تیک آبی اینستاگرام چیست؟ و چگونه آن را دریافت کنیم؟

در شبکه اجتماعی اینستاگرام ممکن است که شما در کنار اسم فردی همواره یک علامت آبی رنگ را مشاهده کنید که با نام تیم آبی شناخته می‌شود، این تیک به نوبه خود اهمیت به سزایی دارد و همواره به پیج‌هایی تعلق می‌گیرد که واقعی هستند و توسط افراد حقیقی اداره می‌شوند و از همه مهمتر پیج فیک نیستند و اصلی هستند. برای دریافت کردن این تیک آبی روش‌های متعددی وجود دارد که بسیار دشوار و سخت هستند و همواره با توجه کردن به آنها و رعایت قوانین می‌توان به این تیک دست پیدا کرد. لازم به ذکر است که برای دریافت کردن این تیک شما در ابتدا باید ویکی داشته باشید که واقعی و معتبر باشد، تعداد بسیار بالایی فالوور داشته باشد، روزانه حجم بالایی پست در آن قرار داده شده باشد و در آخر هم فعالیت قانونی داشته باشد و توسط خود شما اداره شود.
با توجه کردن به نکات گفته شده که اهمیت به سزایی در قانون اینستاگرام دارند می‌توانید به راحتی به تیک آبی رنگ دست پیدا کنید و آن را در کنار نام خود ثبت نمایید تا به عنوان یک پیج معتبر و بزرگ شناخته شود و افراد را جذب خود نماید که این به افزایش تعداد فالوور‌ها نیز کمک شایانی خواهد کرد.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

همان گونه که در بالا هم به آن اشاره کردیم در شبکه اجتماعی اینستاگرام پیج‌های متعددی وجود دارد که گاه هنگام جستجو و یافتن یک پیج در کنار نام آنها با تیک آبی رنگی مواجه خواهید شد این تیک در حالت عادی نشانه خاصی ندارد و تنها به پیج‌هایی داده می‌شود که قوانین موجود در اینستاگرام را به خوبی رعایت کرده باشند. این تیک به این معنی است که پیجی که شما در حال حاضر مشاهده می‌کنید هم معتبر و هم حقیقی است و یعنی فردی که اداره آن را به عهده دارد یک فرد معروف می‌باشد.
اینستاگرام این تیک آبی را براساس اطلاعات حقیقی وارد شده به شما ارائه می‌دهد پس در صورت جستجوی پیج و روبه‌رو شدن با این تیک می‌توان اطمینان حاصل کرد که پیج مورد نظر اصل است و تقلبی نیز نمی‌باشد. این تیک در حال حاضر با حجم بسیار بالایی در اینستاگرام قایل نمایش می‌باشد و تنها هدف آن نشان داده اصل بودن پیج مربوطه می‌باشد و هیچ ویژگی و مزیت خاصی ندارد.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
چگونه یک میلیون فالوور اینستاگرام بگیریم

تیک آبی اینستاگرام چیست؟ و چگونه آن را دریافت کنیم؟

اینستاگرام به چه کسانی تیک آبی می‌دهد؟

تیک آبی برای برخی افراد اهمیت به سزایی دارد زیرا با کمک تیک آبی قابل شناسایی هستند، در ابتدا باید بگوییم که اینستاگرام به افرادی تیک آبی ارائه می‌دهد که شهرت و اعتبار دارند، مثلا بازیگران، فوتبالیست‌ها، افراد مشهور و معروف در تمام زمینه‌ها، برند های معروف و برتر دنیا و حتی افراد سیاستمدار هم از طرف اینستاگرام مورد تایید نهایی قرار گرفته اند و برای آنها تیک آبی انتخاب شده است. لازم به ذکر است که انها زمانی که پیج اصلی را طراحی می‌کنند در مدت زمان بسیار کوتاهی روز به روز به تعداد فالوور و طرفداران خود می‌افزایند که این امر به دریافت کردن تیک آبی کمک شایانی می کند.
پیج مربوطه باید توسط خود فرد معروف و با توسط نماینده معتبر او اداره شود تا اینستاگرام با بررسی این نکته بتواند به او تیک آبی را بدهد که در این صورت طرفداران فرد مشهور می‌توانند به راحتی به پیج اصلی او دست پیدا کنند و با او ارتباط مستقیم داشته باشند. مسلما دریافت کردن تیک آبی توسط افراد معروف آسان تر خواهد بود زیرا آنها بیوگرافی کامل را درون پیج قرار می‌دهند و از همه مهمتر تمام نکات گفته شده توسط اینستاگرام را رعایت می‌کنند تا بتوانند مخاطبان خود را در یافتن خود یاری رسانند.

