورد نظر نگه دارید. در این حالت سه گزینه Reply، Report، More به شما نشان داده می‌شوند. بر روی ریپلای کلیک کنید و پاسخ خود را تایپ کرده و ارسال کنید. پاسخ شما به صورت خودکار به پیام مورد نظر متصل می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه آپدیت‌های اخیر اینستاگرام، دریافت خدمات مرتبط با این نرم افزار محبوب و همچنین مشاوره با کارشناسان متخصص، با فالو با ما تماس حاصل فرمایید.

نوشتن دیدگاه