ارسال فیلم در دایرکت اینستاگرام

می توان گفت اینستاگرام با قابلیت های مختلفی که در خود دارد، نیاز افراد را به بسیاری از برنامه های ارتباطی به طور کامل رفع می کند. هرچند که استراتژی آن شاید در مواردی با دیگر برنامه های اجتماعی متفاوت باشد، اما می توان به وسیله آن، کارهای زیادی انجام داد. یکی از جذاب ترین و کاربردی ترین قابلیت های اینستاگرام بخش دایرکت آن است. در این بخش شما می توانید به صورت مستقیم با افراد، به تبادل اطلاعات بپردازید، چت کنید، تصویر یا ویدئو ارسال کنید، پیام صوتی گذاشته و تماس تصویری برقرار کنید. از آنجایی که ممکن است برخی افراد، به تازگی به جمع کاربران اینستاگرام پیوسته باشند، آشنایی با این بخش می تواند برای آن ها بسیار مفید و کاربردی باشد. استفاده از دایرکت اینستاگرام و امکانات آن، کار بسیار آسان و لذت بخشی است. اگر تصمیم دارید از طریق دایرکت برای عزیزان و دوستانتان محتوای تصویری همچون انواع فیلم و ویدئو ارسال کنید، ما اینجا هستیم تا روش انجام این کار را به شما بگوییم. در ادامه مطلب درباره چگونگی ارسال فیلم در دایرکت اینستاگرام صحبت می کنیم و روش انجام آن را به طور دقیق در اختیارتان قرار می دهیم.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
روش های افزایش فالوور از 1000 تا 10k

ارسال فیلم در دایرکت اینستاگرام

چگونه در دایرکت اینستاگرام از گالری گوشی ویدئو بفرستیم؟

اگر به تازگی به جمع چند میلیارد نفری اینستاگرام پیوسته اید و تصمیم دارید با نحوه کار دایرکت در این برنامه بیشتر آشنا شوید، مطالب این بخش را از دست ندهید. در این قسمت می خواهیم بدانیم چگونه در دایرکت اینستاگرام از گالری گوشی ویدئو بفرستیم؟ در ابتدای کار بهتر است بدانیم دایرکت اینستاگرام دقیقا در کدام بخش این برنامه قرار دارد و از چه طریقی می توان به آن وارد شد. در اولین ورود شما به صفحه اصلی اینستاگرام، در قسمت بالایی صفحه، گوشه سمت راست یک فلش مشکی رنگ وجود دارد که آدرس دایرکت اینستاگرام است. وقتی روی این فلش کلیک کنید به فضای دایرکت وارد می شوید. در این بخش می توانید افرادی که با شما به صورت مستقیم در ارتباط هستند یا به عبارتی در لیست دنبال کننده های شما قرار می گیرند را مشاهده کنید. البته این مورد در آپدیت های جدید اینستاگرام وجود دارد و شاید چند روز یا چند ماه بعد بنا به الگوریتم های این برنامه که مدام در حال تغییر و به روزرسانی هستند، در آن تغییراتی ایجاد شود. شما می توانید نام فردی را که تصمیم به ارسال ویدئو برای آن دارید را از این لیست پیدا کرده و یا برای راحتی کار، نام کاربری آن را در قسمت جستجوی دایرکت(Search) وارد کرده و زودتر فرد مورد نظرتان را پیدا کنید. حال با زدن روی اسم فرد، وارد دایرکت خصوصی او می شوید. روش دیگری که برای وارد شدن مستقیم به دایرکت افراد وجود دارد این است که به صفحه فرد مورد نظر در اینستاگرام بروید و روی گزینه پیام (massage) پروفایل او کلیک کنید تا سریعا به دایرکت فرد وارد شوید. در این محیط می توانید هرآنچه از محتوای تصویری و ویدئویی که تمایل دارید را به صورت شخصی برای او ارسال کنید.

برای ارسال ویدئو از گالری گوشی با این روش اقدام کنید. در قسمت تایپ متن، سه گزینه قابل مشاهده است. آپشن اول از سمت چپ مربوط به ضبط صدا و ارسال فایل صوتی برای کاربر مورد نظر است. گزینه بعدی که تصویری از گالری را به شما نشان می دهد برای ارسال عکس و ویدئو بوده و مورد آخر نیز جهت ارسال استیکر،گیف و... می باشد. با توجه به این توضیحات، شما می توانید با کلیک بر روی گزینه گالری، به فایل های ویدئویی خود در گوشی دسترسی مستقیم داشته و از این بخش، هر گونه فیلم و ویدئویی که تمایل دارید را ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برای ارسال ویدئو در دایرکت هم محدودیت هایی وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها، زمان ویدئو است. اگر زمان ویدئوی شما بیش از 15 ثانیه باشد امکان ارسال آن وجود ندارد، البته همانطور که گفتیم ممکن است با تغییرات اینستاگرام و به روزرسانی های جدید آن، این مسئله نیز حل شده و بتوان محتوای تصویری با زمان بیشتر ارسال کرد.

ارسال فیلم در دایرکت اینستاگرام

چطوری می توانیم ویدئوی پست ها و استوری های دیگران را در دایرکت ارسال کنیم؟

اوقات شما از دیدن ویدئوی هایی که دیگران در استوری ها یا پست های خود به اشتراک می گذارند، بسیار لذت می برید و تمایل دارید تا دوستانتان را هم در لذت دیدن این ویدئوها سهیم کنید. از این رو به دنبال راهی برای ارسال این ویدئوها هستید. ما در این بخش می خواهیم بدانیم چطوری می توانیم ویدئوی پست ها و استوری های دیگران را در دایرکت ارسال کنیم؟ گزینه اشتراک محتوا که به شکل یک فلش در پایین هر پست و استوری مشاهده می شود، راه ارسال ویدئوی پست ها و استوری برای دایرکت دیگران است. قبل از آموزش این مورد، بهتر است به نکته مهمی توجه داشته باشید. گاهی اوقات افراد بنا به دلایلی در استوری خود، این گزینه را غیرفعال می کنند و شما فلشی مشاهده نمی کنید که با زدن روی آن بتوانید ویدئوی استوری شده را برای دیگران دایرکت کنید. اما در صورتی که چنین اتفاقی نیفتاده بود، شما می توانید به راحتی با استفاده از این آپشن هرگونه ویدئویی که افراد در استوری ها یا پست های خود به اشتراک می گذارند را برای دایرکت دیگر دوستانتان نیز ارسال کنید. همچنین اگر تمایل دارید که ویدئوی مورد نظر را برای تعداد بیش از یک نفر دایرکت کنید، می توانید این گونه وارد عمل شوید.

  • کلیک کردن روی فلش پایین پست یا استوری
  • وارد شدن به لیست کاربران
  • مشخص کردن دو یا تعداد بیشتری کاربر از لیست پیش رو
  • ارسال ویدئو به کمک دکمه

اینستاگرام یک برنامه فوق العاده کاربردی و هیجان انگیز است که نکات آموزشی زیادی برای کار با آن وجود دارد. از آنجایی که این پلتفرم به سرعت در حال رشد و تغییر است، به شما پیشنهاد می کنیم برای کسب مهارت در آن با مجموعه های متخصص در ارتباط باشید. سایت فالو باما یکی از فعالان حوزه اینستاگرام است که خدماتی شایسته را در این زمینه به علاقمندان و شاغلان در حوزه های مختلف کاری ارائه می کند. سری به این سایت بزنید و از خدمات و محصولات آن دیدن کنید.

 

نوشتن دیدگاه