مقایسه بهترین سایت های خرید کامنت

امروزه بازاریابی در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام به یکی از مهم ترین دغدغه های بسیاری از فروشندگان تبدیل شده است و برخی از فروشندگان با دارا بودن مغازه های مختلف در سطح شهر باز هم می توانند از شبکه های اجتماعی برای معرفی کار خود و فروش محصولات استفاده کند. اینستاگرام به عنوان یکی از شبکه‌های اجتماعی درآمدزا دارای الگوریتم هایی است که به وسیله آن پیج شما بهتر در اکسپلور نمایش داده می شود و به علاوه به پیج شما وارد می‌شوند با دیدن کامنت های بیشتر در پست ها بهتر به شما اعتماد می کنند. خرید کامنت از هر سایتی قابل اعتماد نیست زیرا در بعضی از موارد سایت‌هایی وجود دارند که ممکن است با دریافت وجه زیاد برای شما کاری انجام ندهند و یا کامنت هایی برای شما فراهم کنند که از نظر اینستاگرام به هیچ عنوان مناسب نباشد. در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سایت های خرید کامنت و مزایای آنها بپردازیم به همین دلیل در این مقاله با ما همراه باشید.

مقایسه بهترین سایت های خرید کامنت

بهترین سایت های خرید کامنت چه خدماتی را به شما ارائه می کنند؟

در مورد خرید کامنت باید توجه داشت که هر کامنتی از نظر اینستاگرام قابل قبول نیست، به همین دلیل بهترین سایتهای خرید کامنت باید خدمات زیر را به شما ارائه کنند:
سایت ها باید مقید باشند که به هیچ عنوان از شکلک های مختلف اینستاگرام برای کامنت استفاده نکنند. شکلک ها به هیچ عنوان به عنوان کامنت قابل قبول شناخته نمی شوند و استفاده از آن ها برای کامنت های متعدد چندان مناسب نیست.
بهترین سایت خرید کامنت سایتی است که برای شما کامنت مرتبط با پست بگذارد. برای مثال اگر سایت فروشگاهی است، کامنت های مرتبط با محصولات فروشگاه برای افراد قرار داده شود. برای مثال می‌توان به خوشرنگ بودن محصول، خوش جنس بودن آن و یا سایر موارد اشاره کرد.
پشتیبانی قوی یکی از مسائلی است که در سایت‌های خرید کامنت باید به آنها توجه فراوانی شود. پشتیبان باید در سایت به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مشتری باشد و در هر ساعت از شبانه روز در کمترین زمان ممکن به سوالات مشتری پاسخ دهد.
برخی از موارد تنها کامنت گذاشتن کافی نیست. برای مثال ممکن است فردی کامنتی را در پست اینستاگرام قرار داده باشد و یکی از مهمترین خدمات سایت های کامنت گذاری این است که این سایت ها می توانند به کامنت های دیگران پاسخ دهند و افراد دیگر را به چالش بکشند. در این صورت نه تنها کامنت های واقعی برای یک پست بیشتر می شود بلکه با به چالش کشیدن افراد مختلف تعداد کامنت ها افزایش پیدا می کند.
یکی از مهمترین خدمات سایت های خرید کامنت این است که این سایت ها باید توجه داشته باشند که کامنتهای متنوعی برای مشتریان بگذارند. برای مثال این سایتها از یک نفر برای قرار دادن ده کامنت استفاده کنند، اما مسئله ای که در این میان حائز اهمیت است این است که کامنت ها باید متفاوت باشند.
بهترین سایتهای خرید کامنت سایت هایی هستند که علاوه بر قرار دادن نظرات مثبت در مورد پیج شما، در برخی از موارد پیش را به چالش بکشند و با مطرح کردن سوالاتی خود را کاربر واقعی نشان بدهند، زیرا اگر تمامی نظرات در مورد یک مسئله مثبت باشد، این موضوع برای افرادی که به تازگی با پیج شما آشنا شده‌اند شک برانگیز است.
اگر یک پیج در یک روز تعداد زیادی کامنت برای پست های مختلف قرار بدهد، حساب اسپم می شود. بهترین پیج خرید کامنت پیجی است که به این مسئله توجه فراوانی داشته باشد و به هیچ عنوان از حساب های اسپم شده برای قرار دادن کامنت استفاده نکند.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تنظیمات اینستا برای رفتن به اکسپلور

مقایسه بهترین سایت های خرید کامنت

بهترین سایت های خرید کامنت در ایران کدامند؟

امروزه سایت های مختلف و متفاوتی در زمینه خرید کامنت آماده خدمت رسانی به مشتریان هستند و هر یک خدمات مختلفی را به مشتریان ارائه می کنند. به صورت کلی اگر بخواهیم به برخی از این سایت‌ها اشاره کنیم می‌توان به سایت فالو با ما، فالونیک، بست فالوور، خرید ویو و ... اشاره کرد.

فالو باما: بهترین سایت خرید کامنت

سایت اینترنتی فالو با ما به عنوان یکی از بهترین سایت ها برای خرید کامنت اینستاگرام، آماده خدمت رسانی به مشتریان است. از جمله مزایای خرید کامنت از این سایت می‌توان به مناسب بودن و اقتصادی بودن قیمت های خرید کامنت، انجام کار در مدت زمان کوتاه، واقعی بودن و متنوع بودن کامنت ها، به چالش کشیدن افراد در پستهای اینستاگرام، قرار دادن کامنت به دو زبان مختلف انگلیسی و فارسی، عدم استفاده از ربات ها برای قرار دادن کامنت و ... اشاره نمود که هر یک باعث بالاتر رفتن اعتبار کامنت‌ها می شود.
خرید کامنت از سایت اینترنتی فالو با ما بسیار آسان است و متقاضیان موضوع می توانند با استفاده از چند کلیک ساده به تعداد کامنت مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند و با قرار دادن نام پیج خود در سایت اینترنتی فالو با ما و انتخاب تعداد کامنت ها کامنت های مورد نظر خود را دریافت کنند.

نوشتن دیدگاه