چگونه با هشتگ فالوور بگیریم

هشتگ یکی از قابلیت های اینستاگرام است که به وسیله آن می توانید تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید. در برنامه اینستاگرام تعداد زیادی هشتگ وجود دارد که متناسب با موضوع و هدف پستی که قرار می دهید می توانید بهترین هشتگ را انتخاب نمایید. برای پیدا کردن هشتگ فقط به زمان و تحقیق نیاز دارید. برنامه اینستاگرام این قابلیت را دارد که در هر پست 30 هشتگ قرار دهید. هشتگ هایی که در زیر پست قرار می دهید این امکان را فراهم می کند که تعداد پست های مرتبط با آن هشتگ را ببینید. برای استفاده از هشتگ باید ترکیب مناسبی را تولید کنید تا عملکرد پست به حداکثر خود برسد و سبب جذب فالوور شود. در زیر یک فرمول نسبتا موفق به شما معرفی می کنیم که با استفاده از آن می توانید تعداد فالوورهای خود را با هشتگ افزایش دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه اکسپلور اینستاگرام را فعال کنیم

چگونه با هشتگ فالوور بگیریم

  • 5 تا 7 هشتگ بسیار پر بازدید: هشتگ هایی که بسیار پر بازدید هستند جزء هشتگ های محبوب اند و حداقل در 200 هزار تا 500 هزار پست از آن ها استفاده شده است. البته دقت کنید هشتگ هایی که در بیش از 500 هزار پست مورد استفاده قرار گرفته اند خیلی کاربردی نیستند و بیشتر از فعالیت ربات ها به وجود می آیند از این رو پس از گذشت چند ثانیه پست شما به محتوایی سوخته تبدیل می شود.

  • 5 تا 7 هشتگ نسبتا پر بازدید: در پستی که قرار می دهید حداقل از 5 هشتگ نیمه محبوب استفاده کنید. هشتگ های نسبتا پر بازدید معمولا در 10 هزار تا 100 هزار پست از آن ها استفاده شده است.

  • 3 تا 5 هشتگ خاص: یکی از روش های جذب فالوور استفاده از هشتگ های خاص است. این هشتگ ها باید به صورتی شخصی سازی شده باشند و فقط مختص پیج خاصی باشند. هشتگ های خاص به کسب و کار مرکزی شما بسیار نزدیک تر هستند. پست هایی که از هشتگ های خاص در اینستاگرام استفاده می کنند باید کمتر از 10 هزار پست باشند.

  • 1 تا 3 هشتگ برندی: اینگونه هشتگ ها کاملا انحصاری هستند و فقط مخصوص برند خودتان است. هشتگ های برندی ممکن است نام برند خاص یا کمپین هایی خاص باشند که مرتبط با کسب و کار شما هستند. با اینکار رفته رفته برند خود را نیز مطرح می کنید. 

 از سایت های معتبر برای پیدا کردن هشتگ کمک بگیرید

برنامه اینستاگرم برای عملکرد بهتر، پست ها و محتواها را بررسی می کند و در بین آن ها تعاملات بین فالوورها و غیر فالوور ها را پیدا می کند. وقتی از هشتگ های پر بازدید و محبوب استفاده می کنید تا چند دقیقه محتوای شما برای عموم ظاهر می شود و همین امر سبب فعالیت در پست می شود. هرگاه از هشتگی رایج در پست خود استفاده می کنید تا چندین ساعت مطلب شما جزء نتایج جستجو شده است و به برنامه اینستاگرام نشان می دهد پست شما دارای عمر طولانی است. در واقع با استفاده از هشتگ ها پست شما فعال نگه داشته می شود و همین موضوع باعث می شود با فالوورها و غیر فالوورها ارتباط برقرار شود و تعداد فالوورهای شما افزایش پیدا کنند. زمانی که در محتوای خود از هشتگ استفاده می کنید موضوع شما در قسمت جستجو هشتگ قرار می گیرد و غیر فالوورها نیز پروفایل شما را مشاهده می کند در نتیجه احتمال دیده شدن محتوا چندین برابر می شود و فالوورهای شما افزایش پیدا می کنند. دقت کنید برای استفاده از هشتگ باید نکاتی را نیز رعایت کنید یکی از این نکات استفاده از هشتگی است که با کسب و کار شما مرتبط است به عنوان مثال اگر برای فروشگاه از هشتگ استفاده می کنید باید در کپشن خود از هشتگ های #پوشاک #لباسزنانه #لباسمجلسی و ... استفاده شود. قبل ازقرار دادن این هشتگ ها باید به صورت دقیق آن ها را بررسی کنید تا از هشتگ های صحیح و کاربردی برای محتوای خود استفاده کنید.

