تنظیمات اینستا برای رفتن به اکسپلور

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی است که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را با دوستان، مخاطبین و دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند. شما می توانید سایر کاربران یا سازندگان اینستاگرام را دنبال کنید. برای هر کاربر یک صفحه اکسپلور وجود دارد که در آن کاربر می‌تواند پست‌های مربوط به جستجوهای اخیر، افرادی که دنبال می‌کنند و پست‌هایی که دوست دارند را ببیند، به طور کلی محتوایی که در اکسپلور اینستاگرام می‌بینیم بر اساس محتوایی که لایک می‌کنیم و با آن‌ها تعامل داریم به‌روزرسانی می‌شوند. برای ورود به صفحه اکسپلور تنها کافی است بر روی ذره‌بین پایین صفحه کلیک کنیم و به صدها هزار محتوای متفاوت دسترسی پیدا کنیم، علاوه بر این هشتگ‌ها و مکان‌ها مواردی هستند که با انتخاب بر روی آن‌ها می‌توانیم به محتوای مرتبط با مکان و موضوع هشتگ دسترسی پیدا کنیم. زمانی که یکی از کاربران وارد اکسپلور می‌شود و پیمایش خود را آغاز می‌کند، محتوای مرتبط با تصاویر و ویدویی‌هایی که لایک می‌کند در اکسپلور به وی نشان داده می‌شود، به عنوان مثال اگر شما به گل‌آرایی علاقه دارید و پست‌های مرتبط با این موضوع را مشاهده می‌کنید، پس از مدتی پست‌ها داخل اکسپلور شما گل‌آرایی خواهد بود. بر اساس داده‌های اینستاگرام روزانه بیش از ۲۰۰ میلیون حساب کاربری در اکسپلور پیمایش می‌کنند. در این مطلب از فالوو با ما به بررسی تنظیمات اینستا برای رفتن به اکسپلور توضیح داده شده است.

تنظیمات اینستا برای رفتن به اکسپلور

آیا رفتن به اکسپلور اینستاگرام تنظیمات دارد؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام مجموعه‌ای از تصاویر، ویدئوها، IGTV و استوری‌های صفحات عمومی است که برای دسترسی بیشتر کاربران اینستاگرام به محتوای مورد علاقه‌شان طراحی شده است، در نتیجه اگر سوال شما این است که آیا رفتن به اکسپلور اینستاگرام تنظیمات دارد، باید به شما بگوییم خیرنیازی نیست. استفاده از الگوریتم‌هایی که پشت اکسپلور اینستاگرام قرار دارند، تنها روش رفتن به این صفحه مهم هستند. اگر به عنوان فردی که یک حساب عمومی مدیریت می‌کند و قصد دارد محتوای صفحه خود را با اهداف مالی و... در اکسپلور به نمایش بگذارد، لازم است با مزایای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام آشنا شوید. در صورتی که محتوای صفحه شما در اکسپلور قابل مشاهده شود، بدان معناست که افراد بیشتری شما خواهند دید و تعداد فالوورهای شما به شدت افزایش خواهد یافت، بر همین اساس مزایای رفتن به اکسپلور اینستاگرام را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • افزایش فالوور: همانطور که پیش از این اشاره کردیم، بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر به صورت روزانه در اکسپلور گردش کرده و پست‌های افراد دیگر را مشاهده می‌کنند. از این تعداد ۵۰٪ افراد به دلیل علاقه‌شان به محتوای شما در حال تماشای پست‌ها و IGTV های شما هستند. این ویژگی شانس شما را برای دریافت فالوور بیشتر افزایش می‌دهد، در نتیجه تلاش برای ورود به اکسپلور می‌تواند نتایج مثبتی برای شما داشته باشند.
  • افزایش تعامل: در صورتی که کاربران اینستاگرام محتوای شما را دوست داشته باشند، احتمال این‌که برای محتوای شما کامنت بگذارند، آن را با دیگران اشتراک‌ گذاری کنند، آن‌ها را لایک کنند و به طور کلی با پست‌های شما تعامل داشته باشند، بیشتر می‌شود. اکسپلور به شما کمک می‌کند در معرض دید کاربرانی قرار بگیرید که که احتمال ایجاد تعامل‌ با آن‌ها بسیار بالا خواهد بود.
  • افزایش فروش: زمانی که محتوای شما به علاقه‌مندانتان نمایش داده می‌شود، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که محصولات و خدمات خود را به این افراد معرفی کنید. هر چه تعداد پست‌هایی که در معرض دید دیگر کاربران قرار می‌گیرند بیشتر باشد، امکان افزایش فروش و افزایش درآمد شما بیشتر می‌شود.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
تیک آبی اینستاگرام چیست؟ و چگونه آن را دریافت کنیم؟