آیا می‌توانیم خودمان به اینستاگرام درخواست تیک آبی بدهیم؟

بسیاری افراد عادی همواره در صدد هستند که آیا می‌توانند برای دریافت کردن تیک آبی به اینستاگرام درخواست بدهند یا خیر، در جواب آنها باید بگوییم که شما نمی‌توانید خود درخواست بدهید تا این تیک را دریافت کنید زیرا اینستاگرام طبق قوانینی که خود فراهم کرده است شرایطی را مهیا نموده تا افرادی که شهرت و اعتبار دارند تنها بتوانند به این گزینه دست پیدا کنند و امکان درخواست وجود ندارد، اگر شما فردی معروف و منحصربه‌فرد و خاص هستید با تشکیل کردن فرم ثبت نام و استعلام مدارک خود می‌توانید ویکی معتبر و اصل را داشته باشید و در ادامه با فعالیت بسیار بالا و همچنین بالا بودن تعداد فالوورهای خود می‌توانید تا حدودی به دریافت تیک آبی نزدیک شوید.
پس بدانید که دریافت این گزینه تنها برای افراد معروف و مشهور و محبوب امکانپذیر می‌باشد و افراد عادی توانایی دریافت این تیک را ندارند، البته اینستاگرام شرایطی را فراهم کرده که همه بتوانند فرم درخواست تیک آبی را دریافت کنند اما بدین معنا نیست که نتیجه مثبت باشد و باید تمام شرایط ذکر شده را دارا باشید تا بتوانید به راحتی به این تیپ دست پیدا کنید و به عنوان یک پیج شناخته شده و اصل و معتبر در صفحه‌های اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:
همه چیز درباره یوزرنیم اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام چیست؟ و چگونه آن را دریافت کنیم؟

چگونه شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام را به دست آوریم؟

برای دریافت کردن تیک آبی همان گونه که گفتیم شرایط و مقررات و قوانین خاصی وجود دارد که باید به صورت ویژه رعایت گردند، برای اطلاع از شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام شما همواره می‌توانید به تنظیمات این شبکه مراجعه کنید و تمام شرایط را مطالعه نمایید تا بتوانید با رعایت تمام مراحل ذکر شده به تیک آبی مورد نظر دست پیدا کنید. این شرایط بسیار خاص هستند و به گونه‌ای مشخص شده‌اند که تنها برای افراد معروف و مشهور قابل انجام هستند و افراد عادی توانایی انجام تمام مراحل و قوانین را ندارند.
البته باید بگوییم که شما عزیزان می‌توانید به سایت گوگل مراجعه کنید و با جستجو در صفحات آنلاین هم به این شرایط دسترسی پیدا کنید و با مطالعه آنها بدانید که آیا شرایط دریافت این گزینه را دارید، البته در بخش تنظیمات اینستاگرام صفحه‌ای وجود دارد که در آن باید اطلاعات شخصی خود را به صورت کامل و دقیق تکمیل نمود و سپس از مدارک خود نیز استعلام گرفت تا پس از ثبت نهایی اینستاگرام آنها را مورد بررسی قرار بدهد تا بدانید که آیا شما شرایط لازم را برای دریافت تیک آبی دارید یا خیر.

تیک آبی اینستاگرام چیست؟ و چگونه آن را دریافت کنیم؟

بایدها و نبایدهای تیک آبی اینستاگرام؟

در رابطه با تیک آبی اینستاگرام همواره بایدها و نبایدهایی وجود دارد که تمام آنها باید به صورت ویژه مورد توجه و بررسی قرار بگیرند، لازم به ذکر است که گاهی برخی پیج‌ها با نام فردی معروف هستند اما مطلع به آن فرد نیست و تنها با فعالیت بسیار بالا توانسته است به تیک آبی دست پیدا کند که این امر ممکن است شما را دچار مشکل کند و از دسترسی به فرد اصلی دور نماید. بدانید من این تیک آبی زمانی که در کنار پیج و نام افراد قرار داده می‌شود کمک شایانی می‌کند تا طرفداران و مخاطبان فرد بتوانند به راحتی به او دسترسی پیدا کنند.
البته ناگفته نماند که هنگام پر کردن صفحه درخواست تیک آبی شما عزیزان باید به نکات زیادی توجه کنید که عبارتند از نوشتن اطلاعات دقیق و درست در مورد خود و بیوگرافی که دارید، روزانه تعداد بالایی پست مرتبط با پیج و با مفهوم و غیر سیاسی را درون پیج قرار بدهید تا فعالیت بالایی داشته باشد. است تیم برای کاربران هم شرایط خاصی را فراهم کرده تا با اطمینان بیشتری فعالیت خود را انجام بدهند و از کلاهبرداری‌ها دور بمانند.

نوشتن دیدگاه