از سایت های معتبر برای پیدا کردن هشتگ کمک بگیرید

همانطور که گفته شد استفاده از هشتگ ها می تواند پست شما را به کاربران غیر فالوور نیز نشان دهد از این رو تا حد زیادی به افزایش تعداد فالوورهای شما نیز کمک می کند. در کل هشتگ ها همان کلمات کلیدی در سایت هستند، هر هشتگی که استفاده می کنید در صفحه مرتبط با آن موضوع نمایش داده می شود. برای پیدا کردن هشتگ راه های بسیاری وجود دارد که یکی از آن ها سایت های معتبر است. این سایت ها ابزاری تحلیلی هستند و می توانند اطلاعات کاملی از هشتگ ها به شما بدهند. در برخی از این سایت های معتبر می توانید بهترین و پرکاربردترین هشتگ ها را پیدا کنید. در واقع در این سایت ها می توانید هشتگ های مربوطه را بر اساس کلماتی کلیدی پیدا کنید. با این سایت ها می توانید پست های خود را نظارت کنید و با استفاده صحیح از هشتگ ها فالوورهای بیشتری را جذب کنید. برای پیدا کردن هشتگی خاص در سایت های معتبر فقط باید کلمه ای مرتبط با کسب و کار، برند، بازاریابی و ... خود وارد کنید تا تمامی هشتگ ها مربوط به آن زمینه را مشاهده کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
ارسال فیلم در دایرکت اینستاگرام

از سایت های معتبر برای پیدا کردن هشتگ کمک بگیرید

مشاهده رقبا و تحلیل هشتگ آن ها

یکی از دغدغه های کسب و کارهای اینستاگرامی استفاده از هشتگ ها مناسبی است که بازخورد و تعامل بالایی داشته باشند. برخی پیج ها قواعد هشتگ گذاری را به خوبی رعایت نمی کنند از این رو نتیجه مطلوبی برای آن ها حاصل نمی شود پس بهتر است نسبت به آنالیز هشتگ ها اطلاعات کاملی داشته باشید تا بتوانید کسب و کار خود را رونق دهید. هشتگ ابزاری کاربردی در اینستاگرام است و می تواند بازدید پست شما را چندین برابر کند در اصل شما با قرار دادن هشتگ های مرتبط گروه محتوای خود را انتخاب می کنید و اجازه می دهید پست شما در آن دسته بندی نمایش داده شود.
برای آنالیز هشتگ ها آسان ترین روش سرچ در اینستاگرام است. برای این کار شما هشتگ مورد نظر خود را سرچ می کنید و تمام هشتگ های مرتبط با آن را مشاهده می کنید. در این بخش برترین و پر بازدید ترین هشتگ ها را در قسمت تاپ و جدیدترین هشتگ ها را در بخش ریسنتلی می توانید مشاهده کنید. برای تحلیل رقبا به آسانی می توانید با نگاه کردن پست رقبا و هشتگ هایی که استفاده کرده اند، هشتگ مورد نظر خود را بررسی کنید و بهترین هشتگ را انتخاب نمایید. اما دقت کنید برای تحلیل هشتگ ها روش های گوناگونی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید و اطلاعات کاربردی برای آنالیز هشتگ مورد نظر خود کسب کنید.

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اینکه چگونه با هشتگ فالور بگیرید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و قبل از هر اقدام مشاوره رایگان دریافت کنید. 

نوشتن دیدگاه