حذف دسته جمعی فالوور فیک

فالوورهای فیک آسیب زیادی به پیج ما خواهند زد، از این رو باید آن ها را حذف کنیم؛ پاک کردن آن ها به صورت تکی بسیار کار زمانبر، سخت و دشواری است، به ویژه در مواقعی که پیج ما از جمله پیج هایی باشد که حجم زیادی دنبال کننده دارد، به همین خاطر باید به دنبال راه بهتری گشت.
اینستاگرام در آپدیت های اخیری که در چند سال گذشته ارائه کرده است، گزینه Remove را برای حذف فالوورها در تنظیمات لیست فالوورهای ما اضافه کرده است، هر چند که این موضوع کار ما را راحت کرده است، اما اگر قرار باشد هزاران اکانت غیرفعال را حذف کنیم، آن موقع این آپشن نیز به کار ما نمی آید.
اینجا است که باید به سراغ برخی از نرم افزارهای جانبی برویم.

آیا راهی برای حذف دسته جمعی فالوور فیک وجود دارد؟

برای حذف دسته جمعی فالوورهای فیک یا غیر فعال، حتما باید از نرم افزارهای دیگری یاری جست، که اکنون به معرفی چندتا از معروف ترین و البته کاربردی ترین آن ها می پردازیم:

  • استفاده از ربات
    اخیرا برخی از سایت ها ربات هایی ارائه کرده اند که کافی است با عضویت در آن سایت ها و وارد شدن به اکانت اینستاگرام خود، کار را به ربات بسپاریم و شاهد پاک کردن دسته جمعی فالوورهای فیک خود باشیم.
    یکی از سایت های مهم در این زمینه Ingramer است که به خوبی می تواند به شما اطلاعات دقیقی از نرخ تعامل فالوورهایتان به شما بدهد تا به خوبی بتوانید به صورت دستی مخاطبان غیر فعال و فیک خود را پاک کنید.
  • نرم افزار Clean for IG
    این نرم افزار یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهای حذف دسته جمعی فالوور در اینستاگرام می باشد که به خوبی می تواند فالوورهای غیر فعال و فیک شما را حذف نماید.
    اساس عملکرد این نرم افزار به این صورت است که فالوورهایی که مدتی طولانی است در پیج شما فعالیتی نداشتند و یا به عبارتی با شما در تعامل نبوده اند را شناسایی می کند.
    سپس آن ها را از لیست فالوورهای شما حذف می کند؛ خبر خوب برای شما این است که این نرم افزار از جمله نرم افزارهای پولی نمی باشد و شما می توانید به صورت رایگان آن را برای دو سیستم عامل IOS و اندروید دانلود کنید.
  • نرم افزار Mass Delete؛
  • Mass Delete هم یکی از بهترین نرم افزارهایی می باشد که تنها کاربران آیفون می توانند از این نرم افزار استفاده کنند، این نرم افزار نیز قابلیت حذف دسته جمعی فالوورهای فیک را دارد اما محدودیتی برای این عملیات تعریف کرده است، شما فقط می توانید تنها 50 فالوور را در 1 ساعت حذف کنید، این کار برای پیشگیری از بلاک و بن شدن شما توسط اینستاگرام است.
  • نرم افزار My ghost
    این نرم افزار نیز خدماتی متعددی در این زمینه به شما ارائه می دهد، همانطور که از اسمش پیداست به خوبی می تواند فالوورهایی که به اصطلاح روح هستند و فعالیتی در پیج شما ندارند و تفاوت چندانی نیز از لحاظ تعامل با فالوورهای فیک ندارند را حذف کند.

نکته مهمی که در این بین باید بدانید این است که اگر طیف وسیعی از فالوورها را دارید، نمی توانید توقع داشته باشید که همه آن ها فعال باشند، بسیاری از آن ها ممکن است فالوورهای فیک و تقلبی نباشند اما توانایی آنلاین شدن و یا تمایل برای برقراری تعامل نداشته باشند.
شما باید سعی کنید به گونه ای محتوا تولید کنید که افراد را مشتاق به برقراری تعامل کنید تا هنگام حذف دسته جمعی فالوورهای فیکتان، آنان نیز جز فالوورهای بدون تعامل دسته جمعی نشوند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چطور از نفرت پراکنی در دایرکت و کامنت اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

حذف دسته جمعی فالوور فیک

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
الگوریتم اینستاگرام برای افزایش فالوور

چگونه همه فالوورهای فیک را حذف کنیم بدون این که بلاک شویم؟

یکی از پیامدهای پاک کردن فالوورها به صورت دست جمعی بلاک شدن توسط اینستاگرام است، زیرا ربات های هوشمند این اپلیکیشن شما را به عنوان ربات یا بدافزاری تشخیص می دهند که قرار است به اکانت شما آسیب بزنند و یا از طرف آن احساس خطر دارند، به همین خاطر این نرم افزار برای خود خط قرمزهایی تعریف کرده است.
یکی از این خط قرمزها این است که شما می توانید در هر ساعت و هر روز تعداد مشخصی فالوور پاک کنید، به همین خاطر اگر از این حد فراتر روید، اینستاگرام تشخیص می دهد و به عنوان جریمه اجازه حذف فالوور را برای مدتی از شما سلب می کند.
اما باز هم با این شرایط می توان به صورت دسته جمعی فالوورهای فیک خود را پاک کرد، کافی است شما از نرم افزار یا رباتی استفاده کنید که در تنظیمات آن این قانون اینستاگرام تعریف شده باشد، یعنی به خوبی بداند که در هر ساعت چه تعداد از فالوورهای فیک را باید حذف کرد.

نوشتن دیدگاه