آیا رفتن به اکسپلور اینستاگرام تنظیمات دارد؟

قوانین اینستا برای رفتن به اکسپلور

برای رفتن به اکسپلور قوانین فراوانی وجود دارد، اما مهم‌ترین آن‌ها توسط تیم متخصص فالو با ما برای شما عزیزان گردآوری شده‌اند. با پیروی از این قوانین به صورت تضمین وارد اکسپلور شوید. اگر می‌خواهید بیشتر دیده شوید، لازم است ساعتی از روز که در آن کاربران فعالیت بیشتری دارند را مشخص کنید و در آن ساعت‌ها محتوای خود را اشتراک گذاری کنید. برای مشاهده ساعاتی که فالورها محتوای شما را مشاهده می‌کنند، تنها کافی است وارد تب insights شوید و ساعات تعامل کاربران را پست‌های‌ خود بررسی کنید. می‌توانید از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌هایی که برای مدیریت حساب‌های رسانه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند، برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده کنید. با این کار می‌توانید مطالب ارزشمند خود را در ساعت‌ها پربازدید به اشتراک بگذارید. همیشه مشاهده کردن افراد موفق می‌تواند نقش مهمی در کسب موفقیت ما ایفا کند، به عنوان مثال وارد صفحه اکسپلور شوید و پست‌هایی که در این صفحه وجود دارند را باز کنید و محتوای آن‌ها را بازبینی کنید. لازم به ذکر است که اگر پستی را در صفحه اکسپلور خود می‌بیند که هیچ ارتباطی به علاقه‌مندی شما ندارد، این بدان معناست که پست مورد نظر از تعامل بالایی برخوردار است. یادتان باشد هر پستی که در اکسپلور منتشر شده است، چیزی برای آموزش شما دارد. شما همچنین می‌توانید الگوریتم اکسپلور اینستاگرام را مطالعه کنید و موارد مورد توجه این الگوریتم را در پست‌های اکسپلور دنبال کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه با هشتگ فالوور بگیریم

قوانین اینستا برای رفتن به اکسپلور

هشتگ‌های موقعیت مکانی و تگ‌ها ابزارهای قدرتمند و کاربردی هستند که به شما کمک می‌کنند بیشتر توسط کاربران دیگر دیده شوید. هشتگ‌ها و تگ‌ها مانند مسیر میانبری هستند که با سرعت بیشتری کاربران اینستاگرام را به خواسته‌های خود می‌رسانند. فراموش نکنید که از تگ‌ها و برچسب‌های مرتبط استفاده کنید، زیرا در غیر این صورت خود را به عنوان اسپم معرفی خواهید کرد، به عنوان مثال اگر آژانس هواپیمایی هستید، کافی است هشتگ‌های آژانس هواپیمایی، سفر، سفر ارزان، تورهای گروهی، رزرو بلیط و موضوعات این چنینی که توسط کاربران جستجو می‌شوند استفاده کنید. اگر بتوانید اینفلوئنسرهایی که در صنعت شما مشغول به فعالیت را پیدا کنید و برای همکاری با آن‌ها اقدام کنید، می‌توانید افزایش فالوور و افزایش تعامل را تضمین کنید. با توجه به این موضوع که پست‌های اینفلوئنسرها در اکسپلور قابل مشاهده است، شما می‌توانید با همکاری با این تأثیرگذاران خود را در معرض دید فالوورهای آن‌ها و دیگر کاربران اینستاگرام قرار دهید. توجه داشته باشید که لازم است محتوای صفحه شما و محصولات و خدماتتان با اینفلوئنسرهایی که قصد همکاری با آن‌ها را دارید، یکسو باشد تا بتوانند بیشترین تأثیر را بر روی مخاطبان هدف شما بگذارند. شما می توانید با مشاوران فالو با ما در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

نوشتن دیدگاه